Hakutulokset

1. viii

Toiveena vauva 2017-2018

@pikkutakkutukka siltä nimenomaan tuntuu, jotain uutta joka kerta. :D tässäkin kierrossa olin jo hehkuttanut miehelleni, että nyt tajuan ovikset ja vuorottelevat kiertojen pituudet ja tämän kierron keston ym. Ja miten sitten kävikään, menkkoja ei näy ei kuulu. :ROFLMAO: En tunne omaa kroppaani...
  2. viii

Toiveena vauva 2017-2018

@Laurajy mitkä kiertopäivät sulla on menossa? :) Mulla on jo kolme päivää myöhässä pisimmän kierronkin mukaan, ja testit on näyttäneet negaa. Aika outo olo, koska ennen ei ole näin käynyt. Eipä tässä auta kuin odotella... (n)
  3. viii

Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

@äiti_82 hyvä kun löytyy jonkinlaista motivaatiota liikkumiseen! :LOL: varmaan itsekin vielä jossain vaiheessa hankin tuon askelmittarin, uskon että sillä voisi olla positiivinen vaikutus liikuntaintoon. (y) Itse aloittelin eilen kävelylenkkejä, matkaa taisi olla vähän alle 3 kilometriä. Kyllä...
  4. viii

Toiveena vauva 2017-2018

Tervetuloa @Maikki2017! :)
  5. viii

Toiveena vauva 2017-2018

@Jasuuu hyvinhän on viiva vahvistunut! :LOL: eiköhän siellä kyytiläinen ole tiukasti matkassa mukana. Onnea! (y) ON: menkkoja ei näy ei kuulu, ja testi nega. Outoa kun ei ole aiemmin käynyt näin. Noo, odotellaan... :confused:
  6. viii

Toiveena vauva 2017-2018

@Toukokuinen nyt on kyllä lupaavia oireita! (y)
  7. viii

Toiveena vauva 2017-2018

@Möörtsi hyvä kun helpotti. Oon huomannut, että väsyneenä alan ite panikoida helpommin, joten muista myös levätä hyvin. (: @VauvaHaaveilija89 tervetuloa mukaan! :)
  8. viii

Toiveena vauva 2017-2018

Joo toivon että alkais pian, niin pääsisin tuohon samaan sumppuun monen muun kanssa. Tää kierto on ollut juuri siinä mielessä hauska, kun tässä oli moni niin samoissa päivissä. (y) @Jasuuu mäkin aina kastan niitä reilusti yliaikaa, vähintään 5 sekuntia... Joissakin testeissä (vissiin niissä...
  9. viii

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos kaikille tsempeistä. :LOL: Tein äsken testin ja se oli täysin nega. :( Voi kun menkat nyt vaan alkais pian, että pääsisin seuraavaan kiertoon. @Jasuuu tsempit huomiseen testailuun. (y)
  10. viii

Toiveena vauva 2017-2018

Nojoo koitan rohkaista mieleni ja käydä tänään hakemassa testejä. Ja vaikka oonkin kova stressaamaan joka asiasta, niin silti menkat on tulleet aina ajallaan. :) siksi tuntuukin niin oudolta että nyt on näin myöhässä.... :giggle:
  11. viii

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussasta @Jasuuu! :love: Ja kovasti tsemppiä teille joilla menkat alkoi. Ehkä jo seuraava kierto on se mistä tärppää. (y) Oma napa: kovasti odottelin eilen menkkoja alkaviksi, niiden piti ihan viimeistään alkaa eilen. Ei näy vieläkään! :eek: mulla ei oo tainnut ikinä kierto venähtää...
  12. viii

Silmämääräisesti pienempiä annoksia. En tarkkaan laske mitään, mutta esim leipää saatoin ennen syödä monta palaa yhdellä kertaa, nykyään syön yhden tai korkeintaan kaksi palaa kerralla. Ja ruokaa syön vain yhden annoksen, kun ennen otin sitäkin aina lisää. Ja vielä se, että syön vain...
  13. viii

@ahmis meillä on sitten kierto aika samassa vaiheessa, mulla pitäisi alkaa menkat viimeistään huomenna. Tänään tein nega-testin, joten eiköhän ne menkat huomenna tosiaan ala. Harmittaa... Mutta ainakin nyt on kuukausi lisäaikaa ehtiä pudottaa painoa kunnolla! ;) Mä tosiaan tasan kuukausi sitten...
  14. viii

Toiveena vauva 2017-2018

Huh, tsemppiä kaikille jotka piinapäiviä vielä elelee... Toivottavasti monen testit lähtee vielä muuttumaan kunnon plussaksi! (y) Testasin äsken ja niin selvä nega kuin vaan olla voi. :( Ärsyttää! En tosin tiedä kuinka hyviä noi sofi - raskaustestit on, mutta luulis että tässä vaiheessa jo...
  15. viii

@äiti_82 jonkinlainen aktiivisuusranneke tai askelmittari voisi olla itsellekin hyvä. Siinä tulisi varmasti paremmin motivaatiota, kun pystyisi seuraamaan omaa liikkumista, ja vaikka tekemään omia "ennätyksiäkin". Ja toivottavasti saat pian lopettaa pillerit ja pääset vauvaa yrittämään. (y) Ja...
  16. viii

Olen myös ajatellut jatkaa tätä koko ajan, vaikka tulisin raskaaksi. Kun kuitenkin pointtina on syödä terveellisesti ja liikkua enemmän, niin sehän on kuitenkin turvallista raskausaikanakin. Eniten opettelua itsellä on ollut syömisen määrässä, parhaillaan harjoittelen syömään kohtuullisesti...
  17. viii

Toiveena vauva 2017-2018

@Laurajy nyt on kyllä lupaavaa! :LOL: Oma kierto nyt 32/29-33, eikä menkkoja näy... aika matelee... Eikä oo testejä millä testata. Silti vieläkin veikkaan, että torstaina alkaa.
  18. viii

Toiveena vauva 2017-2018

Oi tänne on tullut niin ihanan paljon kommentteja, etten muista yhtään mihin piti kommentoida :LOL: @Jasuuu ihana tuo teidän esikoisen tarina! :LOL: Mä teen myös sitä, että tuijottelen pitkin päivää jo tehtyjä testejä, josko niissä näkyisikin jotakin. Eri valaistuksissa ja eri suunnista. Ja...
  19. viii

Toiveena vauva 2017-2018

Mä näen! :LOL: Ja siis tuossa alemmassa tikussa nimenomaan näkyy vahvempana!
  20. viii

Toiveena vauva 2017-2018

@Nadine88 :lla lupaavia oireita! Meinaatko testata tänään? :) Malttamattomana seurailen plussaako joku. :ROFLMAO: Entäpä @Jasuuu ja @pikkutakkutukka meinaatteko te testailla tänään? Niin kauan kuin menkat ei oo alkaneet, toivoa ei oo menetetty. :LOL: Mä testailen heti kun posti tuo testejä...

Yhteistyössä