Hakutulokset

1. mavli

Clomittaret 2013

Voiko joku linkittää Grillin blogin? :) Hydrangea mä luulin et oot yksin ajatukseni kans, kun etsin lapsettomuusblogeja ja liian usein törmään niihin, jotka on "huonoja" kun niistä onkin tullu odotusblogeja..
  2. mavli

Clomittaret 2013

:wave: jonkin verran oon ketjua lueskellut, kun viime viikolla sain clomireseptin. Vielä en tiedä, aloitanko ne kesäkuussa vai vasta elokuulla. Mutta voisin tulla tänne taustailemaan, jos sopii? Listalle voin tulla, kun ensimmäinen clomikierto alkaa :) Omasta taustasta sen verran, että...
  3. mavli

Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

Ootte naiset niin oikeessa, kun saisi edes lupauksen, että joskus.. Väitän, että pystyisin elämään niin paljon rennommin.. :) Mulla on vaan One stepin liuskoja ja oon niistä kuullu niin paljon huonoa..niihin saa selkeen plussan varmaan rv 16.. :headwall: Eli tuskin testailen ollenkaan.
  4. mavli

Mojito hitsi kun kuulostaa hienolta tuo viikonloppu! :) Ja vielä ilman ovista! :) mä pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä et inssi saatas tällä viikolla tehtyä! :) Mä taas kuvittelen täällä..pikkasen reilu viikko oviksesta ja tissit on arat ja niihin sattuu esim. juostessa (okei, hölkkäsin...
  5. mavli

Auto-rahoituksesta tietäviä?

Aina vissiin jotain kuluja tulee, kuten yllä mainittiin. Ja mulle ainakin sanottiin, että saa maksaa heti pois ja toisen isomman hankinnan kanssa näin teinkin.
  6. mavli

YAW mä uskon, et ikä otetaan ainakin Tayssissa huomioon, koska meille lääkäri sanoi siitä, kun ollaan niin nuoria.. Sitä en tiedä vaikuttaako, jos on jo lapsia. Mutta hoitaja puheli keskiviikkona, ettei inssiä suurempiinkaan hoitoihin pitkiä jonoja olisi.. :)
  7. mavli

Evangelina :hug: :( syvältä ja varmasti tuntuu niin ahdistavalta. Mutta eipä ne lääkkeetkään aina tehoa parhaalla mahdollisella tavalla heti ensimmäisessä kierrossa.. :hug: Muistuttakaa, että sanoin noin kun ensimmäisen clomikierron lopuilla rakentelen täällä pilvilinnoja.. :kieh:
  8. mavli

Mp sai ensimmäisen plussan! :) Onnea! Ja eka clomikuuri, jospa mäkin pääsisin ne jo ens kierrossa alottaan! :)
  9. mavli

Hienoja ultrakuulumisia sekä Marilta että Mojitolta! :) Nyt pidetään peukkuja, et ovis ei satu viikonlopulle ja kaikki menee hyvin! Inssiä varten pitää siis olla heiluttelematta peittoja tuplaraskauden vai siemennesteen vai molempien takia? Tyhmä kysymys, mut en oo ennen kuullu moisesta...
  10. mavli

Stella keltarauhasesta tuokin lääkäri puhui ultratessa, niinkun maria kirjotti.. Sanoi, että vaikka kaikki näyttääkin olevan kunnossa ja ovis tapahtuvan ihan hyvin niin kokeillaan kuitenkin clomeja. Maria luinkin sun kokemuksista tuolta toisesta ketjusta :) Ja muutenkin oon kuullu tosi...
  11. mavli

Stella pahoittelut uudesta kierrosta! :hug: Ihana mies sulla on, vaikka ne miehet välillä töksäytteleekin asioita.. :) Mari32 tsemppiä huomiselle, pidetään sormet ja varpaat pystyssä et kaikki menee hyvin ja pääsette inssiin! :) Mojitolla vissiin myös inssi tulossa..? Tsemppiä sinnekin! :)...
  12. mavli

Mp :hug: ne epätoivon hetken on vaan niin syvältä.. Evangelinan uusintatestejä ja kuvia odotellessa.. ;) K ovistsempit! :) Stella toivottavasti löytäisit jonkun ammattitaitoisen lääkärin.. Edes joku, joka osaa noi kilppariasiat ja ottaa samalla noi lapsettomuusasiat ihan tosissaan...
  13. mavli

Mp olipa hienoa pomolta! :stick: YAW ei saa itseään kiusata tollasilla videoilla tai mikä nyt olikaan.. :hug: Lentämisestä mulla ei oo sen kummempaa mielipidettä, jos olon on hyvä ja kaikki on mennyt ok niin miksi ei.. :) Sisaruksistakin olitte puhunu, mulla on pikkusisko. On kyllä...
  14. mavli

Stiina :hug: ikävää, että hoidot on laitettu jäihin. Mutta hyvinä puolina todellakin se, että ongelmaa päästään hoitamaan ja se saattaa tuoda mukanaan muita hyviä uutisia! :) Tsemppiä teille ja tuuhan välillä kertomaan kuulumisia!
  15. mavli

Mojito :hug: pahoittelut uudesta kierrosta! :( Luin tuon artikkelin elokuvasta ja kuulostaa kyllä hieman ahdistavalta. Silti haluaisin nähdä sen..
  16. mavli

Evangelina :hug: onpa teillä keskusteltu rankoista asioista nukkumaan mennessä.. Jollakin tavalla tuo miehesi kysymysten heittely kuulostaa tutulta, meillä mies joskus (joskus ehkä jopa minäkin?!) harrastaa tuollaista. Mutta ne on ainakin meillä olleet sellaisia huumorilla heitettyjä...
  17. mavli

Crystal :wave: Stella toivotaan, että se sauhuttelu pikkuhiljaa omatoimisesti loppuu.. :) hyvä, et verikokeet oli ok! Mari ja Mojito tsempit piinailuihin! :) Ja Taranalle intoa vällyjen väliin ;) Toivottavasti teillä kaikilla saadaan homma rullaan jo ennen kesätaukoja, pidän peukkuja...
  18. mavli

Taysin asiakkaat ***

Kiitos kaikille. :) Tayssin "esitteestä", joka tuli aikavarauksen mukana, sain jotenkin sen käsityksen et parkkipaikat ois kauempana. Mutta tuohan on mekein vieressä, mistä Hydrangea puhui.. :)
  19. mavli

Hyvä et YAW on jo paremmilla fiiliksillä. :) Kiitos tiedosta Hydrangea! :) Muakin vähän kiinnostaa toi, et miten pian ensikäynnin jälkeen tapahtuu mitään. Oon kyllä henkisesti varautunu ettei kesällä viel kauheesti tapahdu mitään. Toisaalta sopis meille ihan hyvin. Mies kun kotiutuu...
  20. mavli

Taysin asiakkaat ***

Hydrangea, millainen paikka se lapsettomuuspoli oli? Ja autopaikkoja ei taida olla ihan lähellä? Vähän tyhmiä kysymyksiä, mutta jos sais tätä jännitystä vähän pois.. :D

Yhteistyössä