Hakutulokset

1. T

Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

Niiskunenälle halaus :hug: Ja voi elämän kevät, minä oon nyt säätänyt tuon neuvola-ajan kanssa :ashamed: Aina vaan väärin ilmoitin sen... 3.4. neuvola ja varhaisultra eikä suinkaan 4.3 eikä 4.4..... Jospa nyt menisi oikein?!??? :laugh:
  2. T

flode Nuohan ei ole toisiaan poissulkevia ilmoitustapoja. Raskautesi on kestänyt 5+3 eli olet 6.viikolla. Hankalia nämä, mutta kyllä ne jossain vaiheessa sisäistää =)
  3. T

Huomenta! Hyvin nukutun yön jälkeen vapaa-maanantai, mies vielä mennessään vei eskarilaisen niin ei tarvinnut pakkaseen lähteä. Eikä edes pahaolo ole ehtinyt vielä tulla. Loistava aamu siis :) Shantaram En minä ainakaan sinua unohtanut =) Itsekin olen paljon hiljaa, kun tämä muu elämä...
  4. T

Coffeebreakille halaus :hug: Toivotaan, että vuoto loppuu ja pikkunen on hyvissä voimissa. Uteluihin Minä täytän kevään aikana 31v, mieheni on 12 vuotta minua vanhempi, täyttää justiinsa 43v. Ollaan oltu yhdessä vasta reilu vuosi. Muutettiin nopealla aikataululla yhteen ja meillähän on...
  5. T

Ei täälläkään vaikutusta haluihin. Ainoastaan väsymys ja pahoinvointi on välillä jättänyt jonkun illan väliin, mutta aika samalla tavalla (eli paljon :laugh:) täällä sängyssä viihdytään kuin ennenkin ;)
  6. T

Miramei Istukka-aivot kasvaneet tähän päähän :laugh: Juu, 4.4 neuvola ja VU. Minusta tuntuu, että olen muutamassa viikossa lihonut varmaan monta kiloa. Ihan niinkuin Tautau ja muutama muukin sanonut, niin paha olo tulee heti, jos nälkä iskee. Ja se tuntuu iskevän todella helposti ja tiuhaan...
  7. T

Voi älytön, kuinka paljon meitä on!!! Ei mitään mahdollisuutta lukea kaikkia sivuja läpi, eli ihan olen tipahtanut kärryiltä koko pinosta :O Kolmivuorotyö ja viisi vanhempaa lasta kotona takaavat sen, ettei tartte liikaa tässä koneella istua... Tervetuloa kaikille uusille ja halaukset :hug...
  8. T

Mukavan paljon meitä jo =) Tervetuloa uusille! ViiruP Hieno, että selvisit säikähdyksellä vuodon kanssa ja sait tummemmat viivat tikkuun :) Soitin tänään neuvolaan aikaa, 2.huhtikuuta on eka neuvola. Viikot silloin 9+3 menkoista laskettuna. Onneksi meidän neuvolassa ultraavat aina, eli...
  9. T

Aurinkoisia Ajatuksia Hienoa saada toinenkin suurperheellinen mukaan =) Mielenkiinnolla odotan, miten nämä viisi vanhempaa lasta vastaanottavat aikanaan uutisen tulevasta vauvasta ja miten se käytännössä muuttaa meidän arkea. Nyt kuitenkin pieninkin on jo eskarilainen ja vanhimmainen on...
  10. T

Meitähän on jo aika monta! Mukavaa, kun on vertaistukea, ihmisiä samassa tilanteessa =) Tupakka-asiaan Itse olen aikanaan lopettanut kahteen kertaan polttamisen raskauden alettua(heti plussa-testiin) ja olin polttamatta molemmat raskausajat sekä pitkät (mol. 1v) imetysajat. TYHMÄNÄ aloitin...

Yhteistyössä