Hakutulokset

1. T

Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

Pikapäivitys sairaalasta: poika syntyi tänään klo 8.30 rv 41+1, mitat 3370g ja 51cm. Kaikki hyvin, kertomusta myöhemmin. Tiukunen ja PieniPoika 12tuntia
  2. T

Onnea paljon uusista pienistä ihmisistä :heart: Minä vaan odottelen aina vaan, hieman kateellisena luen toisten synnytyksistä... No, aikalailla maksimissaan viikko enää :) tsempit muillekin loppusuoralaisille! Tiukunen 40+6
  3. T

Huoh, jälleen neuvolakäynti takana. Kaikki edelleen loistavasti ja neuvolantäti sanoikin, että vauvan on liian hyvä olla mun mahassa kun kaikki on näin hyvin... Pitäsköhän niitä olosuhteita jotenkin huonontaa, että sais sen pihalle sieltä??? Vauva ei ole suuri, arvioi että 3,3-3,4kg ja...
  4. T

Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

Hui hurja, kuinka paljon vauvoja syntynyt jo! Onnea tuhannesti Tirpsi, Aurinkoisia ajatuksia, Miramei ja Ms.Moneypenny. Ja jos jonkun unohdin, niin onnea hällekin =) Eilen kävin neuvolassa ja edelleen kaikki ok. Paineet matalat, hb hyvä, pissa puhdas ja vauvalla kaikki hyvin. Oma paino oli...
  5. T

Paljon onnea Tirpsi! Ihanan nopeaa toimintaa sinulla, minäkin haluan =) Onnea! Tiukunen 38+4
  6. T

Heippa kaikille! Tänään käyty taasen neuvolassa ja edelleen kaikki ok. Tarkisti nyt kohdunsuun tilanteen; auki sormelle ja kanavaa sentin verran jäljellä! Eli jotain ovat supistukset saaneet aikaiseksi =) Sanoi kylläkin, että uudelleen synnyttäjällä saattaa tässä vaiheessa olla kohdunsuu...
  7. T

Minä taas en ole osannut tuon synnytystapa-arvion perään haikailla lainkaan. Maalaisjärjellä ajateltuna lähtökohtana täytyy voida pitää sitä, että vauvat pystyvät syntymään ihan normaalisti alakautta. Tottakai, jos vauva on perätilassa tai esim. sikiöitä on kaksi tai äiti on jotenkin...
  8. T

Huomenta ja hyvää uutta viikkoa! Minulla oli taas maanantain kunniaksi neuvolakäynti. RR 116/64 Hb 133 Sf 34, mahan ymp. 102 U.prot.-/U.gluk.- Paino -300g/viikko Vauvan sykkeet 145, liikkeet ++ Poika raivotarjonnassa ja nyt oli pää kiinnittynyt lähtökuoppiin. Ei ois pitkään enää =)...
  9. T

Vastustuskyky paranee lialla - lue vinkit - Terveys - Ilta-Sanomat Itse pesen vaippapyykin, lakanat ja pyyhkeet 60 asteessa, mutta muut vaatteet kyllä 40 ihan vaan taloudellisuuden ja ekologisuuden nimissä. Meillä on viisi vanhempaa lasta, eikä meillä kyllä jyllää kolibakteerit eikä...
  10. T

Hei pitkästä pitkästä aikaa! Raskausaika kulkenut kuin siivillä ja kirjottelukin jäänyt kaiken muun touhun takia. Nyt alan pikkuhiljaa rauhottumaan aloilleni viimesiksi viikoiksi ja ajattelin päivitellä kuulumisia. Säännöllisesti olen käynyt palstaa lukemassa, että suurinpiirtein olen kärryillä...
  11. T

Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

Pitkästä pitkästä aikaa täällä! Kevät ollut aikamoista hullunmyllyä, ehtinyt edes koneella istuskella. Selailin pinoa läpi ja silmiin pisti ainakin pari suru-uutista: Pilvilinnalle ja Joosukalle isot pahoittelut keskenmenoista. Jaksamista ja onnea tulevaan :hug: Minä olen nauttinut keväästä...
  12. T

Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

Murri, niinhän se taitaa olla, että ollaan täällä etuoikeutettuja, kun on neuvolassa ultraus mahdollisuus. Tuota en osannutkaan ottaa huomioon. Kiitos =) Tirppanalle iso halaus :hug: ja toivotaan, että on harmitonta, kun kerran juuri oli ultrassa todettu kaiken olevan ok. Mites...
  13. T

Ollakovai...? Voi ei, niin surullista lukea sinun kohtalosta. Halaus :hug: Ja onnea uuteen yritykseen surun jälkeen! Mahdanko minä olla ainoa, joka ei osallistu noihin seulontoihin lainkaan? Eli meillä ei oteta alkuraskauden veriseulaa eikä NP-ultraa. Niin paljon olen lukenut siitä, että...
  14. T

Miramei, poistatko minun 2.11 LA:n ja jätät vain sen 1.11? Nyt olen näköjään kahdessa päivässä =) Kiitos! Tiukunen 11+3
  15. T

Voi ei, miten paljon surullisia uutisia! Halaukset keskenmenon kokeneille :hug: Ja Ms.Moneypenny, sinä et kyllä liity siihen joukkoon! Ruskea vuoto ei onneksi kuulosta kovin vakavalta. Toivotaan parasta :hug: Hirveästi tullut tekstiä, kun harvoin tulee käytyä. Onnea hyvinmenneistä ultrista ja...
  16. T

Pikaisesti ultrakuulumiset: Ultrassa näkyi oikein eläväinen ja vilkas pikkuihminen, mittaa huimat 2,9cm ja sydän pompotti hurjaa vauhtia =) Tiukunen/30v/3.(6.)lapsi/LA 1.11/K-SKS Ihanaa saada konkreettinen todiste siitä, että mahassa oikeasti joku majailee. Pakko alkaa uskomaan, että...
  17. T

Huomenta! Täällä nyt jo muutaman viikona vaivannut satunnainen todella paha unettomuusa iski jälleen viime yönä. Illalla ei vaan tule uni vaikka miten päin olisi. Joskus kahden maissa tihrustin kelloa viimesen kerran. Kuudelta ylös vaikka seiskaan ois saanut nukkua ja tuossa neljän tunnin...
  18. T

Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

Minnah88:lle ja Coffeebreakille pahoittelut keskenmenosta. Liian paljon nyt tullut huonoja uutisia. halaukset teille ja tsemppiä seuraavaan kertaan :hug: Minäkin olen heppatyttö, ollut jo reilut 20 vuotta. Kaksi suomenhevosta olen omistanut, ratsupuolella. Toinen oli omakasvatti, syliin...
  19. T

Niinu86 Justiinsa tulin salilta ja hyvin jaksoi reenin vetää :) Tuo yksi kerta jäi välistä viime viikolla (käyn 3x/viikko), mutta aerobiset on jäänyt vähiin oksentamisen ja heikotuksen takia. Ei paljon kiinnosta lähteä pitkää lenkkiä hiihtämään tai kävelemään jos heikotus iskeekin matkalla...
  20. T

Onpa surullisia uutisia tullut :'( Piippariina, Vauvaunelmia ja Tattis, pahoittelut ja isot halaukset :hug: Oireista Viikko sitten kärsin vielä todella pahasta olosta ja huimauksesta, nyt ne oireet on jonkin verran helpottanut. kaksi tosi hyvääkin päivää on jo ollut välissä, mutta tänään taas...

Yhteistyössä