Hakutulokset

1. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täällä alkoi rv 10 ja eka neuvolakäynti takana. Eipä vielä kuunneltu sydänääniä. Seuraavaa ultraa odotellessa pitää nyt jännittää vielä muutama viikko. Täällä kaikki saavat Nipt-verikokeet halutessaan. Neuvolan"täti" (varmaan itseäni nuorempi 🤭) oli mukava ja paljon oli asiaa. Sokerirasitukseen...
  2. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Milloin sulla on la?
  3. R

Lapsettomuushoidoissa olevat

Mä ilmoitin sinne lapsettomuushoitopolkuun plussan, mutta sieltä tuli vain vastaus, että ota yhteyttä neuvolaan. Sain neuvolan kautta sitten lähetteen varhaisultraan, mutta sen sain aiemman kohdunulkoisen vuoksi. En tiedä oltaisko muuten päästy, kun ei vielä mitään hoitoja oltu aloitettu...
  4. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ja ikä jos haluaa. Vastailkaa vaikka tähän viestiin, joka haluaa tiedot listalle. Päivittelen sitten jossain välissä, kun ehdin. 😊
  5. R

Olisikohan ollut 150 mg
  6. R

Minä myös jonkun aikaa ennen plussaa kerkesin syömään ubikinonia ja kalaöljyn aloitin myös loppukesästä. Eipä ainakaan haittaa ollut. Onnea @ToiveikasToivoton ❤
  7. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Voishan se helpottaa tätä keskustelua, kun on paljon osallistujia niin ei meinaa muistaa monettako kukin odottaa yms. ja välillä meinaa mennä ajatuksissa sekaisin. Siitä vois sitten palautella muistiin. Muuten en kyllä välttämättä mitään listoja tarvis. Mutta pitäiskö se tehdä tuohon ekaan...
  8. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Meillä myös 7+0 oli ultrassa kaikki hyvin. Silti tuntuu pitkältä ajalta odottaa seuraavaa ultraan, joka on varmaan vasta marraskuun lopulla. Enpä kuitenkaan viitsisi yksityiselle mennä. Eka neuvola on 9+0 niin voisikohan siellä jo kuunnella jotain. 🤔
  9. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Onnea ja tervetuloa mukaan! ❤️ Oma kokemukseni ainakin on, että menettämisen pelko on vielä läsnä, vaikka ultrassakin syke jo näkyi. Onhan se helpottava tieto, mutta ei takaa sitä, etteikö vielä voisi käydä huonosti. Varsinkin, kun on lapsettomuus tausta ja toive onnistumisesta niin suuri...
  10. R

Toukokuiset 2025

Voimia paljon.❤️ Toivon niin, että kaikki olisi hyvin, kun on teidän tilannetta seurannut. Tuo pelko keskenmenosta on niin kamala, mutta voi olla ihan normaalia vuotelua. Toivottavasti pääset pian ultraan. Tsemppihali sinulle! 🤗
  11. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täällä ei pahemmin pahoinvointia ole ollut. Aamuisin hampaita pestessä on yököttänyt, mutta mitään ei onneksi ole tyhjästä vatsasta tullut ylös. Nyt on ollut kamala väsy ja niskaa/yläselkää särkenyt ja sumuinen olo, mutta kuumetta ei ole eikä kunnon mitään tautiakaan tullut, vaikka koko ajan...
  12. R

Haaveena vauva 2025

Mulla oli aiemmin yleensä aina tissit kipeät, mutta kesällä/loppukesästä en huomannut sitä enää juurikaan ovulaation jälkeen. Mietinkin jo, ettenkö ovuloinut, mutta ehkä vain hormonitasapaino parantui. Luinkin jostain, että kun hormonit on tasapainossa niin ei pitäisi kauheasti oireita olla...
  13. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Voimia vaikeaan tilanteeseen. Toivottavasti nyt kuitenkin olis kaikki hyvin ja saisit tukea ahdistaviin tunteisiin. ❤️
  14. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Oi, onnea plussasta! ❤️ Oliko teillä helmikuinen kuopus vai muistanko oikein haaveiluryhmästä?
  15. R

Onpa hyvä, että otetaan tosissaan eikä tarvi "turhia" inssejä tms. tässä välissä yrittää, vaikka odottelu onkin ikävää. Toivottavasti jono menisi nopeaa ja sitten alkaisi tapahtumaan. 👍
  16. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Itse olen nyt syönyt leivän päällä leikkelettä. Maks. viikon avattuna ollutta. Viikonloppuna kyllä olin jo ihan paniikissa, että mulla on varmaan listeria, kun oli niitä kipuja ja muutenkin kipeä olo. En mitannut kuumetta kuitenkaan. Kyllä se paniikki sitten kipujen helpottuessa lieveni. Nyt...
  17. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla ei nyt ole mitattu hcg:tä eikä sitä normaalisti tarvikaan mitata. Jos on jotain huolta ja epäilystä, eteneekö raskaus normaalisti niin hcg-mittaukseen voi päästä julkiselle neuvolan lähetteellä. Yksityisellä voi toki käydä mittauttamassa omakustanteisesti, jos arvoa oman mielenrauhan...
  18. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Jatkan vielä hcg:stä omasta kokemuksesta, kun edellisessä raskaudessa sitä mitattiin ja nousu oli omasta mielestäni liian pieni, vaikka neuvola lääkäri oli sitä mieltä, että ihan ok. Neuvolan ultrassa ei näkynyt mitään vielä rv 5. (En päässyt naustenklinikalle). Keskenmeno alkoikin rv 7 lopulla...
  19. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Arvon pitäisi tuplaantua 1,5 vuorokaudessa eli aika pieni nousu on ollut 5 päivässä, jos on vain vähän yli kaksinkertaistunut. Viitearvoissa on kai kuitenkin, mutta nehän on aika laajoja. Varmasti tosi ikävää odottaa epätietoisuudessa ultraa. Eikö sitä voisi aikaistaa?
  20. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Sehän on raskaana oleville ilmainen. Itse saisin kyllä työterveydestäkin ottaa, mutta th sanoi, että ekalla neuvolakäynnillä voidaan antaa.

Yhteistyössä