Hakutulokset

1. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mullakin on ultrasta viikon päästä seuraava neuvola. Kysyin vielä neuvolasta viestillä tuosta ajankohdasta niin sain vastauksen, että niptissä ei ole viikko rajaa. Ilmeisesti täällä ei oteta noita muita seulontaverikokeita ollenkaan, kun kaikki saavat niptin.
  2. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Aika jännä, kun on niin erilaiset ohjeet. Tosiaan mulle ei neuvolassa sanottu mitään milloin viimeistään labraan vaan sanoi, että kannattaa mennä ultran jälkeen.
  3. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Onko teillä muilla verikokeet ennen ultraa? Itselleni th sanoi, että kannattaa mennä vasta ultran jälkeen niin lisäävät siellä lähetteen niptiin ja ottavat sen samalla. Eli mulla labra-aika on vasta 13+1. Jostain vain luin, että pitäis ottaa verikokeet viimeistään 12 viikolla, mutta en nyt tiedä...
  4. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Joo tilasin parit housut. Vero modalla ja lindexillä oli ainakin äitiysfarkkuja. En oo voinut tavallisia farkkuja käyttää moneen viikkoon. Jotkut tavalliset leggingsit vielä menee.
  5. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Onko kukaan tuntenut vielä mitään liikettä vatsassa? Viime yönä oli outoa kuplimista alavatsalla. Mietin, että voisko se pieni siellä liikuskella jo niin kovin. Nyt alkoi 12. viikko. Tuntuu kyllä hurjan paljolta. 😊
  6. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Enpä ole paljon jaksanut tännekään kirjoitella viime päivinä. Töissä menee päivät jotenkuten ja töistä tullessa on yleensä kamala nälkä ja silloin vähä huono olokin. Muuten ei onneksi pahaa oloa. Väsymys on valtava ja töiden jälkeen en jaksa tehdä mitään. Menee sohvalla melkein koko ilta...
  7. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mä tilasin raskauskeijulta jumper-merkkisen. Ainakin vaikutti ihan hyvältä.
  8. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Onnea ultrakuulumisista. Jää vain tänne kirjoittelemaan, jos on siinä rajoilla, että kuitenkin kesäkuinen tulisi. 😊
  9. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mä kuuntelin nyt 9+6. Oli kyllä haastavaa löytää oikea kohta ja meinasi kadota helposti kuuluvista.
  10. R

Haaveena vauva 2025

Kiitos! 🥰 Joo käytiin varhaisultrassa 7+0 ja oli oikeassa paikassa ja syke löytyi. Nyt pitää vielä odottaa muutama viikko seuraavaan ultraan. Onnea teille pienokaisen syntymästä! ❤️
  11. R

Haaveena vauva 2025

Teillä on niin ihana tarina, kun vihdoin pitkä odotus palkitaan. Onnea hyvistä ultra kuulumisista! ❤️ Meillä oli saman verran yritystä takana ja nyt tullaan pari viikkoa perässä. Viikot 10+0 tänään. 🥰 Itse myös olin jo toivoni luomuplussasta menettänyt, mutta niin vain sain ilmoittaa ja perua...
  12. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Tsemppiä kaikille tautien, pahan olon ja kipujen kanssa selviämiseen! Itsellä on ollut kurkkukipua toista viikkoa ja limaisuutta nielussa, mutta kunnon nuhaa ei ole tullut. Mietinkin onko tää vain raskauteen liittyvää vai onko joku lievä tauti kuitenkin. Hampaiden pesu jäi aamulla kyllä...
  13. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Tiesikö työkaveri jo, että olet oikeasti raskaana vai mitä vastasit tuollaiseen kommenttiin? Mä yritän käyttää vain löysiä paitoja, ettei vatsa näy. 😆
  14. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla sama päivä. 🥰 Vähän sama tunne, että pitkä aika vielä odottaa, mutta onpa jo paljon viikkoja takanakin.
  15. R

Haaveena vauva 2025

Kiitos! ❤️ Tsemppiä piinailuun! 🤞
  16. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ajattelin, että odotan nt-ultraan ennen kuin kerron töissä. Nyt on jo vain niin iso pallomaha, kun turvottaa, etten tiedä kuinka kauan pystyn sitä peittelemään. 🤭 Koskahan se alkaa oikeasti kasvamaan. Ei ainakaan pysty enää vetää vatsaa sisään. 🤔 Ostin äitiysfarkut ja on mukavampi olla, kun ei...
  17. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ootteko vielä varaillut nt-ultraan aikoja? Itse sain nyt ajanvarauksen auki, mutta valittavissa olevat ajat oli vasta 14. viikolla. Vähän ihmetyttää, kun ohjeissa oli, että viikolta 12 aikaisintaan, että onpa myöhään. Olisin luullut, että päästään aikaisemmin, mutta nyt pitää 4 viikkoa odottaa. 🙄
  18. R

Lapsettomuushoidoissa olevat

Kyllähän letrot on hoito siinä missä muutkin. Hyvä, kun pääsette. 👍
  19. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Menetkö yksityiselle vai julkiselle varhaisultraan?
  20. R

Kesäkuiset 2025 ☀️

Voimia ultraan. ❤️ Kerrohan sitten miten kävi.

Yhteistyössä