Hakutulokset

1. S

Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

Hei, tulin vain kertomaan uutisia ;) :heart: Meille syntyi 10.5. rv 41+3 iso poika 4550g ja 55cm :heart: Synnytys meni helposti ja suht nopeasti. Positiivinen mieli jäi! Nyt ollaan jo kotona harjoittelemassa arkea :) Salliina ja poika 3 pvää
  2. S

mansikka-maijalle isot onnittelut :flower: Pauki, kotona ollaan edelleen! Rankkaa alkaa olla näillä viikoilla tuon taaperon kanssa! Mutta ei enää kauan mene siihen, että meillä on yhden lapsen sijasta kaksi :) Tänään oli neuvola ja kohdunsuun tilanne oli seuraava: Pehmeä, mutta kanavaa...
  3. S

Tulin vain ilmoittamaan, että kotona ollaan edelleen. Pokspoks. Hyvää vappua ;) Salliina ja sissi rv 40+0
  4. S

Nöhvi1, vielä olen kasassa. Mites sun supistukset, onko loppumaan päin? Toivottavasti! amante, joo laita vain yksäriä sitten, jos joskus ehdit :D Ymmärrän kyllä, että saattaa elämä olla aika hektistä ;) ON: Ei uutta auringon alla. Mulla kaikki synnytykseen viittaavat oireet katosivat eilen...
  5. S

amante, hurjasti onnea :heart: Jos ehdit joskus kirjoittaa, miten teillä on arki lähtenyt sujumaan ja millä tavalla meni synnytys, niin kirjoita! Voit laittaa myös yv :) Pauki, kiitos :flower: ON: Tänään oli taas neuvola. Sf-mitta on jo laskusuunnassa sentin verran, jahuu! Jospa tämä...
  6. S

Hjannahille vielä paljon onnea :heart: amante, missä meet?? :wave: ON: Ei uutta. Supistelee päivittäin. Joskus vain yksi supistus, jonka tuntee hyvin, joskus enemmän. Mutta edelleen imuroin, lenkitän koiraa jne. Ne eivät saa aikaan kuin muutaman kipeämmän vihlaisun :) Mutta väsyn...
  7. S

Hjannah, joko joko? :) amante, mikä siellä on tilanne? :wave: ON: Pakko oli tulla päivittämään, kun esikoinen kerrankin nukkuu vielä ;) Toissapäivänä rv 36+5 heräsin aamuseiskalta ikäviin supistuksiin. Niitä tuli tunnin aikana viisi, sitten loppuivat. Siis eivät olleet mitenkään TOSI...
  8. S

Ihan piti tulla päivittämään, että kokoarvio nyt 2910g, joten laskettuna aikana 3900g. Eli jos menee yli kuten esikoinen, niin reippaasti yli nelikiloinen. Hui :O Mutta luottavaisin mielin täytyy yrittää olla! Nyt olen saanut jo varaston siivottua, vaunut pestyä, vauvan isommat tekstiilit...
  9. S

Heippa kaikki pitkästä aikaa!! :heart: Niin ne viikot vaan vierii, enkä oikein ole palstaillut tässä raskaudessa ollenkaan. Outoa, kun vertaa siihen, mitä esikoisesta oli ;) Mutta kaipa tässä on päivisin niin paljon muutakin tekemistä, että ei muka ehdi. No joo, nyt sitten yritän tässä vähän...
  10. S

Taikamaailma, sulla alkaakin olla jo niin pitkällä, että itekin laittelisin jo tuossa vaiheessa vauvalle kaiken valmiiksi :D Täällä en ole hennonut vielä. Tosin viimeksi tänä aamuna puhuin miehelle, että pitäis esikoiselle ostaa isojen lasten vaatekaappi niin saatais tuo lipasto vauvan...
  11. S

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Pauki!!!!!!!!!!! ONNEA HURJASTI :heart: Tuutko tuonne pikkukakkosodottajiin? ;) Ohhoh, mun läheisimmät tutut nikit poistuneet tästä ketjusta odottajiin! :heart: Paitsi tietty NiQ-muru taustailijoissa, terveisiä sinne ja halauksia! Toivon, että teidänkin aika tulee pian! Ja tsemppiä vielä...
  12. S

Omppuf ja Nopponen! - isot onnittelut :flower: :heart: Mäkin olen aika laiskasti käynyt täällä lueskelemassa, kun on mukamas koko ajan niin hoppu, mutta eilen sitten sain luettua kaikkien viestit :) Omia kuulumisia sen verran, että aika tasapaksua tämä odotus nyt on. Vatsa kasvaa hurjaa...
  13. S

Kulkuriina, onnea :heart: Ei muuta. Salliina ja sissi rv 25+0
  14. S

Pika-ON: Hengissä ollaan ;) Tänään neuvolassa käynti, painoa tullut hurjat melkein 10kg alusta :O No, vauvalla kaikki hyvin, syke siellä 140 suurinpiirtein. Mullakin hB kerrankin kunnossa. Parin viikon päästä odottaa sokerirasitus, plaah!! diiselikissalle onneja :heart: Salliina ja sissi...
  15. S

Kankaanpää/lähialueet?

Onko ketään Kankaanpäästä tai lähialueilta? :) Uusia kavereita kaipailee äiti 27v ja poika 1v :)
  16. S

Nöhvi1-murulla kuitenkin sitten suht hyviä uutisia, hienoa! :heart: Odottelen sua tonne toiselle puolelle kovasti! Terveisiä myös muille tutuille; Kulkuriina ja Pauki ainakin näkyy siellä olevan! :wave: Salliina rv 21+0
  17. S

amantelle onnea tyttölupauksesta! :heart: Ja oikein käsitit, ei kysytty sukupuolta. Se olkoon vauvan salaisuus syntymään asti. Ei kysytty esikoisestakaan. Tässä raskaudessa mulla on koko ajan tehnyt mieli makeaa, paino noussut nopeesti jo alkuraskaudesta, iskiakset tosi kipeenä, närästi joku...
  18. S

Rakenneultrassa näytti kaikki olevan kunnossa. Mulla on koko raskausajan ollu poikaolo (esikoinenkin on poika), mutta tänään aloin sitten miettiä, että voipi olla että tuleekin tyttö :heart: Sykkeet taas 150 ja raskaus ollu täysin erilainen kuin pojalta. Kuitenkin joku sisäinen ääni edelleen...
  19. S

Kysymys tuli mieleen: Onko kellään ollut vatsakipuja keskiraskaudessa? Mulla aamuöisin harjotussuppareita (ei kipeitä), mutta sitten tuonne kohdun "viereen" sattuu, vasemmalle ja oikealle alavatsaan... Mitähä tää on? Selkäsäryistä kärsin myös koko ajan... Huomenna rakenneultra niin näkee sitten...
  20. S

Täältä taas pikapäivitystä. En vain ymmärrä, mihin kaikki aika menee, ettei ehdi muka koneella roikkua :laugh: Ensi viikolla meillä on keskiviikkona rakenneultra, jännittää hulluna. Supisti nimittäin yhtenä yönä aika kovasti kerran ja sen jälkeen olen ollut ihan vauhko, että onko mahassa kaikki...

Yhteistyössä