Hakutulokset

1. S

Raskauskilot pois - lähdetkö mukaan??

Vaikkei mulla (vieläkään) ole ketään tässä projektissa kaverina, niin saahan sitä ainakin itsekseen kirjoitella ;) En pääse aina päivittämään oikeana päivänä, mutta tiistai on siis edelleen mulla punnituspäivä. Vko 1: 86,4 kg Vko 2: 83,4 kg Tuosta huomaa hyvin, kuinka on vielä ollut...
  2. S

Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

Hei kaikki :) Kunhan saan tän arjen pyörimään, niin yritän laittaa halukkaille postia. Nyt tosiaan mies palasi töihin, vauvalla on vatsavaivoja ja esikoinen kipeenä... Synnytys oli helppo, joten ei siitä tarinasta kllä kovin bestselleriä saa :D Päivitelkää kuulumisia ketkä ehditte :)...
  3. S

Toivottavasti joku vielä innostuu ja lähtee mukaan :) Mulla oli punnituspäivä tiistai ja siis: Vko 1: 86,4 kg Nestettä on poistunut jonkun verran synnytyksen jäljiltä ja voi olla että vieläkin lähtee. Tänään aloitin lisäksi "dieettini". Voisin tähän kirjoittaa päivän syömisenikin...
  4. S

Milloin vauvasi saavutti syntymäpainonsa?

Meillä on ensimmäinen neuvolatarkastus vasta 1kk iässä, sitä ennen terkkari käy kotona (kun vauva on 2 vkoa vanha). Tuohon 2 vkon ikään mennessäkö teillä oli paino noussut? Mä olen nyt yrittänyt toteuttaa tätä niin, että syötän vain yhden rinnan per syöttö, niin ei pulauttele niin paljon ja...
  5. S

Täällä ihan vastasynnyttänyt äiti ajatteli tässä äitiyslomalla ollessaan muuttaa vähän elämäntapaansa ja päästä samalla raskauskiloista eroon! Kyse ei siis ole niinkään laihduttamisesta sanan varsinaisessa merkityksessä, sillä imetän koko ajan, mutta ajattelin lisätä liikuntaa ja muuttaa...
  6. S

Milloin vauvasi saavutti syntymäpainonsa?

Meille syntyi isokokoinen vauva (4550g) ja paino laski alimmillaan 4290g:aan sairaalassa (1.pvä vanhana). 2 päivää vanhana paino oli jo 4340g (tämä syötön jälkeen) ja 6 päivää vanhana 4410g (ennen syöttöä). Onko painon nousu riittävä? Muistaakseni esikoinen oli syntymäpainossaan jo viikon...
  7. S

Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

NiQ, mitä silmäni näkevätkään?!?!? Onnea, onnea niiiiin hurjasti :heart: Ja isot kiitokset kaikille onnitteluista! Meidän "pikku"herra on aikas rauhallinen tapaus - nukkuu pitkiä unia ja on tehokas syöjä. Tuntuu ihan oudolta, ettei mene kaikki aika imettämiseen :D Tosin pulauttelee paljon ja...

Yhteistyössä