Hakutulokset

1. S

Yrityksen odottajat

Ruutinen, toivotaan että sun kierto siitä tasoittuu! :) saraheinä, ymmärrän mietteesi pienistä ikäeroista. Pääasia kai kuitenkin, että perheenä tunnette jaksavanne! Sitten on ihan sama mitä muut ajattelee :) Tai ainakin kärjistetysti sen pitäisi mennä niin... Pimu83, onko miehellä sitten...
  2. S

Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

Boomkaa, onnittelut :flower: Hyvä viivanen mun silmiin, jos ei ollut edes aamupissasta!! :)
  3. S

Ja jatkoksi, minkä ikäisellä lapsella teillä on käytössä koroke?
  4. S

Mä en vieläkään hyppää tänne yrittäjiin, mutta meillä mies on kanssa alkanut tuota autoasiaa miettiä... Että miten saataisiin kolme istuinta mahtumaan. Seuraan siis mielenkiinnolla tuleeko tästä keskustelua! :) Meillä tavis farmari, jonne kuvittelisin että mahtuu ainakin alkuu kolme istuinta kun...
  5. S

Yrityksen odottajat

sokerisirkka, teillähän on mahdotonta menoa! Taloa, ulkomaanmatkaa, vauvaa... :) Kuulostaa niin kertakaikkisen ihanalta! :heart: Mariiii, kiitos toivotuksista! Eka työviikko takana ja vielä oon yhdessä kasassa! :) Ymmärrän sun kuumeilusi... Mutta jotenkin oot niin symppis, että haluaisin...
  6. S

Yrityksen odottajat

kärhö, mulla ei ole tietoa suunnitellusta sektiosta. Mutta jos sellaisen haluat, niin kannattaa varmaan olla todella aktiivinen. Ystävälläni kaksi hätäsektiota taustalla, hän on vieläkin todella järkyttynyt, kuinka molemmilla kerroilla tilanne annettiin mennä niin pahaksi. Täytyy varmaan olla jo...
  7. S

Yrityksen odottajat

Mariiii, ymmärrän kyllä huolesi :( Varsinkin jos töissä käy, niin pahoinvoinnit sun muut ei ole kivoja "lisiä" siihen päälle. Mulla ei ekasta ollu kovia pahoinvointeja ja töissäkäynti sujui hienosti kun sai nukkua työpäivän päälle päikkärit joka päivä :D Toista odottaessa olin ekan kanssa kotona...
  8. S

Yrityksen odottajat

saraheinä, oliko sulla samanlaisia mietteitä jo ennen kolmatta lasta? Että kannattaako heti perään jne.? Mulla alkanut tulla näitä ajatuksia viime aikoina tiuhaan... Villanen, musta tuntuu kanssa, että kaikkialla on raskaana olevia naisia ja pikkuvauvoja :laugh: Mariiii, mitä pelkoja sulla...
  9. S

Hei, oon tuolla yrityksen odottajissa mutta merkkaan tämän ketjun itselleni että voin jo roikkua lukemassa teidän juttuja. Sitten kun päästään yrittämään niin meillekin toivotaan kolmatta :heart:
  10. S

Yrityksen odottajat

Hei kaikille! Tällä kertaa en ehdi kaikille vastaamaan erikseen, mutta laittelen vähän kuulumisia meiltä. Ai niin, tervetuloa uudet! Meillä ei ole asiasta nyt taas pariin päivään keskusteltu, vaikka mulla onkin koko ajan tuolla takaraivossa se toive. Pelkään painostavani miestä jos puhun...
  11. S

Yrityksen odottajat

vella, varovaiset onnittelut ja tarrasukkia matkaan :) Mariiii, tervetuloa! Ymmärrän mietteesi. Minkälainen ala sinulla on eli onko töitä miten tarjolla? Aikanaan uskalsimme määräaikaisen työsuhteen aikana yrittää raskautta (mies opiskeli vielä). Tiesin kuitenkin, että meidän alalla voi olla...
  12. S

Yrityksen odottajat

Jutska, minkä ikäiset teidän isommat on siis? Meillä 1v ja 2v :D Tai siis melkeinpä ehtisivät ikiin 3,5v ja 2v ennen kuin kolmas syntyisi vaikka saisi heti alkunsa. Ihan mukavasti leikkivät yksiin sen verran mitä tuon ikäiset osaa. Mutta riitaa tulee päivittäin kun 1v hajottaa isomman leikit...
  13. S

Yrityksen odottajat

Moikka! Vihdoin ja viimein kirjoittelen jotain... Ilmoittauduin tänne listalle jo toukokuussa, mutta olen vain pyörinyt lueskelemassa. Nyt alkaa tuntua siltä, että mieskin alkaa lämmetä jo ajatukselle kolmannesta, mutta luulen, että meilläkin päätöstä lykkää stressi taloudellisesta...
  14. S

Yrityksen odottajat

Hei kaikki :) Saako yksi uusi tunkea ketjuun? Meil on kaksi lasta, nuorempi juuri vuoden ja mulle iski taas vauvakuume. miehen kanta kolmanteen on aika vahva ehka, mutta uskon et haluaa viel. mut ei ehka heti. luulen et me aletaan yrittaa aikasintaan 01/2015. Tulen myohemmin kirjottamaan lisaa...
  15. S

Raskauskilot pois - lähdetkö mukaan??

Hei vaan, ketjussa pitelee tosin aika hiljaista. Mä laitan viikkopäivityksen: Vko 1: 86,4 kg Vko 2: 83,4 kg Vko 3: 82,4 kg Vko 4: 82,2 kg Vko 5: 81,7 kg Vko 6: 81,5 kg Vko 7: 81,3 kg Vko 8: 80,7 kg Vko 9: 80,2 kg Vko 10: 79,8 kg Vko 11: 79,6 kg Vko 12: 79,2 kg Vko 13: 79,0 kg Vko...
  16. S

Moikka! Päivitystä: Vko 1: 86,4 kg Vko 2: 83,4 kg Vko 3: 82,4 kg Vko 4: 82,2 kg Vko 5: 81,7 kg Vko 6: 81,5 kg Vko 7: 81,3 kg Vko 8: 80,7 kg Vko 9: 80,2 kg Vko 10: 79,8 kg Vko 11: 79,6 kg Vko 12: 79,2 kg Vko 13: 79,0 kg Pikkuhiljaa edelleen! Nyt mulla on mennyt syömiset...
  17. S

Moi! En oo ehtinyt kirjottaa (muka) mitään pitkään aikaan, mutta nyt korjataan vahinko! Ensin punnitukset: Vko 1: 86,4 kg Vko 2: 83,4 kg Vko 3: 82,4 kg Vko 4: 82,2 kg Vko 5: 81,7 kg Vko 6: 81,5 kg Vko 7: 81,3 kg Vko 8: 80,7 kg Vko 9: 80,2 kg Vko 10: 79,8 kg Vko 11: 79,6 kg...
  18. S

Täällä meni taas yks punnituspäivä. Eli: Vko 1: 86,4 kg Vko 2: 83,4 kg Vko 3: 82,4 kg Vko 4: 82,2 kg Vko 5: 81,7 kg Vko 6: 81,5 kg Vko 7: 81,3 kg Vko 8: 80,7 kg Vko 9: 80,2 kg Toisina aamuina on näyttänyt jo alle 80kg, mutta tietysti tiistaina oli vielä yli :p Mutta hitaasti ja...
  19. S

Ensinnäkin moikka Mie84 :) Tosi kivaa, jos tuut mun kanssa tähän projektiin! Mulla meinasi jo into ihan loppua, kun tuntui, ettei kaveria löytynyt mitenkään. Oon kuitenkin yrittänyt syödä suht terveellisesti ja liikkua voinnin mukaan ja kerran viikossa olen edelleen käynyt vaa'alla vaikka niitä...
  20. S

Edelleen kirjoitan sinnikkäästi, jos joku vaikka haluaisi alkaa mun kanssa tähän projektiin ;) Painoa en ole ehtinyt päivittämään aiemmin, sillä meillä on ollut vieraita sun muuta säätämistä tässä, mutta nyt sitten päivitystä: Vko 1: 86,4 kg Vko 2: 83,4 kg Vko 3: 82,4 kg Vko 4: 82,2 kg...

Yhteistyössä