Hakutulokset

1. Iida-Karoliina

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Burma on se vaan mahtava tunne saada vauvat syliin ja tietää että ovat turvassa. Hyvä kun pidit pääsi ja luotit itseesi. Tärkeintä on että yksi tai kaksi niin nyt edetään tuijottaen omaan napaan Ei turhia riskejä. Kaksos raskaudessa niitä on sen kaksi kertaa enemmän. On niin hienoa että saitte...
  2. Iida-Karoliina

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Taika toive olen pahoillani negasta. Hyvät on kuitenkin sinulla suunnitelmat. Eteenpäin ja kohti uutta. Onnea siihen ja muista käydä kertoilemassa miten kaikki etenee. Saa purkaa pahat ja iloisena luetaan hyvät Hyvää onnekasta uutta vuotta sinulle
  3. Iida-Karoliina

Burma ei voi verrata, on yksilöllistä ja myös se milloin on kiinittynyt. Näin nyt olen ymmärtänyt. Ultrassa nähdään sitten yksi vai kaksi. Mahdollista on tuo kaksikin nyt kyllä. Otetaan vastaan kiitollisuudella se mikä annetaan kyllä niin kauan on tätä odotettu ja yritetty. Kun vauva syliin asti...
  4. Iida-Karoliina

Onni ja unelma olen tosi pahoillani puolestasi. Jonkun aikaa varmaan hyvä miettiä että mitä nyt. Mietin muuten kanssa jossain vaiheessa onko miehen simpoissa vika kun ei vaan onnistunut. Meillä oli nyt jo 3 luovuttaja menossa. Ei ollut vika simpoissa. Eikä tiedetä missä. Piti vaan vielä yrittää...
  5. Iida-Karoliina

Ei. Edellisessä oli 10 pp 160 Luomuraskauksissa ei otettukaan joten en tiedä. Ultra nyt jänniittää tosiaan.
  6. Iida-Karoliina

Kiitos Burma. Koe otettiin maanantaina ja silloin oli 4+6. Oliko sinulla monen päivän alkiot?
  7. Iida-Karoliina

Elinas nyt olen saanut tuloksen, sanoi että eritäin hvältä näyttää oli 11 679!! Muistatko Burma mitä sinulla oli?
  8. Iida-Karoliina

No Huh Huh. Nyt sain Hcg:n tuloksen. Hcg oli 11 679. Nyt näyttää hyvältä.
  9. Iida-Karoliina

Tsägä paljon onnea plussasta. Ja kiitos onniteluista sinulle. Minäkin täällä roikun ja vähän toinen jalka oven raossa odottajien puolella. Tuntee kanssa että miten tässä uskaltaa luottaa.. Lapra tulokset ei ole siis vieläkään tulleet. Just kuulin et näin. En kyllä huomiseen jaksas odottaa tuota...
  10. Iida-Karoliina

Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi Ikä suluissa Onni ja unelma (36) Tallinnan Nova Vitassa 1,lapsi Mamma Vaan (44) 3. lapsi hoito 1/2017 Peikkoeukko (40+) 1. lasta yksin yrittävä oivikki, 2. lapsi toiveissa Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjamunasoluhoito Sufka Tepsuttelija...
  11. Iida-Karoliina

Elinas en saanut tuloksia tänään. Huoh. Siis vai huomiseen odotettava. Eilen illalla oli digi tehtävä että tietäis edes että jotain on menossa. Näytti sitä 2-3 vk. Edellisestä testistä oli vajaa viikko, oiskohan sen pitänyt näyttää enemmän. No ei kai, tällästä sitä pähkäilee..
  12. Iida-Karoliina

Kiitos Mamma vaan. Siitä on tosiaan jo kauan kun siellä kuumeiltiin. Oli jossain vaiheessa luomu kuumeilut lopetettava. Kiva ja aktiivinen porukka oli.. Itselläkin on välillä tullut noita samoja tuntemuksia, kuuluu varmaan asiaan. Epätoivo myös tuttu kaveri ollut. Ja nytkin kun näin alku vasta...
  13. Iida-Karoliina

Syyskuun suloisuudet 2017

Hei Täällä myös virallisesti plussaksi saatu joululahja 24/12. La varmistuu varhais ultrassa 16.1. /Iida-Karoliina/45+/ kys/5lapsi Meillä tätä vauvaa on odotettu jo useampi vuosi joten ilää ehti larttua enempi kun uskoikaan.
  14. Iida-Karoliina

Kun otettiin niitä muitakin kokeita ne ei niin äkkiä valmistu. Täällä InOva lähettäö kokeet hesaan asti, siinnäpä miksi kestää. Hcg saattas huomenna tulla, no sitähän tässä eniten odotetaan sekä pelätään. Onko sitä mitä pitäis. Kauheeta kun ei pysty iloitsemaan kun pelko jäytää takaraivossa koko...
  15. Iida-Karoliina

Tään käyty laproissa. Vaustausten saaminen voi mennä keskiviikkoonkin asti. Ultra ajan varasin 16.1 maanantaille. Viikko 7 silloin lähempä..
  16. Iida-Karoliina

Voihan Vantaan palvelut. Toivoa pidetään yllä kuitenkin, ei tiedä ennen verikokeen tulosta. Ootko tehnyt kotitestiä? Meille sanottiin gdanskissa että kotitestit ei ole luotettavia, veri testissä pitää käydä. Suomessa taas vakuutetaan että ovat ihan luotettavia. Olen kyllä kuullut että digi voi...
  17. Iida-Karoliina

Elinas Tämmöisiä kokeita pitäisi ottaa. progesteron,estradioli,Beta-HCG. Pakkaseen käi 2 alkiota. Minulla on 4 lasta aiemmasta avioliitosta, luomu lapsia. aikuisia jo. Nykyisen miehen kanssa ei yhteistä eikä hänellä ennestään lapsia. Siitä tämä haave. Kortisoni ei ole syy painon nousuun, kun en...
  18. Iida-Karoliina

OnniUnelma peukut pystyssä jännään täällä plussan puolesta. Saat lähetteen kun soitat alueesi neuvolaan tai omalle lääkärille. Näistä molemmista olen saanut. Jos ei halua näitä käyttää voi varata yksityiseltä ajan ja lähete sieltä. Minä kun olen hoidossa gdanskissa niin kävin yksityisellä...
  19. Iida-Karoliina

Elinas Toki pelottaa koko ultraan meno. Mutta eihän se mitään auta. Nyt en ole digejä enään tehnyt. Maanantaina on hcg koe ja hormonikokeet myös. Halusivat Gdanskissa että ne otetaan että tietävät pitääkö lääkeisiin tehdä muutoksia. Olo on semmonen kun alkuraskaudessa on. Välillä enemmän huonoa...
  20. Iida-Karoliina

Minulla välillä enemmän yökkö olo jolloin vaaka asento on ainut hyvä. Jonkun verran selkä särkyäkin joka jo helpotti välillä ja nyt jonain iltana palaillut. Paleltaa ja janottaa. Rinnat välillä kipeämmät ja välillä vaan tuntee että arat on. Hissukseen kotona oloa nyt uutena vuotena, telkkua...

Yhteistyössä