Hakutulokset

1. nanuska

ToukoVauvat 2011

Hups eipäs ole tullut kirjoitettua mitään kun aika on mennyt niin nopeasti! Siis meillä synnytyksen suhteen ei mennyt mikään niinkuin piti! Meidän synnytys sairaala oli täynnä ja "jouduttiin" naisten klinikalle, jossa jatkoin kivuliaita supistuksia vielä kolme tuntia kunnes tajuttiin että...
  2. nanuska

ToukoVauvat 2011

Heippa! Meidän pieni prinsessa syntyi laskettuna päivänä 26.5. Mikään ei mennyt suunnitelmien mukaan, mutta tuloksena oli maailman suloisin pieni tyttönen 45 cm ja 3135 g. Nanuska ja mutruhuuli
  3. nanuska

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Moikka! Tässäpä matkan varrelta 20+5 25+1 26+2 Nanuska ja masu 26+2
  4. nanuska

ToukoVauvat 2011

Meillä ei taida olla mitään kunnon listaa meidän lasketuista ajoista tai synnäreistä joten tehdäänkö sellainen Nimi Kaupunki Synnäri Monesko L.A Nanuska Helsinki Kätilöopisto 1. lapsi...
  5. nanuska

ToukoVauvat 2011

Moikka! Ei se sokerilitku ollut kovin pahanmakuista, sitä juotiin ison kahvikupillisen verran eli aika paljon! Hyvin meni alas, mutta sen jälkeen alkoi vähän huippaa. Tietysti sekin vaikuttaa kun ei saa syödä 12 tuntiin ja sit pitää olla viel 2 tuntia kokeen ajan syömättä, plus et verta...
  6. nanuska

ToukoVauvat 2011

Heippa kaikille! Meillä menee tosi hyvin, paitsi et sokerirasitus otti kovasti voimille ja piti saikkua hakee. Tuli todella huono olo siitä. Vauveli liikkuilee kovasti . Olin vähän huolissani painonnoususta tai sen puutteesta. Kuukauteen ei noussut yhtään, mut nyt viikon aikana tullutkin...
  7. nanuska

ToukoVauvat 2011

Moikka! Meillä oli tänään rakenne ultra ja selvisi, että meille taitaa tulla pieni prinsessa... Ei voinut ihan täysin varmaksi sanoa, koska piti jalkoja ristissä, mutta ehkä sitä suuremmalla syyllä tyttö! Onkohan tämä meidän jotenkin pieni kun vertaa esim garol teillä koko jo 386 g ja...
  8. nanuska

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Laitetaas viimeinen tähän ketjuun 20+2 Nanuska ja maha
  9. nanuska

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Jos mäkin nyt kuvia esittelisin. Eli eka tulossa, verrattuna alkuun painoa tullut noin 4 kiloa, nyt huimat 53 kg ja mahanympärys kasvanut melkein 20 cm. Kuva otettu äsken eli 18 + 2 [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] Terkuin Nanuska ja masu ötökkä
  10. nanuska

Nyt kun on ollu puhetta lasten nimistä,niin entäs kotieläimet? =)

Meiltä löytyy koirat Nana kääpiöpinseri ja Ben sekarotuinen espanjasta tullut kulkukoira. Hiirulaisiakin on ollut, viimeisin kuoli viikko sitten. Wilma, Siiri, Lotta, Wilhelmiina, Martta ja Hansel
  11. nanuska

Masuasukin nimi

Meillä vaan masu-asukki, maha, ötökkä
  12. nanuska

ToukoVauvat 2011

Heippa! Mä hyppään kesäkuisten puolelta tänne kun tarkentui eilen la 26.5. Ensimmäistä odotellaan ja heti ekasta kierrosta pillereiden lopettamisesta nappas! Eilen oli eka ultra ja np turvotus oli 1.1. Oli niin huikeeta nähdä maha-asukki heiluttelemassa sormiaan ja pyörimässä mun masussa...
  13. nanuska

****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

Mä siirryn ketjusta tuonne toukokuun puolelle! Eilen np ultra ja kaikki hyvin, mut La siirtyi 26.5. Tsemppiä kaikille
  14. nanuska

Kesämasuja 2011?

Eka vauva meille on tulossa. Must tuntuu et mulla on oireita vaikka muille jakaa... On jo pahat olot, todella kovia kohtukipuja, ei maistu ruoka, väsyttää ihan hirmuisesti, rinnat niin arat ettei voi koskea, eikä rintsikat enää mahdu ja tää maha! On aika turvoksissa...
  15. nanuska

Kesämasuja 2011?

Mulla ois laskettuaika 2.6.2011 . Jätettiin pillerit ja heti ekasta kierrosta tärppäs... vähän jänskättää kun ei näin nopeasti uskottu mitään tapahtuvan, mut nyt jo molemmat innoissaan " masusta "

Yhteistyössä