Hakutulokset

1. Lilmi89

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Tää väsymys on aivan järkkyä, helpotti jo välillä, eilen loppu vuoto tuntuu että kaikki rautavarastot vuotanu kuiviin tai jotain :unsure:
  2. Lilmi89

Kiitos @Sandiina huomasin myös tuon Puhtin muutama päivä sitten ja vinkkasin tuolla haaveilijoissa, meidän paikkakunnalla sitä ei oo.. Lähtisin kyllä mittauttamaan jos ei olis tätä koronaa ja soittelin paikkoja läpi niin gynellä pitäis taas käydä että sais nuo verikokeet, marraskuussa kävin...
  3. Lilmi89

Yk6 starttaa meillä nyt ja ekaa kertaa kokeilen ovistestejä, kunhan tää vuoto loppuis.. Ollaan aika paljon oltu erossa viime kierrot ettei peittojen heiluttelu ole aivan ovikseen varmaankaan sattunu, mutta ainakaan 3-4pv ennen ei tärppää. Harvoin kunnon limoja huomaan, viime plussa kierrossa...
  4. Lilmi89

@sabs Jep, helkatin korona..... Pitkähkö yritys teillä takana :( Bongaatko ovikset joka kierrossa? Kiinnostais kyllä itelläki mittauttaa tuo ferritiini, kun sitä ei oo koskaan mitattu.
  5. Lilmi89

@sabs Millainen tilanne teillä tämän vauva projektin suhteen? Onnea @_hosuli_ kunnon viiva, mikä kp?! Mulla harmittaa eniten tuo miehen lapsen kaipuu, taaperoikäinenhän meillä on jo niin ei oo itellä niin kiirettä vielä toisen kanssa, oon vaan säästänyt kaikki vauva tavarat, ja lähipiiriin...
  6. Lilmi89

Jännät paikat @_hosuli_ !!Pidähän meidät ajantasalla, ja kuvat testeistäkin olis kivoja :love:
  7. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

https://www.puhti.fi/tuotteet/ Törmäsin tämmöseen!
  8. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

@Shibali mulla oli myöhäinen ovislima raskauden merkki!
  9. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

Voi hitsi @Titi-Love nuita keskenmenoja :( Oletko itse käyny tutkimuksissa? Ja 1 lapsi siis teillä?
  10. Lilmi89

Voisin hypätä myös tuolta haaveilijoistä tänne, jos täällä jaksaa joku kirjotella. Toista lasta yritetään ja yk 5 tulikin kemiallinen, reilu viikko plussasta alkoi vuoto ja oireetkin oli äkkiä kadoksissa. Joku mainitsi tuosta ahdistuksesta, niin mulla ahdisti ja olin todella kireä ja...
  11. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

Harmi kun ei kerkeä tulla enää montaa joulukuisia, pahoittelut alkaneista menkoista. :cry: @LaTiLa Onnea haamulaisesta! :love:En taida enää liittyä tuonne 2021 keskusteluun, mutta tuo keskenmenon jälkeen kuumeilijat voisi olla sopivampi :love:
  12. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

Kamalaa @Alinna86 :( Jospa syy löytyisi ja saatte apuja! Auttaiskohan terolutit pysymään matkassakin? Jos 3 kemiallista tms tulee niin hakeudun kyllä itsekin tutkimuksiin, marraskuussa gynellä kaikki vaikutti olevan ok siis päällepäin... :/ Pidäthän ajantasalla meidät! En aio enää ikinä...
  13. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

Voi hitsi jos ei tärppää nyt @Alinna86, onko sulla nyt viimisimmän lapsen jälkeen ollu 1 vai 2 keskenmenoa?? Mietin, että kai siihen joku syy on miksi tulee kemiallisia tms, omaa jatkoa siis mietin... Kun enne tärppäsi niin helposti kerrasta. :/
  14. Lilmi89

Joulukuiset 2020

Minut voi poistaa listoilta, tämä raskaus oli kemiallinen, oireet loppu, 2 päivää kova päänsärky ja vuoto alkoi. 2 vuoto päivän jälkeen jo puhdas negatesti. Ei ollu oikea aika nyt pienelle, muille Onnea raskauteen :love:
  15. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

Ja helekatin Korona kun vaikuttaa lapsettomuushoitoihin! Ja kauanko tätä kestää :sleep:Parilla teistä jännät päivät menossa :love:
  16. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

Testasin viimisen testin kaapista, puhdas nega, eli hyvin on tää kemiallinen tyhjentäny parissa päivässä.. :notworthy:Mies on masis, minä en oikeastaan uskon että kaikella on tarkotus ja aika ei vaan ollu oikea. Ens kiertoon ovistestit ja punkku :devil:
  17. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

Jooh täällä vuoto runsastuu ja hieman hyytymiä, nähdään tammikuisissa ehkä, pitää nyt seurailla hetki palaako kierto normaaliksi jne! Toiv tulis vielä joulukuusi :love: korjaan joulukuisia prkl autocorrect :ROFLMAO:
  18. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

Vitsi miten jänniä nää teiän testit!! Täällä ruskeeta verta tiputtelee ja raskausoireet kadoksissa, eli voi löytyä tarkotus sille miksen osaa irtautua nyt täältä ryhmästä :poop:
  19. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus pahoittelut negasta on se nyt kumma ettei tärppää, monesko yk nyt alkaa??? @Titi-Love Mahtavaa näkyy väriäkin!! Mikä LA? @Töppönen_ Oli kyllä niiin huono tuuri nyt, luin tuosta että tuulimunassa sattuu vaan olemaan huonolaatuinen munasolu, joita on kaikilla :( Ja että normaali...
  20. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

Mutta nyt plussakierrossa oli myös repäisykipua, eli @Kasikuus tärppi vois tullakin!! Vai ootko aivan menettänyt toivon??

Yhteistyössä