Hakutulokset

1. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus varmasti hyvä päätös jos tuntuu muutenkin että nyt parempi odottaa tutkimuksia, mutta toivotaan että pääsisit nyt tsekattavaksi pian että mistä nuo voisi johtua!
  2. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus apua... :cry: Eli ehkäsyn aloittaminen auttais nuihin kipuihin??
  3. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus Voih, jaksamisia :( Mullahan oli myös sillon yks kierto, jos muistat niin kamala polttelu selässä.. Makasin kaikki illat jalat kohti kattoa, mutta selitystä en kyllä löytäny muuta kuin että selkää olin vähän venäyttäny turvaistuimen kanssa tapellessa. Tuo on kauheeta, kun mietityttää...
  4. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Hope91 Ei vaaan rutikuivaa, kuten aina, mutta sitten ovismaista vuotoa yhtäkkiä uudestaan, joka loppui taas eli luulisin liittyvän kiinnittymiseen :p Mutta on nämä niin yksilöllisiä juttuja aina.. Mulla on normisti oviksesta menkkoihin kuivaa kuin aavikolla, mutta monilla taas ei oo niin tiiä...
  5. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Esba mulla tuo 5päivää oviksen jälkeen tuleva kirkas lima merkkas raskautta eli kp18/30!! Ovistestinku tein tuon vuodon takia sillon ja puhdas nega. Eli peukut pystyyn että olis sitä (y)
  6. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Bebe2021 Ite en oo ovulaation jälkeen koskaan ronkkinu, mutta kahdessa raskaudessa kohdunsuu on noussu ylös vasta joskus viikolla 5, menkkojen alkupäivän aikaan ollu alhaalla ja auki vielä, eli mulla ei tuossa vaiheessa vielä kerro mitään onko raskaana vai ei :unsure:
  7. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Oijee täällä monta piinailee nyt samaan aikaan, mulle voi laittaa dpo1 tälle päivää. Jännää! Ovistesti oli nega tänään.
  8. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Mulla eilen jomotteli alavatsaa, ja tänään päivällä toispuoleisesti.. Oletan siis että huomenna aamulla ei oo kolmatta aamua plussaa :cautious:
  9. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@mimmi92 kiitti tuosta ovistesti vinkistä!! Jos ei nyt tärppää niin pitää tilata lisää, nyt testaan 1e/kpl ruotsinkielisillä testeillä ja luulin että nää on halpoja :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
  10. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Masunen esikoisraksaudesta! <3 @Tiukuliina89 Voih ikävää, mutta kovasti olet tähän ikään jo lapsia kerennyt saada, ihanaa! <3 @Töppönen_ En oo tässä kierrossa enkä edellisessä plussakierrossakaan jaksanu mitata lämpöjä, hyvä kun muistaa tuon oviksenkin aamulla testata kun uhmaikäinen...
  11. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ Kunnon ovis vissiin siellä, mistäpä nuista tietää kun kierto erilainen mitä ennen keskenmenoa :poop: Mullakin kkivut oli eilen mutta aamulla taas nuo tasavahvat viivat enn ymmärrä :cautious:
  12. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/qlo6ri Tänä aamuna ovis plussa, tuo vielä vahvistu kuvan ottamisen jälkeen en taas katsonu kellosta.. Ei vaan päästy eilen talletteleen.. Ihana kun niin monella on kuitenkin jo lapsia, kolme minustakin olisi unelma määrä :love: @Tiukuliina89 Voi miten ikävää, nt-ultrassa...
  13. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Ja en kans ymmärrä miksi joskus on ovis kipuja ja joskus ei mitään, esim viime plussakierrossa ei mitään kipuja! :ROFLMAO: Raivostuttavaa, mutta koska päätin että rtestejä en enää tee niin nää ovistestit on kyllä just parhaita :devil:
  14. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/6xrEzl Pöljä kysymys mutta iltapissasta oli heikompi viiva entä aamun, ihan normaalia varmaan kun pissa ei oo niin vahvaa ?! Koko alavatsa kyllä kipeä nyt.... Mietin vaan kellistänkö ukon vielä vai maltanko oottaa aamun testin että onko vahvempi vai ei entä tän aamun...
  15. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus Koska teillä alkaa ne hoidot, ei vissiin ole tietoa vielä? Voi ku sais selvyyden nuihin kaikkiin oireisiin!! Käytätkö vehnänalkioöljyä tms joka vähän tasapainottaisi hormoonitoimintaa (ehkä:unsure:) Ja jos jotain positiivista niin monta kiertoahan meni hukkaan kun en saanu miestä...
  16. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Hups täällähän tuleekin viestejä! @Lillanna Saitko kuvaa testistä?! @Töppönen_ Niin me epäonniset!! :cry:Testasitko ovis testillä plussan? Nojoo illalla heiluteltiin peittoja ja jospa huomenna taas, olettaen että viiva tuosta vahvistuu. Halutkin rauhottunu ja ei ole kyllä mitään limojakaan...
  17. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/6b62Mt Hyppään nyt tänne kun tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilijoissa aika hiljaista ja ihmettelen näitä ovistestejä :unsure:Eilen ihan tosi haalea viiva ja tänään ylläoleva, eli melkein plussa jo?! Limat on kyllä olemattomia, viime plussa kiertoon verrattuna. Viime...
  18. Lilmi89

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

En kyllä yhtään tiedä tuosta ovuloimisesta jos hg koholla :/ Tää varhaisen keskenmenon jälkeinen kierto tuntuu nyt jo pitkältä, nyt kp 17/30 ja ovistesti näyttäny tyhjää taulua, tänään oli jotain viivan paikkaa tms. Normaalisti mulla on ovis jo joskus kp12-13 ja tosi pitkä luteaalivaihe, nyt ei...
  19. Lilmi89

Vau ONNEA plussista :love:
  20. Lilmi89

Ja jep, sitä odottaa sitä oikeaa hetkeä että alkaa haaveilemaan lapsista.... Varsinkin nuo miehet on aika myöhään herännäisiä, vähän harmittaa kun ei heti parikymppisenä ollu oikea aika lapsille. Raskaudesta palautuminenkin silloin helpompaa :cautious:

Yhteistyössä