Hakutulokset

1. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mä olin jo niin päättänyt etten testaa ennen ku menkat myöhässä mut niin vaan toisin taas kävi :whistle:
  2. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mä aloitin hätähousuna dpo8 :ROFLMAO: mut dpo11 tuli sit plussa
  3. N

Toiveena vauva 2017-2018

Ei alkanu menkat täälläkään vaikka illalla poltteli selkääki siihen malliin että olin ihan varma että tää ilo loppui lyhyeen. Jännää. Ihme juttu että oon nyt kahtena aamuna herännyt 7.15 vaikka sais nukkua pidempään. Testiä en viel oo tehny tälle päivälle mut aattelin sen viimesen pc:n tuhlata.
  4. N

Toiveena vauva 2017-2018

Jännä kyllä ku kuitenki tiedät oviksen. Tai eihän se ovisplussa oo ihan satavarma merkki että munasolu irtoaa mut yleensä joo. Ja tosiaan kiinnittyminen voi tapahtua viekö dpo12, eli kaikki on vielä mahdollista.
  5. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mul oli vähän ton näköinen päivää ennen ku plussasin. Pidetään peukkuja! Mikä dpo sulla?
  6. N

Toiveena vauva 2017-2018

Miehellä oli mivitotal men ja l-karnitiini lisäksi(@viipulainen nämäki vinkkasi :love:). Toi mivitotal on liuosta, niin paljon tunnollisemmin mies otti sen ku aiemmin tabletit. Geleen tilasin luontaistukku.fi ja viimeisimmäksi myös foolihapon sieltä.
  7. N

Toiveena vauva 2017-2018

Ja kertoo se jo jotain jos 3 on täällä tullu raskaaksi ekasta preseed-kierrosta. Mulla uutta oli myös gelee royale tässä kierrossa ja miehellä oli uudet vitamiinit. Huh, edelleen raskaana. Jopa OS ei herkkä antoi selkeän viivan. Mulla on 1 digi ollu jemmassa alusta asti mut en osaa päättää...
  8. N

Toiveena vauva 2017-2018

Vitsi mua jännittää huominen. Menkat alkanu aina dpo13 aamulla tai aamuyöllä niin että oon herännyt siihen mahakipuun. Miten sitä uskaltaa mennä nukkumaan :confused: tämäkin aamu jännitti kun lämpö laskenut joka kierrossa päivää ennen menkkoja selvästi. Tänään onneks pysyi 36,9 asteessa eli ei...
  9. N

Toiveena vauva 2017-2018

Raskauskeijulta ite tilasin
  10. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mekin aiotaan kertoa vasta nt-ultran jälkeen kunhan joskus sinne asti päästään. Mieli tekis kyl kertoa just koko maailmalle, mut onneks edes tässä asiassa järki sanoo että ei :ROFLMAO:

Yhteistyössä