Hakutulokset

1. N

Marraskuiset 2018

Mä voisin kyl tulla facen ryhmään kans piakkoin. Odottelen viel jonku aikaa. Millai sinne ny sit pääsikään?
  2. N

Marraskuiset 2018

Mua ei pussata vielä hullun usein mut heti ku pissahätä on nii vessaan on päästävä äkkiä ku seki painaa inhottavasti. Ja kauhee jano koko ajan, mikä varmasti osittain johtuu tästä flunssasta ja kurkkukivusta.
  3. N

Marraskuiset 2018

Hitto nyt vasta 4+3 ja pakko oli käydä ostaa äitiyshousut ku ollaan pohjoisessa ja mul on vaa yhdet siistimmät housut mukana jotka painaa aivan hulluna mahaa varsinki istuessa. Varsinki iltaa kohti turvotus lisääntyy ja istumisen jälkeen :ROFLMAO: No onpahan yhdet housut valmiina ja noista ei...
  4. N

Marraskuiset 2018

Mulla sama. Oltii aamulenkillä nii takkiin jäi kamala ammoniakin tuoksu vaik mulla ei oo koskaa hiki erityisesti haissu :confused: oli tosi kuuma ja aktiivisuusmittarin mukaan syke on kokoajan paljo korkeammalla ku normaalisti.
  5. N

Marraskuiset 2018

Onks täällä ketään muuta ku olis ajatellu ettei mee varhaisultraan? Itseeniki alkanu kiinnostaa nyt ku moni menee mut en oo koskaa tutuilta tms kuullu että olis käyny. Mul on yks viikkonäytöllinen digi kotona odottamassa. Teen sen todennäköisesti ens viikon alussa ku palataan reissusta. Tänää...
  6. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mä keksin koko ajan panikoinnin aiheita. Lueskelin marraskuisten ketjun alusta ja tuntuu että kaikki on saanu tosi aikasi leffaviivat ja oon heti huolissani että oliks toi eilinen liian haalea vaik oliki hyvin vahvistunu :X3: vaik järki sanoo että jos kiinnittyminen on ollu dpo9 paikkeilla nii...
  7. N

Marraskuiset 2018

Selailin tän ketjun läpi ja tuntuu että tosi moni on saanu tasavahvat viivat tosi ajoissa testiin. :eek: tietty kiinnittyminen on yksilöllistä ja se haarukka aika iso mut saa tässä nyt hiukan panikoida tätäkin. Yritän tehdä joka toinen päivä testin nii näkee eron paremmin. Tässä dpo 13 testi...
  8. N

Toiveena vauva 2017-2018

Tosi tylsää tommonen :( tosiaan nyt vaan rohkeasti puhelin käteen ja lääkärille aikaa varaamaan. Tuolla odottajien puolella on ihan hiljasta.. Tyhmää. Mul on tullu jännä "oire" ku oon kolmena peräkkäisenä aamuna herännyt 7.11-7.15 ilman kelloo :eek: enkä millään saa sen jälkeen unta. Eipä oo...
  9. N

Marraskuiset 2018

Oon kolmena peräkkäisenä aamuna herännyt 7.11-7.15 ilman kelloo ja ollu heti ihan pirteä. Ihme juttu :eek: yleensä nukun vaikka kuinka pitkään jos ei kello oo soimassa.
  10. N

Marraskuiset 2018

Okei kiitos. Joltain vaan kuullu että oli toruttu ku oli liian aikasi soittanu. Täällä ei saa neuvolan kautta varhaisultraa ilman erityistä syytä joten sinne en varmaan mee. Mulla on nyt vast 4+2 ja ollaan reissussa. Eli saatan soittaa vasta viikon päästä ellen täältä käsin sit soittele jo.
  11. N

Marraskuiset 2018

Missä vaiheessa ootte soittanu neuvolaan?
  12. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Sitä en valitettavasti muista mut tais olla aika pitkä, ehkä 10min Niin ja kiitos :) hiukan kyllä on pelko mukana ku kaikki on uutta ja jännää, mut toivottavasti kaikki menee hyvin. Plussaonnea sulle myös <3
  13. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Olis mulla saattanut olla kotona. Lähdettiin reissuun viikoksi tänään. Mut mun mielestä se oli niin että 10 sekuntia virtsasuihkussa. Itse oon tehny sen nii että pissannu semmosee pikkukuppiin mikä tulee esim pc-testien mukana ja kaatanu siitä testin päälle. Mulla ainaki siihe tulee joku ihmeen...
  14. N

Marraskuiset 2018

Nii oltii ja nyt ollaan täällä :love: ja kiva että jollai ollu samoja tuntemuksia. Helpottaa ku saa vertaistukea. Kaikki on niin uutta ja jännää ja varmaan olisin vielä enemmän huolissani jos ei mitää tuntemuksia oliskaan:D
  15. N

Toiveena vauva 2017-2018

Laskurin mukaan 18.11. Pikkasen huolestuttaa kun alavatsassa tuntemuksia ja ikäänkuin kirvelee tai nipistelee tossa häpyluun päällä. Varmaan ihan normaalia mut en kestä jos panikoin koko ajan. Joka kerta vessassa oon paniikissa että alkaako menkat sittenki :eek: No ehkä se tästä helpottaa...
  16. N

Toiveena vauva 2017-2018

V Vois olla myös kiinnittymisvuotoa jos ei tuu paljoo?
  17. N

Marraskuiset 2018

Mää tuun varovasti tänne huhuileen. Plussasin perjantaina ja tänään olis pitäny menkkojen alkaa mut eipä alkanu ja viivakin vahvistunut hienosti 2 päivässä. Aattelin kuitenkin että täältä saisin parhaiten vertaistukea tähän alkuun. Yk5:stä tärppäs ja esikoista odotetaan. Mulla on tosta...
  18. N

Toiveena vauva 2017-2018

No siirrä nyt sit. Niinku muutki on sanonu nii pääseehän sieltä pois sitte jos käy huonosti. Toivottavasti kuitenkin pikkuinen pysyy kyydissä :rolleyes:
  19. N

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Hyvin on viiva vahvistunut ja tänään olis ollu menkkojen alkamispäivä ja ovat siis joka kerta alkaneet ennen heräämistä. Melkoista juilimista tossa häpyluun päällä mut ehkä se kuuluu asiaan.
  20. N

Toiveena vauva 2017-2018

Ei tarvi tihrustaa enää. Mä oon ihan oikeesti raskaana :love::cry::eek::rolleyes: hyvin on vahvistunu toissapäiväisestä.

Yhteistyössä