Hakutulokset

1. P

.

Hei kaikille Meilla oli tarkoitus aloittaa yritys vasta parin kuukauden paasta mutta kuukautiset myohassa (tulleet vasta kaksi kertaa esikoisen syntyman jalkeen,syntynyt 7/16). Joten paatin testata eilen, ihankuin nakyisi haalea viiva? Tosin nyt aamulla tein uudestaan ja viiva nayttaa ehka...
  2. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ostin toisen testin, huomenna pitaa kokeilla testata aamusta mutta ihankuin tassakin nakyisi jotain https://aijaa.com/rpbhtc
  3. P

Vahan huono kuva kun testi viela punainen niin ei se viiva valttamatta kunnolla viela nay?
  4. P

Oli kylla vahan sen tuntuinen,pakko hakea uusia testeja
  5. P

Eikos naissa testeissa tule paljon virheviivoja? Silmalla erottuu selvemmin kuin kuvassa. Pitaa hommata muita testeja myos. https://aijaa.com/XD2zJx Niin ja tanaan siis pitaisi alkaa kuukautiset mutta eivat ole saannolliset
  6. P

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Minut voi poistaa listalta. Liityn taas kun yritys ajankohtaista kivaa kesaa ja plussatuulia kaikille
  7. P

.

Minut voi poistaa listalta. Liityn uudestaan kun toisen lapsen yritys ajankohtaista Mukavaa kesaa ja plussatuulia!
  8. P

Tosi outoa kun oon aina halunnut 2-3 lasta niin nyt ollut ihan semmoinen fiilis etta yksi riittaa enka ole edes kuumeillut ja stressaa miten ihmeessa sita parjaa kahden kanssa? onkohan taa ohimenevaa? Alkoi kuukautiset viimein ekaa kertaa esikoisen syntyman jalkeen (7/16) ja kesti kylla 12...
  9. P

.

Moi En ole aikoihin kaynyt lukemassa tai kirjoittelemassa. On ollut tapana hamstrata ovis- ja raskaustesteja kaappiin varalta mutta vajaa kuukausi sitten paatin etta antaa olla ja keskityn muuhun. Meilla ei siis yritysta ole viela aloitettu ja syon minipillereita. Viime viikolla alkoikin...
  10. P

Mina seurailen taustalla kun ei viela olla yritysta aloitettu mutta toivottavasti taman vuoden puolella Toivottavasti moni teista saisi pian plussan testiin <3
  11. P

.

Tulen seurailemaan tanne,viela ei yritys ala mutta toivottavasti taman vuoden puolella esikoinen syntynyt 07/16. Viela ei tarkalleen paatetty milloinka aloitetaan yritys. Kuukautisia ei ole tullut vielakaan,imetan tosin. Itse taytan 32v. Tana vuonna.
  12. P

@ahmis se on kylla janna miten tuo piina-aika tuntuu niin pitkalle! Vauvakuumeisena se menee tosi hitaasti. Tsemppia odotteluun, toivottavasti tulee toivottu tulos :) Oon kipeena. Tassa mietin jos be kuukautiset alkaa ensi viikolla. Meilla ei tosin yritys viela ala mutta hyva tietaa miten kroppa...
  13. P

@Esmenet siis minulla ei ole viela kuukautiset alkaneet,imetan 1,5v. Lasta. Olen vaan yrittanyt bongailla oloja jospa ne pian alkaa. Tuli todella haaleaa vaaleanpunaista vuotoa,voikohan kyse olla ovisvuodosta? Onko semmoinen edes mahdollista? Ei koskaan ole ollut vastaavaa. Eika alkanut...
  14. P

o Luultavammin oli ovis. Oli outoa haalean vaaleanpunaista vuotoa samana paivana. Luulin etta kuukautiset alkaa mutta onkohan ovulaatiovuoto mahdollista. Tosi ministi tuli. Ei ole siis kuukautiset alkaneet viela kun imetan 1,5v. Lasta. Ehka parin viikon paasta selviaa raskaus ei mahdollista.
  15. P

No siis kuukautiset ei ole viela alkaneet,huvikseen valilla tikuttelen jos loytyy ovista. En tieda onko mahdollista edes etta tulee nayttaako etta olis ovis ovella? http://aijaa.com/tS3R8p Yritan lukea teidan jutut pian ollut vahan kiiretta taaperon kanssa
  16. P

Onkohan ovisplussa lahella? http://aijaa.com/tS3R8p
  17. P

No niinhan se menee :D paivat tuntuu matelevan ennenkuin testia kannattaa edes tehda ja jokainen vaiva on oire :p Mutta se hyva puoli itsellani etta jos tuo on ovisviiva niin jospa se kierto alkaa,kuukautisia ei siis ole ollut ja lapsi 1,5v. Tosin imetan viela.
  18. P

Ehka tuo oli ovista tai lahenevaa/tulevaa kun ostin raskaustestin eika siina nay mitaan. Taitaa mielikuvitus laukata :p
  19. P

Ovistesti nayttaa tammoista neljatta paivaa perakkain. Tama testattu tunti edellisesta vessakerrasta. Pitaa odotella raskaustestit kun tilasin netista. Ihmettelin kun yhtakkia tuli huono olo,vatsatauti ym mika voi Tietty olla vatsatauti mutta taa viiva ihmetyttaa. Mutta varmaan oviksesta voi...
  20. P

Hei, Ajattelin tata ruveta taas ahkerammin seuraamaan vaikkei yritys ole viela alkanut. Toivottavasti alkaa ensi vuoden puolella :) Olen v.-86 syntynyt ja esikoinen syntyi 07/16. Imetan viela eika kuukautisia ole jalkivuodon jalkeen nakynyt. Olen tosin hommannut ovistesteja...

Yhteistyössä