Hakutulokset

1. L

Tammikuun tähtöset 2017

Laitoin nyt myös Katjalle fb:ssä viestiä
  2. L

Tammikuun tähtöset 2017

Laitoin sinulle yv:n täällä fb asiasta, oletkohan iinaliisa saanut sen?
  3. L

Tammikuun tähtöset 2017

Mulla myös neuvola 7.6 Oon pohtinut että meniskö siihen varhaisultraan, mutta yritän malttaa mieleni, mies on sitä mieltä että ei mennä Oireet on vielä aika vähäiset, vähän on alkanut korpeamaan kurkussa ja voisin juoda kahvia monta kuppia päivässä Onpa kivaa, että tänne on tullut paljon...
  4. L

Tammikuun tähtöset 2017

Heippa, Itse käytän loratadin merkkistä allergialääkettä, ja sitä saa käyttää. Tänään ollut ihmeellistä vatsakipua ja alkoi heti pelottamaan, että onko kaikki hyvin. Katsoin myös, että olisiko alushousuissa ollut jotain todella haaleaa "verta"
  5. L

Tammikuun tähtöset 2017

Onpas paljon tullut uusia Onko muilla millasia oireita? Musta tuntuu ettei vielä hirveesti ole mitään, tissit on kipeet, välillä alamaha nippailee ja vähän närästää.
  6. L

Tammikuun tähtöset 2017

Moikka, Tein tänään aamulla vielä kerran testin, viiva oli lähes yhtä vahva kun kontrolliviiva ☺ ei oikein tahdo uskoa tätä asiaa. Millon te olette soitelleet neuvolaan? Itse ajattelin et ehkä ens viikon aikana vois soittaa.
  7. L

Tammikuun tähtöset 2017

Moikka kaikki Tein plussatestin tiistaina, torstaina ja huomenna ajattelin vielä testata. On ensimmäinen lapsi, joten aikamoinen myllerrys käy pään sisällä, jännittää, pelottaa, on ihanaa ja iloista ym. Voisin liittyä teidän joukkoonne jos se vaan sopii 6-9.1 / 29 / Jorvi / ensimmäinen lapsi
  8. L

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Moikka, meillä näkyy nyt haalea viiva, kp 31 :) outoa, jännittävää ja pelottavaa :) toivottavasti viiva vahvistuu lähipäivinä. Yrityskertoja ehti tulla neljä ja mielessä kävi jo, että mahtaako tärpätä, koska itselläni ollut kaikenlaisia ongelmia nuoruusiässä. Tsemppiä kaikille ja paljon...
  9. L

Moikka mulla oli ovis todennäköisesti lauantaina ja silloin oltiin aktiivisia on kuitenkin sellanen olo ettei tärpännyt, en tiä miks. Paljon tsemppiä kaikille tähän kiertoon!! Mulle voi päivittää yk3.
  10. L

Moikka, itsellänikin alkoi tänään menkat eli uuteen kiertoon mennään. Ajattelin, et ens kierrosta en mieti oviksia tai mitään muutakaan ja sit seuraavasta taas vois sitä ovulaatiota metsästää

Yhteistyössä