Hakutulokset

1. L

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

@Maaria1980 hyvä et menkat alkoi myös siellä, se on helpottavaa :) nyt sit vaan alkaa taas se piinailu :geek: Onpa harmi @Pia87 :unsure: tsemppiä uuteen kiertoon! Mun kierto oli noin 34 pv km jälkeen, normaalisti se on 29-30 päivää. Eli hiukan pidempi kierto oli nyt. Viimeeks kaikkien...
  2. L

Heippa! Tänään alkoi menkat, joten kierto oli noin 33-35 päivää. Jotenkin helpottunut olo että tulee menkat km jälkeen, kroppa toimii ainakin jotenkin :) toivottavaati @Maaria1980 kohta sullakin alkais. Ajattelin et otan e-vitamiinilisän käyttöön, tällä hetkellä syön d-vit, sinkkiä ja...
  3. L

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kiva kuulla että @Paputoive käynti meni hyvin :) Minut voi lisätä listalle. Leikkuri 30v mies 31v, ya 1/2016, 2km Odottelen menkkoja alkavaks viimeisimmän km jälkeen, nyt on reilu 4vk km. Tissit on ollu pari päivää kipeet,joten menkat varmaankin tekee tuloaan piakkoin.
  4. L

Toivottavasti kookospieni sun oireet olisi plussaoireita :) Pahoittelut n93 tänne joutumisesta. Tänään tulee tasan kuukausi kun keskenkenmeno alkoi,plaah. Menkkoja odottelen, voisin kuvitella et ne alkaa viikon sisällä. En ole tehnyt testiä km jälkeen, ultrassa kohtu oli tyhjä ja vuotokin...
  5. L

Onnea @kookospieni hyvistä tuloksista :) Toivottavasti saitte @Pia87 hyödynnettyä sun oviksen!
  6. L

Heippa, tsemppiä kaikille uuteen kiertoon. Täällä alkaa keskenmenosta oleen kolmisen viikkoa, kohta saa alkaa odottelemaan menkkoja. Oireiden perusteella viikonloppuna oli jotain ovis juttuja, mut tuntuu et kroppa ei ole ihan oma itsensä. Kovasti mietityttää että saakohan sitä koskaan omaa...
  7. L

Itsellä on kanssa samanlaisia fiiliksiä, pelottaa ajatus seuraavasta mahdollisesta raskaudesta. Itse pohdin et onko kaksi peräkkäistä km vain sattumaa vai onko jotain häikkää jossain.. :unsure: Paljon on uusia kiertoja. Oon huono näiden nimimerkkien kanssa, joten en kauheesti merkitse ketään...
  8. L

Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

Olen unohtanut tänne laittaa että mut voi poistaa listalta. Tsempit kaikille jatkoon <3
  9. L

@Maaria1980 pahoittelut sinulle myös tänne joutumisesta vaikka täällä saakin hyvää tukea :) Pitää laittaa sinne syyskuisiin viestiä, että poistavat mut sieltä. Harmillinen tilanne Bealla, toivottavasti tilanne menisi nopeasti ohi :) Mulla on kans kaveri raskaana, se oli mua kolme viikkoa...
  10. L

Heippa kaikille taas :) Nyt on toisen keskenmenon jälkeinen vuoto loppunut,kesti viikon. Nyt sit vaan kohti uusia pettymyksiä. Ahdistaa jo koko ajatus koko prosessista :unsure: vuosi tuli täyteen yritystä, siihen mahtuu kaksi raskautumista ja kaksi keskenmenoa. Plaah. Tsemppiä kaikille...
  11. L

@Edith_87 itseäni kans ärsyttää kun ihmiset kyselee ja sanoo, että johan sulla alkaa oleen ikää yms. et missäs ne lapset on. Aluksi viittasin kintaalla mut nyt kun on kaksi peräkkäistä keskenemenoa takana niin ärsyttää ja suututtaa. Oon sanonut samalla tavalla kun sä :sneaky: Tämä spontaani km...
  12. L

Taitaa siinä haamua olla @Naadis Varovaiset onnittelut
  13. L

Heippa, Keskemeno todettu tänään. Kohtu oli jo tyhjä,hcg seuranta kuitenkin. Haluavat sulkea kohdun ulkopuolisen raskauden pois laskuista. Eli toinen km peräkkäin, huoh. Vetää kyllä mielen matalaksi ja alkaa mielessä liikkua, että saadaankohan koskaan omaa lasta. Mutta olen helpottunut jos tämä...
  14. L

Täällä käyty tänään ultrassa ja todettu tyhjä kohtu. Hcg- seurantaan jouduin vielä varuiksi,.koska pieni epäilys kohdun ulkopuolisesta raskaudesta heräsi. Mutta siis, en voi uskoa, että tämä km menisi näin "helposti". Viimeeksi koko prosessi oli aivan hirveä. Vähän mietityttää vuodon määrä, joka...
  15. L

Hmm, aloin miettimään et olenko koskaan kirjoittanut tähän ketjuun. Seurannut olen jo pitkään. Olen vielä hetken 29-vuotias ja lapsihaave on ollut reilun vuoden. Miehen kanssa ollaan oltu 1,5v naimisissa. Ensimmäisestä tosiaan haaveillaan kesällä todettiin np ultrassa kkm, kehitys oli loppunut...
  16. L

Heippa kaikille. Täällä on todennäköisesti toinen km putkeen. Tiputtelee ja vatsaan sattuu, oireet on hävinny. Viikkoja olis 7. Edellinen km oli 6/2016. Alkaa kovasti mieleen hiipimään ajatus et saadaankohan me koskaan omaa lasta pitää varmaan ootella miten tämä tästä kehittyy ja soitella...
  17. L

Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

Kapsukalle voimia! ❤ Täällä alko eilen tiputtaan/pyyhkiessä tulee verta. Oireet on hävinnyt ja alavatsa nippailee, joten todennäköisesti tässä on tulossa toinen keskenmeno putkeen. Mieli harhailee et saadaankohan me koskaan omaa lasta Pitää varmaan odotella miten tämä tilanne kehittyy ja...
  18. L

Syyskuun suloisuudet 2017

Hei kaikille syyskuisille Täällä näyttää vahvasti plussalta. Takana on kkm 6/2016 ja kaikki mahdolliset komplikaatiot. Kkm yhteydessä todettiin kysta oikeassa munasarjassa jota on nyt tarkkailtu. Plussa on todellakin toivottu.❤ Nyt vaan piyää toivoa ettei kesän tapahtumat uusiudu. Kkm...
  19. L

Heippa, Kirjoitin tuolla joskus aiemmin oman tarinani ja nyt olen pitänyt hiljaiseloa koko raskautumisasian suhteen. Kkm oli siis kesäkuussa ja ekat menkat tuli syyskuun puolessa välissä. Nyt sit oottelen et mitenköhän kierto menee ehkäpä jos ens kierrossa alkais yrittämään. Paljon tuntuu olevan...
  20. L

Heippa kaikille :) Olen lukenut teidän kirjoituksia hetken aikaa ja nyt ajattelin itse kirjoittaa kanssa. Meillä oli keskeytynyt keskenmeno kesäkuun lopussa, todettiin varhaisultrassa, alkio oli kuollut viikolla 8. On ollut aika kokemus, tein lääkkeellisen tyhjennyksen, joka ei onnistunut...

Yhteistyössä