Hakutulokset

1. H

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Täällä on ollut aika hiljaista viimeaikoina. Onko kuume kasvanut? =D
  2. H

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Tääki piinailee. Ovulaatiota en ole testannut mutta se on ollu eilen tai tänään. Eilen ainakin oli niin kipeää niin kipeää että, tänään ei mitään kipuja. Ja onhan tuota pupuiltu aika ahkeraan :rolleyes:
  3. H

*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Unnaunna: Mulla kans on esikoinen nyt 10v joten tulee iso ikäero kuopuksenkin kanssa, mutta mitäpä tuo haitannee? :D Tosin kyllä tämä on viimenen sikäli mikäli tärppi käy. Saa jäädä meidän lapsiluku kolmeen. Omat 'piinapäivät' jatkuu niin että en oikeastaan edes muista ajatella että...
  4. H

Yrityksen odottajat

Ja jos joku päivittää listaa niin minut voi pyyhkiä sieltä odottelijoista pois, yritys on jo käynnissä <3
  5. H

Mollimilla Toi nikki tulee ihan vaan mun nimestä, vaikka tuohan se kyllä mieleen tietynlaisia merkityksiä :D
  6. H

He.Ti... 14/26-27...eka yritys... 29.... lapset 05 ja 09 :)
  7. H

heidip: kait se nyt on tuonne listalle tämä meijän ensimmäinenkin piinakausi laitettava =) Tänään ovulaatio, oireista ei voi erehtyä. Pikkkusenko jännittää jo valmiiksi. Minulla kun ei tätä varsinaista yrittämistä koskaan ole ollut. Sitä on vaan huomannut että "hups, missäs mun menkat on". Että...
  8. H

Täällä on alkamassa ensimmäiset piinapäivät. Ihan järkyttävän kipeä ovulaatio taas, ei tarvi kyllä meikäläisen sitä testailla. Jospa sen ukon sais tänään työreissulta suoraan vällyjen väliin niin ei menisi hyvä kierto hukkaan :D No, mutta tuleehan niitä uusia kiertoja jos se poloinen onki vaan...
  9. H

Täällä alkaa pian piinailut :) Oon ihan satavarma että ovulaatio kolkuttelee, on niin sairaan kipee alavatsa. KP 14
  10. H

Voi paskaläjä mitä tuuria sulla mama? on!! Ihan uskomatonta! Itelläki alkaa jo tuntua että hulluus hiipii, kun ei ole tottunut olemaan vaan kotona ja kirmaamaan vapaana pitkin pitäjää. Sitä ei ennää muuta ajattelekaan ku vauvoja ja pupuilua ja tuleeko tärppiä jne. Vastahan me alotettiin tämä...
  11. H

WWNE: Eihän se ikää sinäänsä katso, itellä vaan ainaki tuntuu etten minä jaksa tämän jälkeen enää yli kolmekymppisenä ruveta vääntämään yhtään nappulaa. Minä oon alottanu nuorena enkä oo kiirettä pidellyt, tää on just hyvä näin. Jollakin toisella se on eri tavalla <3
  12. H

Hupsista Yemi! Meillä on ihan ensimmäinen yrityskierto pikkukolmoselle nyt ja yritys alkanut 1.1./15 :laugh: Senkin äitiys kun se on ihan silmät sikkuralla sielä :heart:
  13. H

Mut hei, tiimi kasvaa ja vahvistuu ;) Ainahan se on uus tilanne kun tulee yksi lisää, oli kuumetta tai ei, niin ei siihen voi valmistautua ikinä ihan täysin. Siksi minäkin olen päättänyt olla vaan niin kauan kunnes tärppi käy (jos käy). En ole niitä "kaikki valmiina" tyyppejä. Teen vähän niinku...
  14. H

Onhan tää kuumeilu siinä mielessä raastavaa, varsinkaan jos ei oikein osaa päättää yrittäiskö vai ei. Nyt kun ite ajattelee että voiskai se olla järkevää vielä vähän odottaa, mut ei kai se tilanne siitä odottamalla parane. Ja jos sitä yrittämistä vaan lykkää ja lykkää niin eihän se sopiva aika...
  15. H

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Juu minäkai sen ketjun sinne alotin, ihan siksi että saa niin kuumeilijat, paksusti voivat kuin yrittäjätki olla samassa paikassa ja on vähän rennompaa se keskustelu siellä. Vähän semmonen "stressinpoistoketju" ennemminki ;) Minä kun en halua mitään paineita tästä lapsensaannista ottaa niin...
  16. H

Mekin kuumeillaan ja yritetään jo. En varmaan kovin aktiivisesti päivittele, mutta seuraan keskustelua. Jos joku haluaa listalle laittaa niin sen mitä noista lyhenteistä ehkä älyän ni tässäpä minun: ikä 29, 3. lasta yritetään, yritys alkoi 1.1. ja ekka kierto. kierron pituus 26-27 ja nyt taitaa...
  17. H

Meilläkin oli juuri noin päin että mulla alkoin jotenki ihmeellisesti vauvakuume hiippailla ja ukko oli että ei jumankekka tehä. Sitten se käänty toisinpäin ja nyt tuntuu että ukolla on pahanlaatunen vauvakuume, itellä ehkä jopa maltillisempi. Toisinaan nuo miehet on kyllä aika hitaasti...
  18. H

Voi mama sua! Mun toinen raskaus alkoi haamuilla tosi TOSI hailakasti vasta kun menkat oli viikon myöhässä. 1,5 päästä vasta alkoi vahvistua. Ensimmäinen taas oli heti tosi voimakas plussa. Rennosti vaan, nyt sää voit jättää ne syiden pohtimiset kuitenkin muille, lähinnä siis ammattilaisille...
  19. H

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Täällä yks yrittäjä ilmoittautuu taustalle seuraamaan keskustelua. En ole vailla listalle, mutta näköjään meillä nyt yritettään ihan rehellisesti <3
  20. H

Sillä vähän ajattelinkin että sehän on nyt todella positiivista että saitte pyörät pyörimään niitten tutkimusten osalta ;) Hirrrrmusti myötätuulta nyt! Sitä itse katseli ystävän sekundääristä lapsettomuutta vierestä kun yrittivt ja yrittivät ja kun tuli itse vähän niinku yllättäen paksuksi...

Yhteistyössä