Hakutulokset

1. H

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

opiskelin silloin ravintolapuolta, catering ja suurtalousalaa. Nyt on myös älhihoitajan tutkinto plakkarissa ja vielä suunnittelen sairaanhoitajan opintoja :D
  2. H

Vaikea sanoa kun itse on havahtunut molemmilla kerroilla vasta siihen että "millonkas mulla viimeksi oli menkat?" :D No okei oli jotain oireita mutta ne oli niin semmmosia ettei voinut kuvitellakaan että niistä vois mitään päätellä.
  3. H

itse olin 19 kun aloin ensimmäistäni odottamaan. Tein viimeiset opinnot äippälomalla ja koska ne kirjattiin äippäloman jälkeen (kun eihän äitiysvapaalla saa opiskella) niin valmistuin ja pääsin heti pätkätöihin. Toista lasta aloin odottamaan kesken alan vaihdon eli uusien opintojen. Äitiysloman...
  4. H

En kai minä oo edes ajatellut mitään oireita vielä. Menkkoihinkin on vielä miljoona vuotta aikaa niin ei jaksa miettiä mitään oireistoa. Saatan testata sitten vasta kun viikon menkat myöhässä. Ne parin päivän heittelyt voi johtua stressistä, ainakin mulla, yleensä ovat kellontarkat. Ja...
  5. H

*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Toi uupumus-asia on kyllä vaikee ja pelottava juttu. Itselläni on ollut synnytyksen jälkeinen masennus molemmista, ensimmäisen hoksasin vasta sitten kunn olin siitä päässyt jo "yli" mutta toisen kohdalla havahduin aikaisemmin. Siltikin kun nyt kolmatta haaveilee, niin on semmoinen olo että...
  6. H

KeepGoing: Ihana kuulla että kaikki on hyvin! Kauankos teillä olikaan yritystä? Minusta on ainakin mukava kuulla miten sen plussan jälkeen etenee, vaikka kyllähän se osaltaan lisää sitä omaa kuumetta. Varsinkin kun suunnilteen vielä muistaa mitä kahdessa edellisessä raskaudessa oli ja voi...
  7. H

Se sun miehesi varmaan saa raskausoireitaki ennen sua :laugh:
  8. H

Saa tääällä olla, tää on enemmän semmonen rennompi ketju jossa ei niin lasketa päiviä ja muuta vaan vähän yleisemmin puhutaan vauvakuumeesta. Vähän semmonen stressinpoistotarkotus tällä on. Plussanneista ei oo kuuulunu vähään aikaan vaikka lupasivat olla täällä meidän muiden seurana. Siksi tämä...
  9. H

*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Ohhoh! hispulle kovasti toipumisia nyt! :hug:
  10. H

En usko että on aikaista. Olen kuullut terveydenhoitajien ja jopa lääkäreiden suosittelevan että siinä vaiheessa kun yrittää raskautua, kannattaa jo alkaa noudattaa käytännössä samoja elintapoja kuin jos olisi jo raskaana. Eli tupakointi veks, terveellinen ruokavalio jne... Ja se on muuten...

Yhteistyössä