Hakutulokset

1. H

~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

Ja ehkäpä minutkin uskaltaa nyt tämän ar-ultran jälkeen laittaa listalle...? He.Ti, 29, kolomas, LA 27.10. ja OYS Kaikki masuvaltakunnassa hyvin, varsinainen urheilijanuorukainen ku komia syke näkyi jo! He.Ti ja ryyte 6+5 <3
  2. H

Joo ja sese vasta tympii ku joku KEHTAA sanoa että elä ressaa :laugh: :headwall:
  3. H

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Juu kyllähän meikäläiselläkin kuopus uiskenteli navalta asti perille, eikä ollu jälkiehkäisystä moksiskaan :D Ja ehkäpä se kuume tässä kasvaa kun tänne tulee. Olen huomannut että aika moni tästä ketjusta on karannut tuonne yrittäjiin ja muualle eikä täällä oikein kovin juttu luista. :/...
  4. H

Siis onhan tää odottaminen ja äitinä olo ja äidiksi tulo yhtä stressiä :D Ensin sitä stressaa että "tuleeko plussaa tuleeko plussaa", no sitten ku plussaa niin sitten makaa vaan keskellä lattiaa eikä uskalla tehä mitään kun kuuntelee ja tarkkailee itteensä että "oonhan mää raskaana, onko mulla...
  5. H

~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

Täällä on yksi heppailija kans ihan alkumetreillä ;) Viimeksi (v2009 kuopusta odottaessa) neuvolantäti kauhisteli että ei missään nimessä saa ratsastaa vaikka on kuinka alkuraskaus kun se kohtu hölskyy :D Noh, toisen terkan kanssa juttelin ihan vasta tästä asiasta niin hän sanoi itsekin...
  6. H

Marraskuun mussukat <3

Moikka vaan teillekki. Oon vähän tätä marraskuuryhmää kans miettinyt kun la on todennäksesti lokakuun ihan loppumetreillä joten hiinä ja hiinä kumpaan kuulun. Oireista: ei se ole ihan tavatonta ettei mitään oireita ole, niin kauan ku menkat pysyy poissa niin mulla on mieli tyyni. Ei oo...
  7. H

Täällä pyörähti tänään 5+0 (menkoista laskettuna) <3 Neuvolan olen varannut ja mietiskellyt sitä varhaisultraa yksityiselle, on vaan sen verran kallista että pähkäilen ja pähkäilen vielä. Mitään oireita ei vielä ole tullut, paitsi ehkä yhtenä päivänä mahdollisesti jotain etäisesti etovan olon...
  8. H

Täältä kans varovaisesti huikkailen. Pikkuisen on alussa vielä nimittäin korkeintaan 4+3 viikkoja, mutta testi plussaa eikä menkkoja näy joten.. Neuvolan jälkeen sitten päivittelen lasketun ajan. Mulla ennestään 2 murusta ja jos kaikki hyvin menee niin loka-marraskuun vaihteessa käyn oys:ssa...
  9. H

*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Mutkin voi siirtää listalla (mikäli semmoista vielä on) plussanneisiin
  10. H

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Mutkin voi siirtää listalla (mikäli semmoista vielä on) plussanneisiin
  11. H

voi mama! Lämmin halaus ja kova rutistus sulle. Me kyllä sua kuunnellaan, pura ihan rauhassa kaikki paha olo tänne. Se teidänkin aika tulee kyllä, vaikka se kovin kaukaiselta vielä tuntuukin. Se on tullut niin monelle muullekkin niin varmasti tulee teillekkin. Minä uskon siihen!
  12. H

kp5/26-27 yk2 :D
  13. H

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Mulle voi päivittää kp 5/26-27, yk2. Viikonlopun ollut palstoilta pois ja kauhee lukeminen uusissa viesteissä :D
  14. H

Tanja12 kyllä se negatiiviselta näyttää. :/ parempi onni ensi kerralla :heart:
  15. H

Itse olin vielä 18 kun aloin esikoista odottamaan sinä kesänä täytin 19. Ja sukulaiset ja tutut on kyllä aina minusta tienneet että "nuorena aloitan" mutta kieltämättä synnärillä sai aika pitkiä katseita. Yksikin rouva tuli ihan suoraan sanomaan minulle että minä olen aivan lian nuori äidiksi...
  16. H

mama hauska kuulla että välillä jotain muuta ajateltavaa. Musta tuntuu että tämä kuumeilu menee kohta yli äyräiden kun alkaa tulla jo uniinkin tämä piinailu :D En usko että tulee/on tullut tärppiä tästä ensimmäisestä kierrosta, mutta silti sitä jotenkin elättelee toiveita. Juuri eilen siitä...
  17. H

venla90 Sehän on ihan tavallista että jännittää. siinä vaihessa oisin huolissani jos se ei mitään tunteita herättäis, mut kyllä sitä aina pärjää ja selviää uudessa elämäntilanteessa. Ihminen on aika sopeutuvainen eläin loppukädessä ;) tsemppiä teillekin!
  18. H

viipulainen totta! Ja itse olen vähän sitä mieltä että kyllä siihen lapsen saamiseen muutakin liittyy kun kierron seuraaminen ja jatkuva testaaminen ja ja ja :D Tai siis, miksi turhaan lietsoa itselleen stressiä, sitä minä en ymmärrä. Mutta jokainen tavallaan. Siksi tä ketju onkin niin kiva kun...
  19. H

Siis joo, tuo oireilu :D Minä en luota mihinkään oireisiin koska tiiän että alan niitä kehittelemään kun kuume kasvaa. En usko että ennen menkkojen pois jäämistä tulee mulle ainakaan mitään kun ei ole tullut edellisissäkään. Joitain palstoja kun käy taustailemassa niin onhan siellä välillä aivan...
  20. H

heidip* tuli vaan mieleen että sinäkö sen maca (vai mikä ihme se oli) jauheen alotit tähän kiertoon? Voisko sillä olla vaikutusta noihin ihmeellisiin ovistestituloksiin...?

Yhteistyössä