Hakutulokset

1. L

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Anteeksi omanapailu, yritän päivällä keretä tulla lukemaan paremmin muiden kuulumisia :) Mutta siis voiko mulla olla nyt menkat? Tyhjennys alkoi 20.9 ja runsas vuoto hyytymineen kesti vähän alle pariviikkoa ja sitten tuhrua ja välillä muutama vuodoton päivä sen jälkeen. No eilen sitten alkoi...
  2. L

Jahas no nyt ne hymiöt löysivätkin perille :D @Keksi82 ompas siellä ollut kokemus, toivotaan että nyt ohi ja pääsee eteenpäin! :)
  3. L

@Alinna86 ihania uutisia siellä :) En tiedä miksen saa laitettua näitä kaksplussan hymiöitä näihin viesteihin, se tulee aina tuohon mutta sitten häviää.. Täällä nyt 3,5vkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja tämä vuoto vaan ei lopu... Oli jo päivän poissa mutta taas tullut kahtena päivänä. Ja...
  4. L

EIMY, kyllä siinä viiva näkyy mun silmiin toivottavasti vahvistuu! Täällä edelleen jotain pientä ruskeaa vuotoa, nyt vähän yli 2vkoa kun keskenmeno vuoto alkoi. Mutta toivottavasti loppumaan päin tämä. :)
  5. L

Paljon voimia sinne <3
  6. L

Ihania uutisia carrypie! Täällä odotellaan edelleen että keskenmenon jälkeinen vuoto loppuisi... Nyt pian kestänyt puolitoista viikkoa, mutta on kyllä vähentynyt onneksi paljon. Ehkä odotetaan ne yhdet kuukautiset tämän jälkeen, kun pelkään että tulisi uusi keskenmeno jos heti vuodon jälkeen...
  7. L

Voisin liittyä mukaan... Meillä ennestään 3 poikaa, mutta paripäivää sitten ultrassa selvisi että kohdussa oli vain raskauspussi ja joku epämääräinen veripläntti. Viikot oli 8+5... No ei muutakun pillerit mukaan ja kotiin ja tyhjennys nyt tapahtunut aika hyvin jo. Hirveä kuume olisi vielä yksi...
  8. L

Huhtikuiset 2022

Oi jes! Oon nyt testannut pari päivää noilla ole stepin 10 herkkyys testeillä, ja tuntuu ettei niissä oo viiva vahventunut. No hain nyt pc testit kaupasta ja kokeilin sillä, niin tulipa heti tummat viivat, aika jännä vaikka eivät ole niin herkkiä :D
  9. L

Huhtikuiset 2022

Lisää oma la. Päivämäärän perään, kopioi lista (painamalla vastaa) ja poista sulkeet. 1.4. 2.4. 3.4. 4.4. 5.4. 6.4. 7.4. 8.4. 9.4. Eimy 10.4 11.4 12.4 13.4 14.4 15.4 16.4 17.4 18.4 19.4 Alinna86 20.4 21.4 22.4 23.4 24.4 25.4 26.4 Lumihiutale_ 27.4 28.4 29.4 30.4
  10. L

Huhtikuiset 2022

Isommat ovat pian 8v ja 6v ja nuorin nyt 1v2kk :) Varmasti ainakin isoin on vähän apuna ja nytkin joskus tätä pienintä täällä leikittää. Ja kasvaahan nuo isommat kokoajan, että kyllä se arki siitä varmasti lähtee rullaamaan sitten omalla painollaan :)
  11. L

Huhtikuiset 2022

Mäkin nyt laitoin viestiä siitä FB ryhmästä, jos sinne pääsisin, vaikka vähän varuillaan oon vielä koska viivat edelleen aika hailakoita Mä oon vähän hämilläni vielä koko raskaudesta, koska mietittiin tätä neljättä kauan ja pohdittiin ehkä liikaa järjelläkin asiaa ja päädyttiin että saa tulla...
  12. L

Huhtikuiset 2022

Hei! Täältä liittyy yksi varovaisesti mukaan! Aika haaleita plussia vasta tehty, mutta vahvistuvat pikkuhiljaa laskettu aika taitaisi olla 26.4 jos oikein katsoin. Tämä olisi meidän neljäs. En vielä uskalla liittyä FB ryhmään, mutta mielelläni tuun mukaan heti kun viivat vähän vielä vahvistuu
  13. L

Kesäkuiset 2020 <3

Täällä oli puhetta, että kuka ei ole ollut vielä nt ultrassa, niin mulla se vasta ensi viikon keskiviikkona. Mullakin maha tuntuu jo kasvaneen ja vaikea enää piilottaa pian! Tosin varmaan vaikuttaa kun kolmas raskaus. Tänään rv 11+1.
  14. L

Kesäkuiset 2020 <3

Täällä oli tänään ultrassa 7+1 kaikki hyvin :love: mietin koska uskaltaisi kertoa esim vanhemmille ja miehen vanhemmille, haluaisin niin kovasti kertoa mutta pelottaa jos jotain sitten sattuisikin.
  15. L

Kesäkuiset 2020 <3

Täällä oli puhetta unista, mähän näin plussakierrossa oviksesta lähtien joka yö unta mikä oli ihan outoa! Sitku plussasin ne harventui.:) huomenna täällä varhaisultra, jännittää!
  16. L

Kesäkuiset 2020 <3

Täällä ollu nyt yli viikon ällöolo, oksentamiselta oon säästynyt mutta 24/7 tekee pahaa ja paristi oon kyllä hengitellyt pöntön vieressä. Se siitä oireettomuudesta. Samaten tää vilu ei tunnu helpottavan ja väsymys painaa kauheesti.. kaikki nää samaan aikaan. Sit rinnatkin oli kipeät mutta se...
  17. L

Kesäkuiset 2020 <3

Mäkin kirjoittelen pitkästä aikaa :) täällä huomenna 6+0. Pieni pahoinvointi alkanut aina silloin kun on nälkä. Ja väsymys on jotain kauheeta! Tänään ollu jostain syystä mieli aika maassa.. mutta ehkä huomenna parempi. Ultraan vielä viikko ja paripäivää...
  18. L

Kesäkuiset 2020 <3

Mäkin otan influenssarokotteen, työn puolesta se pitäisi myös ottaa ja otan sen nyt varsinkin kun oon raskaana :) meiltä löytyy pinnasänky, mutta uudet vaunut ehkä joudutaan hankkimaan, tai ainakin jotkut hyvät matkavaunut/rattaat. Itkuhälytinkin löytyy ja muuta kahdelta aikaisemmalta mutta esim...
  19. L

Kesäkuiset 2020 <3

Mullakin oli viime raskaudessa doppleri, kuulin RV 8 sydänäänet mutta myin sen sitten pois. Ajattelin kyllä jos ostaisin käytettynä jostain vielä :)
  20. L

Kesäkuiset 2020 <3

Kuinkas usein sitä käydään neuvolassa jos aiemmin lapsia jo? En yhtään muista kuinka usein viimeksi kävin. Harmittaa kun oon hävittänyt esikoisen äitiyskortin :( toisen lapsen kortti on tallella. Kauhee ku mä palelen joka ilta... Että kun menis pari viikkoa äkkiä ja olis se varhaisultra...

Yhteistyössä