Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2022

Onnea plussanneille! :) Mä oon nyt kaksi yötä nähnyt ihan ihme unia, ja kaikkia mun plussakiertoja ennustanut aina oviksen jälkeiset selvät unet mitä ihmeellisimmistä asioista! Mutta toki voi olla että näen unia nyt muutenvaan, empä jaksa uskoa että tässä heti kaavinnan jälkeen raskautuisi...
  2. L

Haaveena vauva 2022

@Eimy mun mielestä tuo on kyllä haamu! :) Toivotaan että vahvistuu, näen väriäkin tuossa!
  3. L

Haaveena vauva 2022

@Topukka mulla oli eka haamu tässä viimeisimmässä tosin keskenmenneessä raskaudessa ihan yhtä haalea viiva pc:ssä kuin sulla ja lopulta sain ihal leffaviivat :) toivotaan että plussa siellä!
  4. L

Haaveena vauva 2022

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Luin omakannasta juuri että imukaavinnan lisäksi mulle piti tehdä kaavinta kyretillä. Tehdäänköhän nuo kaavinnat nykyään siis pääasiassa vain jollain imulla? Tietenkin aloin nyt miettimään että toipuuko kohtu nyt hitaammin tuosta kyretillä kaapimisesta..
  5. L

Haaveena vauva 2022

Kiitos lisäyksestä 🙂 tosiaan raskauskeijun testillä tuli testiviiva tummempi kuin kontrolli ja nyt tein vielä illasta tämän preckcheck testin: https://aijaa.com/EiUrzO Oireetkin viittaa vahvasti ovikseen, toivotaan että on tulossa 🙂
  6. L

Haaveena vauva 2022

Kyllä mä varmaan voisin listalle kans liittyä 😁 eli mitäs kaikkea sinne nyt tuli, Lumihiutale_, yk1, kiertopäivää en kyllä tiedä kun keskenmenon jäljiltä nyt yritellään. Tämä olisi siis 4 lapsen yritystä nyt. Ja jos tänään tuo ovistestin plussa, niin nytkö dpo -1?
  7. L

Haaveena vauva 2022

Mullahan näytti viimeraskaudessa varmaan 2-3 päivää testit niin että oli just tosi tosi haalea viiva ja ei vahvistunut, mutta tein ne testit kyllä jo dpo 7-8, vasta dpo 10 alkoi vahvistua. Eli voi mun mielestä olla ettei välttämättä oo vaan vahvistunut riippuen kuinka ajoissa oot testannut :)
  8. L

Haaveena vauva 2022

https://aijaa.com/qfLVaq Tässä on raskauskeijulta tilaamani testit, eikö tuossa kuitenkin ovisplussa ole? Ja tässä samaan aikaan tehdyt preckchekin liuskat, mutta nämä vaaleampia? https://aijaa.com/5HyGP6
  9. L

Haaveena vauva 2022

En osaa oikein sanoa, ehkä myös sen takia että kohtu saisi vähän levätä mutta luulisi että uusi raskaus ei ala jos kohtu ei ole valmis.. mutta myös varmaan tuo lasketun ajan määrittäminen :)
  10. L

Haaveena vauva 2022

Pahoittelut @Martta83 ja @Netta123 ja paljon tsemppiä ja plussatuulia seuraavaan kiertoon <3 Täällä oli keskustelua oireista ennen plussaa. Mulla ei ole missään kolmessa raskaudessa, niinkuin tässä edellisessä keskenmenneessäkään mitään oireita ennen plussaa! Aina oireet alkanut vasta plussan...
  11. L

Haaveena vauva 2022

No nyt täällä kävi niin että oon tehnyt nyt neljä päivää ovistestejä ja katsonut että eipä ne vahvistu, haalene vaan se haaleinkin viiva. Eilen sitten ajateltiin että no, tuskin tässä ovista on tulossa, että antaa mennä ilman ehkäisyä. Mulla siis se kaavinta kaksi viikkoa sitten ja suosittelivat...
  12. L

Haaveena vauva 2022

Voisin kans liittyä tänne, toki ihan vielä ei olla yritystä aloitettu kun kaavinta ollut vähän alle pariviikkoa sitten.. Tässä vielä pähkäillään yritetäänkö heti vai odotetaan jo yhdet menkat. Keskenmeno siis RV 9 ja nykyisin meillä on kolme poikaa, neljäs lapsi ollut hetken jo toiveissa :) Oon...
  13. L

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Jännä kun niin erilaisia suosituksia! Saa nähdä jos tässä uskaltaa yrittää :) Älä heitä vielä kirvestä kaivoon, plussatuulia sinne :) Uskon kyllä että täälläkään ei tärppää heti, kroppa ollut nyt niin lujilla ja paljon stressiä viimekuukausien aikana...
  14. L

Täällä nyt 10 päivää kaavinnasta ja ovistesti tummentunut eilisestä ja on jo melkein positiivinen, ellei jopa jo positiivinen tänään. Nyt täällä pähkäillään uskalletaanko yrittää vai täytyisikö antaa mennä ohi tämä ovis.. Niin kova hinku olisi yrittää! Vuoto loppui kaksi päivää sitten kokonaan...
  15. L

Oi kun ihanaa, että siellä jo ovisplussa! Menisipä täällä yhtä sujuvasti nyt tämän kaavinnan jälkeen.. Tänään siis tein huvikseni raskaustestin ja kyllähän siihen haamu piirtyi, ei se nyt ihan ehkä vielä päivän päästä kaavinnasta nega olekkaan, mutta toivottavasti jo vaikka viikon kuluttua! Ehkä...
  16. L

Eilinen kaavinta ohi ja nyt enää pientä vuotoa. Vähän alavatsaa vihlaisee välillä mutta jospa tämä vihdoin ohi :) Yritin kysellä hoitajalta että koska saisi yrittää uudelleen, sanoi että sitten kun vuoto loppu mutta tietenkin olisi hyvä odottaa ekat kuukautiset. Onko täällä kukaan ajatellut...
  17. L

Täällä käyty ultrassa ja niinhän se oli että kohtu ei ole tyhjentynyt kokonaan.. Annettiin kaksi vaihtoehtoa: joko uudet lääkkeet joilla kohtu (ehkä) tyhjenee kokonaan, tai sitten suoraan kaavinta. En nyt tiedä kumpi on parempi vaihtoehto loppujen lopuksi mutta päätin että valitsen kaavinnan...
  18. L

Mulla on nyt neljä viikkoa siitä kun otin tyhjennyslääkkeet ja vuoto alkoi... Vuoto siis loppui siinä kolmen viikon kohdilla melkein mutta nyt taas tullut viikon välillä holahtelemalla..
  19. L

Tuntuu kyllä kans ihmeelliseltä että ei tosiaan hirveästi keskusteluapuja tarjottu täälläkään... Olisi kyllä hyvä että sellaista tarjottaisiin! Tänään polilta soitettiin että raskaushormoni 220, eli huomenna ultra.. joko sinne on jotain jäänyt tai sitten vaan hitaasti laskee mutta vuotoa kyllä...
  20. L

@Mansikka_maanantai ja @Keksi82 soitin sinne osastolle ja meinasivat että voi tulla kuukautiset vaikka olisi vielä hormonia jäljellä🤔 mutta maanantaina jokatapauksessa meen siihen hcg kontrolliin ja sanoi että jos arvo yli 50 niin ultrataan 🙂

Yhteistyössä