Hakutulokset

1. J

.

Ei täältä malta pysyä näköjään pois :unsure: kummasti päivälläki varaston siivouksenki välillä hääty uuet viestit käyä lukemassa :whistle: Kovasti kyllä yritän keksiä tekemistä, että nämä päivät menis nopeasti, varsinkin nyt ko piinailu taas alko. :whistle: mulle saa siis päivittää dpo 1...
  2. J

.

Niinpäs taidetaan mennä. Olisikohan tämä meän kierto (y) Mulla eilen jo plussaa näytti, mutta tänä aamuna vielä vahvemmin, joten en ole nyt ihan varma kumman päivän lasken dpo - 1(n) Mies on juuri tulossa kotiin, joten täytyy alkaa hyödyntämään tätä :love:
  3. J

.

Kiitos selvennyksestä. Gyne vain viimeksi sano, että irtoaa vuorotellen (n) Piti se vielä nyt aamulla dipata ja on tuo viiva eilisestä vahvistunut. (y) @Tiinaliina1 toivottavasti mies alkaa lämpiämään ajatukselle :rolleyes:
  4. J

.

@Sennay hienoa! Toivottavasti seuraava kierto reilusti lyhyempi :) @Wintersun toivottavasti sullaki alkaa viivat vahvistua! Mie vielä dippasin iltapissasta testin ja plussalta vaikuttaa (y) harmittaa kyllä ettei tänään päästy hyödyntämään. Ihmeellisesti tuntuu pientä jomotusta vasemmalta...
  5. J

.

Aamulla oli ihan melkein väritön viiva ja nyt tämmönen (nyt kp12) (y) viime kierrossa oli vielä tummempi viiva, joten voi olla että huomista kohden vielä vahvistuu. Mies tietenkin just tänään joutu lähtemään reissuun eli ei tänään voida hyödyntää, mutta jospa huomenna sitten :love: Anteeksi oma...
  6. J

.

Mulla käytössä kp 3-7. Kierto oli viimeksi 26pv. Mulla tosin kierto on heitellyt aika paljon mutta viimeiset kolme kiertoa ollu 30 päivän tuntumassa, joten kyllä nuo näyttää lyhentävän kiertoa (n) ovulaationki aikaisti. Normisti ollu kp 16-17, nyt oli kp14. @peanut_butter kiva, että mennään...
  7. J

.

Huomenta! Täällä laiskana ole jaksanu kommentoida, mutta olen seurannut ja tykkäillyt. :whistle: Onnea plussanneille! :love: Täällä ootellaan ovulaatiota, nyt kp 11 ja erittäin haalea viiva ovistestissä. Viime kierrossa letrot aikastutti oviksen kp 14, joten jospa muutaman päivän sisällä...
  8. J

.

Tervetuloa @Veeja ja @Beibihaaveilija! Varovaiset onnittelut @Alinah92 lle plussasta! :love: @Toiveli lla jännät paikat, toivottavasti tärppi siellä :) @Naissoturi pahoittelut menkoista :unsure: itsellä vähän samankaltainen kokemus ystävän yllättävästä raskaudesta. Hän raskautui ns...
  9. J

.

@Tiutau13 mie teen työkseni testien lukua labrassa. Tuo olis meillä negatiivinen (n) mutta toivottavasti kuva vain hämää ja mahdollinen viiva vahvistuisi:)
  10. J

.

Kiitos @Tillukkainen ja @sucrine tsempeistä! Pakko yrittää pitää mieli positiivisena, vaikka aika ajoin tekis mieli heittää hanskat tiskiin :unsure: @Luumupuu_ mie olen käyttänyt niitä raskauskeijun ovistestejä ja hyvin näyttäneet ovis plussan. Tervetuloa @Emerentia ja @Saltsu_! @iK minusta...
  11. J

.

@Wintersun kiitos :) tsemppiä teillekin hoitoihin! taustalla tässä lukenut, että rankkaa ollu teillä. En voi ko ihmetellä sinun positiivista asennetta :oops: @Alinah92 huijja ei kuulosta miehen tilanne yhtään kivalta :unsure: toivottavasti selviää, mikä vaivaa ja oikeat lääkkeet löytyy...
  12. J

.

@Neltsuliini oletko monta kertaa käyny seuranta ultrassa letrojen aikana? Mulle gyne sano, että yleensä 2 kertaa tarvii käyä varmistamassa että lääkkeellä hyvä vaste.. Itellä ongelmana myös, ettei oikein taloustilanne kestäisi laittaa 160e ultraan montaa kertaa :unsure: olen myös jostain...
  13. J

.

Hei! Täällä olisi uusi kuumeilija! Olen tätä teän keskustelua seurannut jo tovin ja nyt tuli semmonen tunne, että haluan itsekin päästä purkamaan tuntoja tänne tästä turhauttavassa kuumeilussa. Hieman taustaa.. Mie 30v, mies 35v. Mulla edellisestä suhteesta kaksi lasta 12 ja 8 v. Nyt yhteinen...
  14. J

kysely raskaudenaikaisesta painonnoususta esikoisen kohdalta

Kysely sulkeutuu huomenna 13.12. Vastauksia tuli yhteensä 125 kappaletta :) Iso Kiitos kaikille vastanneille! :)
  15. J

Kysely sulkeutuu huomenna 13.12. Vastauksia tuli yhteensä 125 kappaletta :) Iso Kiitos kaikille vastanneille! :)
  16. J

Hei! Opiskelen Kemi-Tornion ammattikorkeakoulussa terveydenhoitajaksi ja teen opinnäytetyötä aiheesta: äitien kokemuksia raskauden aikaisesta painonnoususta. Tutkimuksen tarkoituksena on saada tietoa siitä, miten äidit ovat kokeneet raskauden aikaisen painonnousun ja ovatko he saaneet...
  17. J

Hei! Opiskelen Kemi-Tornion ammattikorkeakoulussa terveydenhoitajaksi ja teen opinnäytetyötä aiheesta: äitien kokemuksia raskauden aikaisesta painonnoususta. Tutkimuksen tarkoituksena on saada tietoa siitä, miten äidit ovat kokeneet raskauden aikaisen painonnousun ja ovatko he saaneet...

Yhteistyössä