Hakutulokset

1. J

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Koriongonadotropiini on juuri hcg.. Terveisin labratäti :LOL:
  2. J

Voi harmi, toivottavasti nuo kaksi kuitenkin hedelmöittyvät hyvin ja pääsette siirtoon (y)
  3. J

https://www.apteekkituotteet.fi/Inoman-myo-Inositol-ravintolisae-60-kapselia tuolla oli tarjouksessa.
  4. J

@Wintersun muistan sinut aiemmista ketjuista. :) Tosi harmi, että olette joutuneet jo näin kauan oottamaan ja vieläki siirtyy. Toivottavasti kuitenkin lokakuussa kaikki on kunnossa ja pääsette aloittamaan! Mie tilasin miehelle tuota inoman:ia, en tiä onko mitään tehoa, mutta ei siitä kait...
  5. J

Niin joo ja mulle voi päivittää tuonne listaan myös tiedot: Jonxu #31 #8/17 #3. (miehen 1.) #siittiöt/ylipaino #1. ICSI tulossa 11/19
  6. J

Onnittelut @kirsillevauva plussasta! :love: Kiitos @MyMa! Onhan tässä ollu työtä ja motivaatioki ollu välillä hukassa, mutta ylpeä olen kyllä. Tosin vielä paljon ylipainoa jäljellä eli juhlia ei vielä voi :whistle: Onko täällä muita, jotka kamppailee paino-ongelmien kanssa? Mulla on kaksi...
  7. J

Hei kaikille! Kirjoittelin viime syksynä jonkin verran tuonne toiveena vauva 2019 -keskusteluun, mutta jäin sieltä sitten tauolle, ettei nämä vauvahaaveet rytmittäis koko elämää. Silloin oltiin miehen kanssa vauvaa noin vuosi yritetty ja lapsettomuustutkimukset olivat juuri alkamassa. Tuolloin...
  8. J

.

Täällä kp1 jälleen, taian jäähä hetkeksi taustailemaan, ottaa henkisesti tosi koville. Kuukaudesta toiseen aina tämä sama odotus ja pettymys. Tsemppiä ja onnea kaikille toivottavasti plussia alkaa sadella :)
  9. J

.

@Miina- mulle voi päivittää huomisen listaan dpo 3. :)
  10. J

.

Tsemppiä :)
  11. J

.

Ei se liian lyhyt ole, tai ainaki olen ymmärtänyt että yli 10 päivää olis hyvä olla. :)Lähinnä tarkoitin tuolla sitä, että kun ovulaatio jo kp12 niin tuon 11 päivän jälkeen kierto melko lyhyt, 23 päivää. (n)
  12. J

.

Heippa! Olen käyny päivittäin lukemassa täällä, mutta yrittänyt tämän kierron pitää matalaa profiilia. Viime kierto sai fiilikset matalalle ja meinasin jo lyödä hanskat tiskiin. Onneksi tuo mies lohdutti ja jatkettiin yritystä. Nyt sitten kolmas letrokierto menossa. Eilen illalla ja tänä...
  13. J

.

Kyllä ne menkat alkaa..tänään pyyhkiessä jo tuhrua ja aamun testi negatiivinen. :unsure: nyt alkaa siis 16 yrityskierto eli pikkuhiljaa alkaa tympimään koko homma.:cry: Kiitos @Neltsuliini tsempeistä! Edit. Mulle saa päivittää kp1, ya 8/2017
  14. J

.

Täällä juilii mahaa sen tuntoisesti että taitaapi hanat aueta huomenna (n) vituttaa ja turhauttaa jo valmiiksi.. Tekis mieli vain luovuttaa koko vauvaprojekti, raskasta joka kuukausi odottaa ja pettyä. :cry: nostan kyllä hattua teille joilla yritystä jo useampi vuosi ja jaksatte silti pysyä...
  15. J

.

@peanut_butter Jännään täällä sinun puolesta :love: mulla dpo 10 mutta vasta torstaina olen antanut itelle luvan testata. Viimeksi luteaali oli 11 päivää, joten menkkoja odotan alkaviksi viimeistään keskiviikkona. Ihana plussa @Uhups :love:
  16. J

.

Eipä hirveästi mitään ole. Pari kertaa vihlassu tuonne kohdun tienoille. Sitten muutamana iltana ollu vilunväristyksiä. Samanlaisia ollu menkka kierrossaki. Viime kierrossa kyllä oli menkkajomot ovulaatiosta menkkoihin, onneksi nyt ei ole. En kyllä jaksa uskoa, että tässäkään kierrossa tärppää...
  17. J

.

@Autumnn onnea plussasta :love: Varovaiset onnittelut myös @Miina- Tsemppiä uudelle kierrolle @Alviita ja @iK Mieki mietin tuota taulukkoa. Voiskohan iltatestailun prosentit olla korkeampia koska iltaisin testattu huomattavasti vähemmän (n) aamulla raskaus hormonin pitäis olla korkeimmillaan...
  18. J

.

Meillä labrassa raskaustestien herkkyys on perus 25 mIU/ml eli sama ko apteekin. Tätä myös neuvola käyttää. Ymmärtääkseni herkempiä ei käytetä koska voi näyttää liian aikaisin esim. Kemiallisen raskauden.
  19. J

.

Aa ite en noita lämpöjä mittaile niin ei ole kokemusta. Tärppi onnea sinne!
  20. J

.

Minun silmiin alin on ovis plussa (y)

Yhteistyössä