Hakutulokset

1. Enisa82

Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

Heipparallaa Täällä varmaan moni jo tuntee vauvelin liikkeet. Itse aloin tuntemaan noin viikko sitten, kokoajan selvemmin ja selvemmin.:love: Jouduin kotimittauksiin kun verensokerin paastoarvo oli hieman koholla. 6 pv piikitysjaksot ja tulokset lähettelen neuvolaan. Tämä ihan tuttua puuhaa kun...
  2. Enisa82

äidiksi yksin :(

Väärään osioon tuli teksti, pahoitteluni
  3. Enisa82

Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

Heippa! En jaksa edes lukea ketjua taaksepäin, viime kerrasta sen verran aikaa. Tulin vaan moikkailemaan, kaikki täällä hyvin. Pahoinvointi loppunut ja nyt nautiskellaan odotuksesta. Masu on jo pyöristynyt ja raskausvaatteet käytössä. Hyppymassulle tsemppiä, kyllähän se vauva vaatetta...
  4. Enisa82

Heipparallaa! Voimia hyppymassu <3 riidat kuuluu parisuhteeseen. Itse olen kanssa ottanut muutaman kerran yhteen miehen kanssa. Hän kyllä tukee ja tekee suurimman osan kotitöistä..mutta silti kiukuttaa välillä. :( mutta sopiminen on ihanaa. Eilen olin pikkumiehen kanssa Ikeassa ja oksensin...
  5. Enisa82

Hei! Uusi ketju :) Ultra kuulumisia, pikkuisella oli kaikki hyvin ja vastasi täysin viikkoja. Siellä heilutteli käsiään ja vei meidän sydämet. Seulonnoista ei löytynyt mitään poikkeavaa ja niskaturvotusta ei ollut. Ymmärrän hyppymassu, mäkin olen kova stressaamaan.. Seuraavana vuorossa...
  6. Enisa82

Lokakuun lapsoset

Heipparallaa. Ihanania uutisia hyppymassu. Itse olen kuunnellut dopplerilla ja vahva syke on meidän pikkuisella. Täällä pahoinvointi historiaa ja seksihalut huipussaan.. :sneaky: tämä sopinut miehelle, mutta tuntuu että oon kyltymätön. Onko muilla vastaavaa vai olenko omaa luokkaani? Ultra...
  7. Enisa82

Lokakuun lapsoset

Heippa pitkästä aikaa! Enpä ole täällä kovin aktiivinen. Ihania ultrauutisia sain lukea hiekkasärkkä ja muut <3 Itselläni ultra 3.4, vielä saa odotella. Pahoinvointia enää ajoittain ja pienen sydämenjumputuksesta olemme aina välillä nauttineet. Väsymys vaivaa edelleen. Kohta töihin, kuuteen...
  8. Enisa82

Lokakuun lapsoset

Heipparallaa Voi ei Totoro nyt kävin lukemassa, olen niin pahoillani, enkä ole tuollaisesta kuullutkaan.:( paljon voimahaleja. Kyllä se pieni teille vielä suodaan.❤ Jännä olisko mullakin vitamiinista, otan aina aamuisin. Mulla käytössä tuo Minisun niminen vitamiinivalmiste. Mutta merkinvaihto...
  9. Enisa82

Lokakuun lapsoset

27.9. totoro-/23/ensimmäinen/ 1.10. 2.10. Hiekkasärkkä79/kolmas/HYS Ebbas-/25/ensimmäinen(set)/TAYS 3.10. emilllia/24v/2./K-SKS Tinnuli/26/ensimmäinen/SATKS 4.10. 5.10. idipu/29v/ensimmäinen/K-SKS Tifa/30/toinen/Saksa 6.10. 7.10. 8.10. 9.10. nnipsu!/25/toinen/KHKS 10.10...
  10. Enisa82

Lokakuun lapsoset

Hei kaikki! Täällä eka neuvola takanapäin.. ääniä ei kuunneltu. Mutta löysin ne ostamallani dopplerilla, hieno jumputus kuului :) kyllä se vähän rauhoitti mieltä <3 Aina oon aikaisin löytänyt nuo äänet ja kyllähän sitä nyt jo tietää miltä se kuulostaa ja mistä niitä osaa etsiä. Pahoinvointi...
  11. Enisa82

Lokakuun lapsoset

Lisäsin itseni listaan.
  12. Enisa82

Lokakuun lapsoset

Hyppymassu: juu sama laskettuaika, mutta tuohon tarkentuu sitten ultran jälkeen.
  13. Enisa82

Lokakuun lapsoset

Heipparallaa.. Me mennäänkin lähes samoissa hyppymasun kanssa. mulla väsymys välillä ottaa vallan. Pahoinvointia edelleen, tai sellainen kuvottava tunne mutta joku haju saattaa laukaista sen ihan oksentamiseen saakka. Ostin jo dopplerin tuon unbornheart minkä voi liittää älypuhelimeen. En ole...
  14. Enisa82

Lokakuun lapsoset

Heippa kaikki todella pitkästä aikaa! En ole teitä unohtanut, mutta olen voinut niin huonosti etten ole kerta kaikkiaan jaksanut tänne tulla. :( Tosiaan pahoinvointi ollut aika rankkaa, ja töistä olen joutunut olemaan paljon pois. Nyt hieman helpottanut näillä pastilleilla mitä imeskelen joka...
  15. Enisa82

Lokakuun lapsoset

Heipparallaa! Fritang pahoitteluni vuodosta, mutta lohdutukseksi voin sanoa että keskimmäistä lasta odottaessa aloin vuotamaan verta samoilla viikoilla kun sä, pelästyttiin ihan hirveästi ja noilla viikoilla ei voinut vielä sydänääniä kuulla mutta kohdunsuu oli napakasti kiinni ja kaikki hyvin...
  16. Enisa82

Lokakuun lapsoset

Heippa kaikki! Joko uskaltautuisin tänne kirjoittelemaan. Eli viidettä lasta tässä nyt odotellaan ja uusi mies ikää hänellä 29v Mä jo konkari ja 34v ja hänelle siis ensimmäinen lapsi. Itselläni on jo neljä edellisestä liitosta. Plussa pamahti ensimmäisestä yrityskierrosta ja nyt mennään rv 5+1...
  17. Enisa82

Toiveena vauva 2017-2018

Sunny: Tein aamupissasta tuon digin tänä aamuna, itsekin hieman häkellyin 3+ kun luulin että 2-3 viikkoa tulisi :0 Voi olla että on sitten hieman pidemmällä.. itse laskeskelin näin ja kävin vauvan sivuilla katsomassa laskurilla. Ei hajuakaan milloin on kiinnittynyt? :) mutta pääasia että on...
  18. Enisa82

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa pitkästä aikaa. Olipa ihana lukea plussauutisia, kaikille oikein paljon onnea.❤ Tinnuli ja mmmarie, ihan mahtavaa. Itsellä napsahti tänä aamuna toivottu tulos testiin, nyt minä uskon..jotenkin aina haluaa tuolla digillä varmistella. Soittelin jo neuvola ajan helmikuun loppuun. Siirryn...
  19. Enisa82

Toiveena vauva 2017-2018

Jotenkin haluisin vaan vielä varmuuden tuolla digillä. mmmarie: en oo testannut, mutta ajattelin tällä viikolla vielä sen digin ostaa :0 Hölmö minä
  20. Enisa82

Toiveena vauva 2017-2018

Hei kaikki mmmarie tuo on ehdottomasti plussa, varovaiset onnittelut ❤ Osaako kukaan kertoa milloin raskaushormonia sen verran että digi antaa tuloksen raskaana 2-3. Tarkoitan millä rv viikolla? Oireita ei pahemmin uusia ole ilmaantunut, rinnat herkät, menkkamainen olo välillä ja palelee...

Yhteistyössä