Hakutulokset

1. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Kyllä oman kokemukseni mukaan lääkärit ihan hyvin nämä muualla mitatut ottaa vastaan, kysehän on ihan oikeasta labrasta. Mulle on joskus yksityisellä (muissa yhteyksissä) suoraan suositeltukin muita firmoja, esim. magneettikuva kun piti ottaa kehoitti lääkäri menemään tiettyyn toiseen firmaan...
  2. S

Tuo ois just parasta kun olisi ihan joku muu asia mitä miettiä eikä koko ajan vaan näitä :DMeillä on tulossa jossain vaiheessa häät, joten niiden suunnitteluun voisi kans yrittää valjastaa ajatuksensa tän vauvamurehtimisen sijaa:giggle:
  3. S

Tiedön niin tunteen @sabs, katkeruutta ja kateutta täälläkin säännöllisesti ilmassa! Ja sit myös ihan hölmöä itsensä ruoskintaa, että "miksi piti tehdä elämässä aiemmin niitä ja näitä valintoja, että on jo tämän ikäinen" jne. Vaikka toisaalta jos olisi tehnyt aiemmin toisin, ei olisi varmaan...
  4. S

Oijoij, sehän näyttää oikein selvältä❤
  5. S

Ikävää Lilmi89, että kävi noin, mutta tervetuloa ryhmään! Sulla on jännät päivät menossa, babyfever1 Minäkin ehdin jo jännitykset kehitellä heti tähän ekaan kiertoon: menkat myöhässä ja olevinaan vaikka mitä oiretta mutta testi tänä aamuna täysin nega, plaah. Eli saisivat nyt ne kuukautiset...
  6. S

Pahoittelut @Töppönen_ ♡ Minullakin oli juuri tuulimuna ja on se kyllä tosi surullista. Onneksi lääkkeellinen tyhjennys meni kuitenkin ihan ok, odotin paljon pahempaa. Toivottavasti sinullakin olisi fyysinen puoli mahdollisimman kivuton♡
  7. S

Pahoittelut täältäkin @donatel <3
  8. S

Jes, hyvä että kierto tasaantui jo! Mulla kans näytti raskaustesti täysin negaa eilen 2 viikkoa tyhjennysvuodon alkamisesta, huh!
  9. S

Minä oon kans miettinyt tuota kiinnittymisasiaa. Mulla on aika monena kuukautena tullut hiukan veren sekaista valkovuotoa yhtenä päivänä 6-7 päivää ovulaatiosta ja välillä ollut pistävää kipuakin vatsassa silloin. Oon miettinyt olisiko jotain kiinnittymisyritystä silloin :unsure: Sama kuvio...
  10. S

Kiitos @sabs ja @Babyfever1 ja pahoittelut teillekin <3 Ihan kauheata, että oot @sabs joutunut leipomaan kakkua baby showereille just tuollasella hetkellä, en olisi itse varmasti kyennyt :cry:!! Oikeastaan tämä korona-aika ja etätyöt onkin osuneet nyt aika sopivaan saumaan, on saanut olla ihan...
  11. S

Kiitos @mimmi92 Mullakin on pääasiassa ihan hyvä olo jo, mutta nämä muiden raskausuutiset nostaa pintaan ihan jotain uutta kateutta mitä en oo aiemmin kokenut. Yleensä en kadehdi muita juuri mistään, mut tämä on nyt kyllä vaikea paikka Ei se auta kuin surra surut ja mennä sit eteenpäin...
  12. S

Jaa ja mitään valitsemiani hymiöitä ei viestiin sit tullut, hmm :D
  13. S

Heippa! Vieläkö tänne otetaan uusia kuumeilijoita mukaan? Olen käynyt muutamaan otteeseen teidän keskustelua lukemassa ja jotenkin mukavan pieni porukka ja lämminhenkinen tunnelma ollut täällä Täällä siis jo selvästi päälle kolmekymppinen esikoistaan kovasti toivova. Helmikuun lopussa...

Yhteistyössä