Hakutulokset

1. Nyu

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Onnea Josmu! Tein juuri digitestin ja se näytti +3. Neuvolantäti oli sitä mieltä, että mulla ois viikkoja kasassa nyt 6+5 ja pääsen ystävänpäivänä ultraan niin varmistetaan :). Mitä tästä opimme? Jos yrittää tehdä vauvaa niin kannattaa ehkä tehdä se raskaustesti joka kierrossa, koska koin...
  2. Nyu

Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Tänään soittelin neuvolaan ja sielläkin epäiltiin, että olisin jo viikoilla 6+5. Digitestikin näytti +3:a että kai se on uskottava että olen kokenut valemenkat tässä välissä. Eli vaihdetaanpa lasketuksi ajaksi sittenkin ??.09.13. Sain ystävänpäivälle ultra-ajan niin varmistellaan vielä :heart...
  3. Nyu

Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

??.10.13....Nyu....24v.....OAS....1. lapsi Eilen pärähti plussa testiin :). LA voi vielä vaihtaa kuukauttakin, kun plussa tuli tosiaan kp20 ja oli sen verran vahva, että pisti epäilyttämään josko tämä olisikin ollut kyydissä jo edellisestä kierrosta.
  4. Nyu

Miramei: Edelliset menkat oli ihan tavalliset, vuoto oli luokkaa teurasporsas ja kipuihin jouduin rouskuttamaan särkylääkettä saman verran kuin aina ennenkin. Jos huomenna soittasin neuvolaan ja kysäisen josko tilannetta ois tarpeen tarkistaa, että kauanko tässä nyt oikeasti ollaan oltu raskaana...
  5. Nyu

Ainakin mun eilinen kommentti on hävinny :confused:. Josmu: Minäkin näen haamun! Miramei: Tämä on tosiaan hurjan aikaista saada vahva plussa. Mielestäni kuitenkin ovuloin yhdeksäs päivä, että kai se mahdollista on. Toinen vaihtoehto on tietysti se, että tämä on ollut kyydissä jo viime...
  6. Nyu

Minä se päräytin juuri positiivisen tuloksen raskaustestiin :). Aloin eilen epäilemään hieman kuvottavaa oloa ja repäisyjä alavatsalla. Äsken sitten ajattelin päästää itseni pälkähästä jotta "kuvitellut" oireet häviäisivät ja olin varma, että negatiivinen tulisi. Yllätys olikin aika kova kun...
  7. Nyu

Minä olen ollut aikoinani niin härski, että iskin kaverin pikkuveljen :saint:. Hankintoja olen tehnyt sen verran, että olen neulonut villahousut, lappushortsit ja yli polven menevät villasukat. Enempää ei uskalla, varsinkaan kun asunto ei saisi täyttyä tavarasta ennen aikojaan kun täytyy...
  8. Nyu

Miramei: Kovin huolissani en olekaan, vain kärsimätön luonne. Sitä olen kyllä alkanut ihmettelemään, että miten ihmiset onnistuvatkaan tulemaan vahingossa raskaaksi :D. Oma tupakointihistoria tietysti hieman mietityttää, koska olen tupakoinut elämästäni yhteensä n. kahdeksan vuotta kun muutama...
  9. Nyu

Nuttis: Meidän perheessä on kaksi bokseria. Kumpikin on onneksi jo tottunut pieniin lapsiin, joten ei tarvitse huolissaan mahdollisen vauvan tulosta. Koirat on ainakin tähän mennessä olleet sitä mieltä, että lapset ja etenkin vauvat on jees-juttu. Narttu varsinkin on aivan onnesta soikeana kun...
  10. Nyu

Saanen liittyä seuraan :). Nyu, 24v, kp 6/26-28, yk 4. ja 1. lapsi Avomieheni kanssa olemme olleet yhdessä nelisen vuotta ja nyt elämäntilanteen tasaannuttua päätettiin lähteä yrittämään, josko saataisiin liitettyä perheeseen lapsi. Hormonaalista ehkäisyä ei ole ollut puoleentoista vuoteen...

Yhteistyössä