Hakutulokset

1. Nyu

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Siirrän lahopään plussanneisiin. Oikein oikein paljon onnea :)!
  2. Nyu

KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT TORSTAI 19.9. Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa Kp 31 -> Nenni88...........kp53/27.............25v...........yk2...............2.lapsi...
  3. Nyu

Miramei: Nyt järkytyin hoksatessani, että taidan olla ainoa joka on jäljellä :D. Yztlas: Itsekin olin kovin kärsimätön vuosi sitten, kun ajattelin samalla tavalla, että sen vauvan pitäisi tulla jo ensimmäisellä yrittämällä. Fiilis helpottaa kun hoksaa, että se hiusten repiminen ei asiaa auta...
  4. Nyu

Varovasti uskallan jo onnitella lahopää :) :flower: Tervetuloa myös uusille! Oijoijoi nyt oon jännät paikat! Tänään tuli aavistuksen verran ruskehtavaa vuotoa ja keskelle alavatsaan on juilinut. Voisiko mitenkään olla mahdollista, että siellä pieni elämän alku yrittäisi tarrata kiinni? Ei...
  5. Nyu

Oikein kovasti onnea plussanneille ja tervetuloa uudet :)! Me emme mieheni kanssa ole kauheasti pitkin kyliä huudelleet yrittävämme vauvaa ja syy siihen on se, että minun vanhempani tulisivat hulluiksi jos tietäisivät tästä. Emme todennäköisesti saisi heiltä hetkenkään rauhaa, koska ovat aika...
  6. Nyu

Tervetuloa kaikille uusille :)! Tänään kp3 yk12 ja onpa taas tuskallista. Viime yönä tuli valvottua kaksi tuntia kramppien kourissa ja meinasi usko jo loppua :/. Toivepulla: Olen käsittänyt, että dpo10 vasta kannattaisi, kun aikaisemmin ei olisi kauheasti toivoa mitää nähdä. Itse saatan...
  7. Nyu

Onpas täällä monia jännittäjiä, tsemppiä :)! Ja tervetuloa uusille. Hihii, hyviä uutisia omaltakin suunnalta. Ei mulla ollukaan ovis jo menkkojen aikana, vaan EILEN, eli kp14 :).
  8. Nyu

Tässä kierrossa mulla oli ilmeisesti ovulaatio jo ennen ku ehti menkatkaan kunnolla loppua :/. Taisin tehdä ensimmäisen testin kp7 ja silloin oli haalea plussa. Ajattelin tietysti, että ovis tulee mulle normaaliin aikaan eli kp9, mutta tuon haalean plussan jälkeen on tullut pelkkiä haamuja ja...
  9. Nyu

Täällä menossa kp3 ja yrityskerrat pärähti yhteentoista :/. Onko kenelläkään muuten tietoa lasketaanko yrityksen jatkuneen vuoden siinäkin tapauksessa, että välissä on ollut yksi keskenmeno? Mietin vain, että jos haluaisi käydä tutkimuksissa niin olisiko meillä vuosi täynnä lokakuussa vai...
  10. Nyu

KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT KESKIVIIKKO 7.8. Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa Kp 31 -> Belll.................kp70/37................21v..........yk2...................1.lapsi...
  11. Nyu

Kuka oikeasti luottaa nk "varmoihin päiviin"?

Me käytettiin miehen kanssa varmoja päiviä ehkäisykeinona noin vuosi ennen kuin alettiin yrittämään lasta. Sehän on ihan perusbiologiaa, ei voi tulla raskaaksi jos ei ole ovulaatio menossa. Tähän kun lisää muutaman päivän varmistelua siittiöiden elinikää silmällä pitäen ja pidän varmoja päiviä...
  12. Nyu

SUNNUNTAI 21.7. Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa Kp 31 -> Copulative.............kp55/28-31..........20v..........yk3.............1.lapsi Belll...................kp53/37...............21v..........yk2.............1.lapsi...
  13. Nyu

Bell Minäkin röökasin tuonne viime joulukuulle saakka ja siirryin sitten sähkötupakkaan. Alkuvuodesta kun raskauduin, oli sähkötupakan pois jättäminen helppoa, mutta aloitin sitten uudestaan keskenmenon jälkeen. Tupakointihistoriaa takana melkein kymmenen vuotta, että oli ehkä ihan tarpeeseen...
  14. Nyu

Huhhuh, olipas siinä sarkaa kun ei yli viikkoon oltu päivitetty listaa. Kaikilla on nyt tietysti kp:t päin prinkkalaa :P. Meillä on nyt taas käynnissä peitonheilutusviikko, josko tällä kertaa tärppäisi.
  15. Nyu

KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT TIISTAI 16.7. Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa Kp 31 -> Copulative.............kp50/28-31..........20v..........yk3.............1.lapsi...
  16. Nyu

Tervetuloa Yyni :). Itse lopetin e-pillereiden syönnin toissatalvena lähinnä sen takia, kun meni limakalvot niin kuiviksi, että seksin harrastaminen ei ollut enää niin kivaa kuin sen pitäisi olla. Muita oireita niiden lopettamisesta en ole saanut, kuin jatkuvan naaman kukkimisen. Pärstä ei ole...
  17. Nyu

Oikein paljon onnea lauramom! Jännäpäivän tuloksena negatiivinen raskaustesti :(. Ei pienintäkään merkkiä minkäänlaisesta viivan paikastakaan *huoh*. Uuden kierron alkua odotellessa.
  18. Nyu

Tervetuloa uudet, jospa teidän myötä palstan aktiivisuus taas nousisi :)! Nyt leijailen itse aivan jossain pilvilinnoissa asti, koska alavatsalla on tänään ollu tutun tuntuisia jomotuksia :). Jospa trampoliinissa ja juhannuksessa olisi sitä taikaa mitä vauvan saamiseen tarvitaan! Heku...
  19. Nyu

Oikein paljon onnea jennii90! Divinee, Minnah88 :hug: Mun kierto on näköjään jääny päivittymättä, eli oikeasti nyt on menossa kp10. Ovulaatio oli eilen ja nyt jännittämään :). Testata aion 4.7., eli sitä odotellessa. Mielenkiintoisena yksityiskohtana voin kertoa sen verran, että tärpin...
  20. Nyu

Täti ilmoittelee itsestään pari päivää etuajassa, minulle voi päivittää huomiselle kp1 ja yk9 :(. Päivä mennytkin sitten itkeskellessä ja itsesäälissä rypiessä. Tuntuu että kaikki ympärillä saavat vauvoja ja raskautuvat ihan tuosta vain. Kun on ollut puhetta palstan hiljaisuudesta, niin...

Yhteistyössä