Hakutulokset

1. L

Toiveissa vauva 2021

Esikoisen 2019 vauvaryhmästä jo 5 kymmenestä odottaa uutta vauvaa ja mua hieman masentaa, kun teen negatiivisia testejä ja kuvittelen näkeväni niissä viivaa, tutkailen joka valossa ja totean että ei näy. Ja odottelen samalla menkkoja alkavaksi, nyt on kuitenkin jo kp33. Tosi turhauttavaa. :(
  2. L

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä kaikille tosi paljon vastoinkäymisten kanssa!! Mulla tänään kp31 (olin kattonut väärin että tänään alkaisi menkat mut se olisikin huomenna), ei vaan vieläkää mitää tuntemuksia. Ärsyttää tää oottelu! Turvotus on kyllä kova ja kauhea nälkä kokoajan, tai tekee vaan mieli syödä. Eli aika...
  3. L

Toiveissa vauva 2021

Täällä kp30 ja huomenna pitäisi menkkojen alkaa, ei oo kyllä mitään oireita. No ootellaan vaan... Mulla taitaa olla enää yks testi kaapissa, pitäis yrittää malttaa olla tekemättä sitä. :unsure:
  4. L

Toiveissa vauva 2021

Täällä oli ihan järkyttävän huono yö ku taapero heräili ihan kokoajan, lopulta piti lääkitä aamulla. Nukuin sohvalla ja oli paikat kipeenä. Nyt tein r-testin ku mekkoihin 3 päivää, ja nega tietysti. :cautious:Aina ärsyttää tehdä näitä negatiivisia testejä ihan turhaan ja tuntuu et eihän tää...
  5. L

Toiveissa vauva 2021

Tein testin silloin kp 24/31 ja nega oli. Nyt on meneillään kp 26 ja ajattelin yrittää ootella kuitenkin tuonne ihan menkkojen lähelle ennen ku testailee uudelleen , jos ei ne kerkee alkaa. En usko että olis tärpännyt :rolleyes:
  6. L

Toiveissa vauva 2021

Aijaa, okei enpä tiennytkään! Täytyy tehdä näin siis, kiitos vinkistä:giggle:
  7. L

Toiveissa vauva 2021

MMulla on dpo10 nyt ilmeisesti, mut mieluusti aina oottaisin siihen päivään asti ku menkat pitäis alkaa, ettei tuu turhia pettymyksiä kun paljon testailee.
  8. L

Toiveissa vauva 2021

No unohdin kokonaan testata ja kävin jo aamun ekalla pissalla, ei varmaan siis enää järkeä?? o_O:rolleyes:
  9. L

Toiveissa vauva 2021

Onnea kovasti plussanneille!:love: Mä tässä pohdin, kun huomenna on siis oletetusti 7 päivää kuukautisiin (tai vähemmän, en oikein tiedä onko mun kierto ihan tuon 31 päivää kuitenkaan, on vähän sekaisin mut flo näyttää noin).. Niin ja huomenna mulla olis tarkoitus rentoutua ystävän kanssa ja...
  10. L

Toiveissa vauva 2021

No kiva tietää! En siis ollut edes tällä kertaa miettinyt raskautta tai sen mahdollisuutta, ja ihan yllättäen tuo kipu iski, niin tuli vaan mieleen tsekata et missä vaiheessa edes mennään. En silti ala nyt mitään toiveita elättelemään.. Tuntuu että jos liikaa miettii niin sit vaan pettyy...

Yhteistyössä