Hakutulokset

1. L

Toiveissa vauva 2021

Toi dpo15 kuulostaa kyl hyvältä haasteelta :D täällä tällä hetkellä dpo8 tai 9 ja joka ilta kyl tulee lueskeltua. Menihän tossa pari kuukautta miettimättä asiaa ja nyt oon taas ihan varma että oon raskaana. No ainakin toivoisin. Mut sit en kumminkaan oo. Ärsyttävää tää piinailu :D
  2. L

Toiveissa vauva 2021

Mikä dpo sulla nyt? :)
  3. L

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti jatkoon ❤️ Jaan osittain samoja fiiliksiä kuin jotkut siitä, että harmittaa kun lähipiiriin tulee vauvoja ja itse ei raskaudu. Mulla on tällä hetkellä melkein kymmenen kaveria raskaana ja kyllähän se vähän kateeksi käy, vaikka oon kyllä todella onnellinen heidän...
  4. L

Toiveissa vauva 2021

Eli siis perjantaiko olisi se virallinen ovulaatiopäivä?
  5. L

Toiveissa vauva 2021

Minä oon ymmärtänyt et nämä pitää aina tarkistaa että onko tyhjentynyt kunnolla :o
  6. L

Toiveissa vauva 2021

No mitähän tuolle viestille tapahtui, kolme kertaa yritin lähettää ja meni ihan sekasin Eli siis torstai-aamuna tulee oviskivut ja ovistesti näyttää Plussaa, ja perjantaina tulee limaa ja taas kipuja, kumpi on se ovulaatiopäivä ja milloin on dpo1?
  7. L

Toiveissa vauva 2021

Hei nopea kysymys oviksesta, kun yhtenä päivänä, vaikka minulla torstai-aamuna tulee oviskivut ja oci
  8. L

Toiveissa vauva 2021

Alkoi ihan itkettää, ja samalla vihastuttaa todella todella paljon!!! Ei tällaista voi tapahtua! :( :( paljon paljon jaksamisia teille! ❤️ ja lääkäri vastuuseen
  9. L

Toiveissa vauva 2021

Niin ja onnea kaikille plussanneille tosi paljon, unohtui edellisestä viestistä :love:
  10. L

Toiveissa vauva 2021

Huoh, kirjoitin suht pitkän viestin joka häviskin sitten taivaan tuuliin :( Joten nyt tiivistän! Oon ollut poissa koska päätettiin että tulee jos on tullakseen. Yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa. Tunnistan aina oviksen alavatsakivuista ja testitkin sen on varmistaneet. Tänään se sitten...
  11. L

Toiveissa vauva 2021

Mä kävin tänään ostamassa pregcheckin r-testejä ku niitä suositeltiin, ajattelin huomenna testata aamulla jos ei menkat ala. Tänään on sitten aamusta tullut ihan pientä vuotoa, ja nyt maha sekaisin niinku aina ku menkat alkaa. Tietysti toivoisin ettei nyt ala, mutta jos alkaa niin parempi toki...
  12. L

Toiveissa vauva 2021

No jos ei alakaan, niin on sitten superhyvä joulumieli! ❤️
  13. L

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli ekat menkat 1 pvän, ja nyt ei oo kuulunut näitä toisia ollenkaan, ei minkäänlaista vuotoa. Testit on loppuneet mutta aion kyllä ens viikolla käydä ostamassa lisää jos ei ala :o mitkä ootte muuten kokeneet parhaiksi raskaustesteiksi? Ostan aina niitä rfsu halpoja :D viimeksi kun olin...
  14. L

Toiveissa vauva 2021

Onko teillä kierukan poiston jälkeen jääny menkat pitemmäksi aikaa pois tms? Mulla nyt noin 4 - 6 päivää myöhässä. Tein alkuviikosta testin mikä oli nega. Tää on toinen kierto ehkäisyn poiston jälkeen. On niin outoa!
  15. L

Toiveissa vauva 2021

Voihan olla että sen vuoksi nyt menee kauemmin sitten että hormonitoiminta tasoittuu, kun pitkään kuitenkin kierukka oli. Mutta älä menetä toivoa <3
  16. L

Toiveissa vauva 2021

Lisään vielä, että siis Mirena kierukka ehti olla vain puolisen vuotta, ja poistettiin lokakuun alussa.
  17. L

Toiveissa vauva 2021

M Mä oon 25v ja yritystä ei oo takana ku vasta pari kuukautta eli ei pitäis valittaa! Mut on tää odottelu aina tosi piinaavaa. Ja jep, ihan totta! Tuntuu et toisilla se käy niin helposti tuosta vaan..
  18. L

Toiveissa vauva 2021

Tää on varmasti kyllä ihanaa! Minulla oli kesävauva, ja oli ihanan helppoa kyllä kun ei tarvinnut paljoa pukea ja sisälläkin sai olla vaippasiltaan ja pääsi niin nopsasti ulkoilemaan (toki iho piti suojata auringolta). Mutta meni se kesä ihan niin ettei siitä muista jälkeenpäin yhtään mitään :D...
  19. L

Toiveissa vauva 2021

Näkyy tässäkin viivaa! Paljon onnea plussanneille :love:
  20. L

Toiveissa vauva 2021

Jep niin tämä! "kyllä me aiotaan tehdä vauva nyt ennen sitä ja tätä" No joo olisikin noin helppoo. Ja tuntuu että he, jotka eivät edes lapsia haluaisi tai ansaitsisi syystä tai toisesta, niin kyllä he vaan tulevat raskaaksi jatkuvasti. Miks on näin epäreilua

Yhteistyössä