Hakutulokset

1. L

Toiveissa vauva 2021

Minä ainakin ymmärsin että mies ei usko että olisi tarvetta tutkia raskautumisen mahdollisuutta, että siitä löytyisi mitään ongelmia! Onhan ne käynnit kalliita ja itsekkin vierastan ajatusta omalla kohdalla.
  2. L

Haaveena vauva 2022

Moi kaikille! Tuolla 2021 ketjussa kerkesin hetken olla, lokakuussa multa poistettiin hormonikierukka ja muutama kuukausi meni että kierrot tasottui ja ovulaatiot alkoi tuntia tosi vahvana. Eli periaatteessa ei viel kovin montaa yrityskiertoo oo ollut. Ja me ei yrittämällä yritetä, vaan saa...
  3. L

Toiveissa vauva 2021

Minä tykkäsin kans uudesta äitiyspakkauksesta, oli ihania ne eläimet ja haalarit ❤️ mutta enää en varmaan pakkausta ottaisi vaan koen saavani rahalla paljon enemmän mitä oikeasti tulee käyttöön. Viimeksi jäi esim vaatteista todella paljon käyttämättä, suurin osa hirveän isoja että olis heti...
  4. L

Toiveissa vauva 2021

Mä en silloin seuraillut kiertoa kun raskauduin viimeksi, mutta kävi niin että laskin, että menkat oli noin 10 päivää myöhässä ja silloin testiviivat ei edes olleet vielä lähellekään tasapaksut. Vasta siitä viikon päästä, kun testasin uudelleen, oli täysin samanpaksuiset, eli oli jo noin 6...
  5. L

Toiveissa vauva 2021

Hei vaan kaikki pitkästä aikaa taas! Noin parikymmentä sivua viestejä luin just läpi ja toivotan tsemppiä ja jaksamisia ihan kaikille uusiin yrityksiin ja pettymyksiä kokeneille! <3 olen tän aiemminkin sanonut, mut mulla kävi myös niin, että kun keskenmeno tuli, niin lääkäri sanoi että varmasti...
  6. L

Toiveissa vauva 2021

Okei eli menkat alkoi tänään, kierto oli siis vaan 27 päivää, sitä edelliset kaksi 30 päivää, sitä ennen 35.. Kierukka poistettiin 5kk sitten siis, onko muillaki näin vaihtelevia kiertoja vai kestänyt kauan kierukan poiston jälkeen palautuminen?
  7. L

Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea :love:
  8. L

Toiveissa vauva 2021

Aivan ihana juttu!! ❤️
  9. L

Toiveissa vauva 2021

Tänään tuli ihan pientä tuhruvuotoa, ei vielä menkkakipuja. Päivällä taas maha sekaisin (oli yölläkin). Jännä jos nyt taas näin aikaisin menkat alkaa, kun tarkistin et viime kuukausina se on ollut kp30 tai yli. Ja nyt on vasta kp27. Mut oon niin sairaan herkillä et pieni itku tuli kun se vuoto...
  10. L

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä ja jaksamisia kaikille <3 mä menin kans hölmönä jo testailemaan nyt kp27/30 ja dpo 12 ja negahan se oli. Ärsyttää ku pitää olla niin malttamaton ja sit nää negatiiviset testit latistaa aina fiiliksen ihan täysin. No jatketaan täällä sairastelua ja ootellaan menkkoja :( tuntu et nyt ois...
  11. L

Toiveissa vauva 2021

Minäkin sain kuulla taas lähipiiristä uusia raskausuutisia eilen, tässä kierrossa siis kolme kappaletta :D kyllähän ne vähän kateelliseksi pistää! Ja mulla alkoi tänään (siis eilen ku yön puolella jo ollaan) päivällä äkillinen kova kurkkukipu, ei muita flunssan oireita - (aamulla ihan vähän...
  12. L

Toiveissa vauva 2021

Hups, taas mä sekoilin, yritin korjata mut eihän sitä pystynyt. Oon nii huono vielä käyttää tätä kaksplussaa :D mutta siis piti sanoa että "kivut tulee samana päivänä ku ovisplussa!" ja ovis on varmaan sitten seuraavana päivänä, jos se niin siitä plussasta lasketaan? Tää jäi vähän vielä...
  13. L

Toiveissa vauva 2021

14. L

Toiveissa vauva 2021

Kyselin vähän samaa aiemmin :D mulla siis oviskivut tulee aina samana päivänä ku ovis (pari kertaa kokeillut testata ja aina ollu plussa silloin), kestää noin 4-5 tuntia, mut sit limaa ja lisää kipuja tuli viel seuraavana päivänäkin nyt viimeisimmässä oviksessa. Se vähän hämmensi! Mut...
  15. L

Toiveissa vauva 2021

Ravata siis
  16. L

Toiveissa vauva 2021

Ja pissahädät on lisääntyneet, jatkuvasti saa tavata vessassa! Jännittävää :o :D
  17. L

Toiveissa vauva 2021

Voi tosiaan olla mitä vaan, vaikea sanoa :o Mulla dpo10 ja oon ollut ihan tosi väsynyt, mieliala vaihdellut paljon ja tosi herkillä, suutun älyttömän helposti. Taapero uhmailee ja kiristää hermoja ihan huolella. Outoa kun ei oo kuitenkaan vielä menkat kovin lähellä. :unsure:
  18. L

Toiveissa vauva 2021

Lokakuussa poistettiin kierukka ja tuli melkein heti vuotoa muistaakseni, ja kierrot oli sekaisin. Joulukuussa tai tammikuussa (en muista enää) vasta tasoittui ja aloin tuntea ovulaatiot tosi vahvasti.
  19. L

Elämä solmussa ja väkivaltainen mies..

Heti kun mies lähtee, soitat 112 tai turvakotiin ja kerrot koko tilanteen, he auttavat pääsemään pois. Mieti ja hoida sen jälkeen mitä eläimille teet! Soitat vaikka eläinsuojeluun sitten. Varmasti järjestyy näin. Äläkä ikinä palaa miehen luokse enää!
  20. L

Elämä solmussa ja väkivaltainen mies..

Turvakotiin ehdottomasti! Onko mies jossain vaiheessa lähdössä pois kotoa? Saisitko jonkun kaverin hakemaan sut ja lapsen sieltä silloin pois? En tiedä, saisiko sieltä turvakodilta kyytiä tai esim taksi? Joka tapauksessa toimi nopeasti, ennen kuin on oikeasti liian myöhäistä!! Selviät ihan...

Yhteistyössä