Hakutulokset

1. B

.

@Neltsuliini Mulla alkaa aina melko nopeastikin ja yhden päivän aikana. Tiedän kuitenkin, että monilla tulee tota tuhruttelua alkuun. Eli eiköhän ihan normaalia. (y) @W.we Eikä.. :unsure::poop: Laitatko kuvaa siitä pc:stä. Voin kokeilla tihrustella. ON: Juuri kun pääsin sanomasta, että tällä...
  2. B

.

@Milow Onnea valtavasti! Ihania uutisia. :love: Ja todellakin nautit! Hyvää matkaa lokakuisiin <3 @W.we Hui, miten jännää. :ninja: Sinuna testaisin varmasti heti, kun kilahtivat luukkuun. Jos päätät testata, niin tänne kuvaa sitten. (y) Täällä on tosi ristiriitaset fiilikset.. Maha elää ihan...
  3. B

.

Tervetuloa mukaan @ijomeo ja @masu-90 (y) @Huldaliini Toi tissien kipeytyminen on niin yksilöllistä.. Mutta plussatessani itse, mun tissit oli kipeenä juurikin sivuilta. Nännit oli ihan normaalit. @W.we No hööh. Sais nyt lämmöt pysytellä ylhäällä.. :confused: Vaihteleeko sulla muutoin lämmöt...
  4. B

.

@Wintersun Kuulostaapas hurjalta. Toivotaan, että tulisi sitten jotain apua tästä. @empuska Ihania kuulumisia <3 Tarrasukkia sinne. :love: Tsempit @KengulleRuu <3 Mitenhän tässä osaisi ottaa rennosti tän luteaalivaiheen. :confused: Tuntuu, että koko ajan olen kyttäämässä oireita, jos niitä...
  5. B

.

Kiva kuulla sustakin @Maya123 . Sullahan kierto onkin ihan lopuillaan. Toivotaan, että fiiliksistäsi huolimatta tulisikin positiivinen ylläri. (y) @Neltsuliini No voi höh. :( Onneksi nyt hoito-hommelit etenee. Jospa sieltä tulisi apua pian. Paranemisia @Dallu :) @Ellinoora38 No toivotaan...
  6. B

.

@Karvakorvat No voi :poop::unsure:
  7. B

.

@Hemppanen Meillä oli -3 j -1 ja nyt toivottavasti myöskin 0 vielä varmistellaan. :whistle: Mutta vaikka ei varmistettaisi, niin luotan tuohon -1, sillä saatiin viimeksi ihana tulos. :love: Sykkeistä olen itse huomannut, että juuri loppukierrosta hengästyy paljon helpommin. En tiedä mistä sitten...
  8. B

.

Tulihan se melkein mustaksi muuttunut ovisviiva testiin. Ja tällä kertaa ei ole ainakaan seksin puutteesta kiinni, jos ei vauva tule. Ekaa kertaa osui yhdynnät ihan nappiin niin sanotusti :barefoot: iiksis! Siirtyisin piinailijoihin huomenna dpo1 kiitos :love:
  9. B

.

Voiei... @Wintersun :( Miksi samalle pitää aina kerta toisensa jälkeen tulla pettymys.. en ymmärrä.. ON: No nyt!! Jos nyt tää ois se ovisplussa. :ninja: Alin siis äsken. (y)
  10. B

.

@haaveilija92 Aa okei! Kiitos! Mullakin kyllä tuli joulukuun kierrossa juurikin tollainen plussa kuin sulla, eli voi olla, että olisi se vahvin viiva vasta tuloillaan. Sais nyt tulla! Tulee ihan kilometrikierto. :D
  11. B

.

Onnea @empuska :love: @Wintersun Oon tosi pahoillani. :unsure: Vaikka eihän kannata vielä ihan täysin kirvestä heittää kaivoon. Mulla ainakin iltapissasta tullut aina vahvemmat plussat. Kokeiletko illalla? :) @rosemarie Sulla on kyllä tosi pitkä kierto. Jospa siellä lääkärissä osaisivat jonkun...
  12. B

.

Iiks @Wintersun , kun siellä jännät paikat! :geek: On kyllä törkeä viivanpaikka, jos sellaiseksi osoittautuu. Voi kun olisi jo aamu, niin pääsisi tiirailemaan sun uutta testiä. Toivontoivontoivon teille plussaa. :love: Tervetuloa uudet. (y) Täällä on nyt niin paljon höpinöitä ollut viime...
  13. B

.

Pahoittelut @StellaMom <3 :unsure:
  14. B

.

ON: Ovistestien kanssa pelailijat ja niistä enemmän tietävät. Eikös tää näyttäs, että plussa tulis pian? :) Toiseksi alin on siis eilis illalta ja alin tänään aamulla otettu. (y)
  15. B

.

@haaveilija92 Oikein hyvä toimintasuunnitelma (y) Mulla ainakin toi sun alempi testi kertoisi, että plussa pärähtäisi ehkä juurikin seuraavana päivänä. Täällä odotellaan myös @Jankesof Mulla ainakin valkkarin vuotaminen loppukierrossa merkkasi plussaa. :) Oli oviksesta lähtien toosi märkää...
  16. B

.

@Wintersun Kiitos, kun tsemppasit ovisasioissa aamulla. Tänään tuli jo vahvempaa viivaa. Se siis taitaakin tosiaan olla vasta tuloillaan.. :love:
  17. B

.

@Ilonetsijä Mä niin ymmärrän ton "turhautumisen", sekä miehesi että sun itsesi osalta. Meillä vähän meinannut mennä väkisin yrittämiseksi tämä vauvan teko välillä. Enkä yhtään ihmettele, että miehille tulee ramppikuumeita ja paineita näissä asioissa. Esim. tässä kierrossa päätettiin, että...
  18. B

.

@chili_ Voi vitsit, mitä uutisia sieltä suunnilta! :love: On niin vahva haamulainen, että varmasti aamulla tulee jo selkeää viivaa. Onnea <3 On: Mulla ongelmia noiden ovistikkujen kanssa.. Näytti vahvaa viivaa aika tasaisesti kp 8-11. Nyt kp 12 oli huomattavasti haaleampi viiva. Ei juuri...
  19. B

.

@Jankesof Noinhan se onkin hyvä ajatella. :) Itselläni tulee aina vaan paha mieli, kun mietin, että vaikuttiko loppukierrossa syödyt jouluruuat tai viini keskenmenoon.. Tiedän sen olevan typerää. Ja parempi kun ei mieti. Nyt vain tapahtui noin. :confused: Tervetuloa @Utuliina . Toivottavasti...
  20. B

.

Ihana vielä haalea, mutta selkeä plussa @Maicy :love: Onnea

Yhteistyössä