Hakutulokset

1. T

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onnea plussasta @Anemonee ja tsemiä piinailijoille :love: Täällä tottakai nyt sit pitkä kierto, nyt menossa 31. päivä.. :( Tulkaapa menkat nyt et päästäs ovista metsästään..
  2. T

Minä tulin kaikkien kuulumiset lukemaan ja lähettämään ison läjän tsemppi ja lohtuhaleja :love:(y):love: Me ollaan täällä elelty ihan normielämää, kroppa on saanut vähän levätä ja olen saanut taas lisää kiloja pois. Kaikki on etiäpäin o_O Kuukautisia tässä odotellaan. Ekan siirron jälkeen...
  3. T

Mulla on nyt epäonnistuneen alkion siirron jälkeen vuotanu jo 5 päivää ja yhä tulee kirkasta verta. Yleensä vuotaa 4 päivää ja siitäki vain 2 päivää kunnolla. Turhauttaa. Nyt sit jännään kans kuinka pitkäksi kierto venyy.. Haaveilija91 kuulostaa kyllä kumman lyhyeltä o_O
  4. T

Olen lähdössä töihin, ei kerkeä kauheasti kirjottaan.. Kaikille iso tsemihali :love: Mulla siis nyt kp2. Odotetaan seuraavat kuukautiset ja sit aletaan metsästään ovista. Tulee siis pakollinen tauko, tavallaan hyvä et kroppa saa levätä hormoonihoitojen jälkeen mut sit taas odottavan aika on...
  5. T

On mulla luget, just laitoin viestiä kaikuun ja sieltä olivat sitä mieltä että testi tehä kuitenki. Tuntuu vaan hullulta ku vuotaa, mut samahan se on tehä. Ja luget lopettaa sitte vasta ku sen tehny ja on nega tai et vuotaa kunnolla.
  6. T

Ei taida tarvita ees testiä tehä, nyt sit vuotaa :cry:
  7. T

Pp14. Eilen alko tiputteleen pyyhkiessä kirkasta verta. Siteelle asti ei ole vielä tullut. Varoittelivat että näin voi käydä mutta heitin tietenki jo kaikki toiveet romukoppaan :unsure: Huomenna sais testata.. Mutta kattoo ny et tarviiko ees. Kipuja ei suuremmin ole, hieman nipistelee...
  8. T

Minä olen ihme kyllä malttanut olla testaamatta liian aikaisin, ehkä sitä tavallaan pelkääkin sitä mahdollista pettymystä.. :unsure:
  9. T

Kaikille iso hali rutistus :love: Täällä menossa pp9. Vointi ollut melko kehno. Oksettaa ihan kauheasti, ajattelin että johtuu lugeista. Eilen sit tuli vähän ripulia niin aattelin että vatsatautihan se. Mutta enää ei ole tullut.. Tiiä nyt mitä tämä keho sitten touhuaa. Odotan malttamattomana...
  10. T

Täällä uuden uutukainen jäsen! Minulle tehty sterilisaatio - 12 ja elämä heitteli sen verran, että avioero tuli ja löysin uuden rakkaan. Minulla lapset - 99 ja - 02, miehellä ei lapsia. Ikää meillä sen verran ettei haluttu viivytellä, aika pian päätettiin, että hoitoihin lähdetään. 10/18 käytiin...

Yhteistyössä