Hakutulokset

1. Sandelinos

Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

Onnea @Mikayla kovasti prinsessasta <3 Kuulumisia jään minäkin kovasti odottelemaan, kunhan jaksat :) Täällä on varmaan luotu ikiliikkuja, joka tuntuu tarvitsevan paljon tilaa ja sitä hänen yksiössään ei valitettavasti ole ja siksi on tän äidin massu välillä aika kovilla :D Pää on alhaalla ja...
  2. Sandelinos

Mulla istukka takana niin normaalisti ei oo menny tuntiakaan kun ei jotain liikettä tuntuisi, varpaita ja sormia heiluttelee vissiin unissaakin niin sillä tuntui hurjalta kun monta tuntia joutui kuulostelemaan, mutta onneksi sieltä ne liikkeet palasi :) Meillä nini on jo valittu ja sanoin...
  3. Sandelinos

Jee, uusi kuu ja kolmosella alkavat viikot! Sokereita tuolla aikasemmalla sivulla pohditte, sokeriohjeet eroaa jonkin verran kaupungeittain niin mitään yksittäistä sääntöä ei oo, pääsäntösesti kuitenki n. 4h välein ja tietty määrä hyviä sokereita vaaditaan ennen kun seuranta voidaan lopettaa...
  4. Sandelinos

Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

Täälläkin bravadon liivit tuolta enklanninmaalta tilattu, kiva kuulla että ne on hyvät! :) Mulla ne työt vaan jo loppui ja nyt 5 viikon kesäloma, ihanaa!! Aion vaan olla, liikkua vointini mukaan, levätä ja tehdä paljon asioita jotka saa mut iloseksi ja onnelliseksi, paljon kaikkia ihania...
  5. Sandelinos

Voin ihan hyvin, tunnin kohdalla juomasta väsytti aika kovasti muttei tullut mitään huonoa oloa tai sellasta. Hyvin jaksoin sieltä kävellä 30min matkan kotiin pienen aamupalan jälkeen, et ei mun kohdalla ollu mikään kauhukokemus vaikka mielelläni en sinne kyllä enää ikinä menisi :D Nyt jännään...
  6. Sandelinos

Mä istun just sokerirasituksessa, odottelen ajan kulumista. Täällä vatun makuista oli tuo juoma, ja kysyin paljonko se sisältää sokeria niin se 2,5dl sisältää huimat 75mg sokeria! Vasta parikyt minuuttia menny tosta ekasta näytteestä ja juomasta, pitkä on odottavan aika...
  7. Sandelinos

Täällä paino edelleen -2kg lähtöpainoon, ei oo liikahtanut mihinkään viikon 12 jälkeen, mutta masu kasvaa hitaasti mutta varmasti (oon pitkäselkäinen niin ei niin nopraeaeaan ulos päivnnn kai kasva, ylöspäin kyllä menee ja vauhdilla) ja vauva liikkuu paljon ja on jo vatsan läpi tunnusteltavissa...
  8. Sandelinos

Ihanaa että lopultakin helmikuu, tietää että vaan muutama hassu viikko töitä jäljellä ni pääsee jo "kesäloman" viettoon!! :) Mä tilasin tänään itselleni liinan, belly bindin liinan jota synnytyksen jälkeen voi käyttää mm. vatsalihasten erkauman hoitoon, mutta ajattelin löysemmällä sidonnalla...
  9. Sandelinos

Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

Mä läysin balancen sitterin edullisesti torista, toivon että oli hyvä ostos :) Meiltä löytyy ainakin manduca, mutta käsittääkseni myös kantoliina, en oo vielä kerinny käydä läpi mitä saaduissa kasseissa kaikkea löytyykään :) kesällä varmaan mökillä olis kiva liinailla ainakin! Meillä on nimi...
  10. Sandelinos

Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

Heipsan pitkästä aikaa täältäkin :) Nyt tuntuu että on se ihana keskiraskauden aika, toki väsyy helpommin mutta pääasiassa voin tosi hyvin! Pienikin tosi aktiivinen, mutta antaa öisin hyvin vielä nukkua :) Mä ohjaan töissä viikottain potilaille lantionpohjan lihasjumppaa ja saan siinä ihan...

Yhteistyössä