Hakutulokset

1. J

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Ja niinhän täällä alkoi lopulta menkat.. Ei muuta kuin uuteen kierrokseen jälleen. :unsure:
  2. J

Eikä :cry: Toivottavasti olis vaan harmitonta!
  3. J

Mulla on ihan vaan multitabsin mammavitskut. Mietin että pitäiskö olla jotain muutakin? o_O
  4. J

Joo testasin tänään mutta ei näy mitään..:cry:
  5. J

Testasin aamulla mutta eipä siinä mitään näkyny.. Testaan kuitenkin varmaan vielä perjantaina. Jos ei silloinkaan niin odottelen viikonloppuna menkkoja alkavaksi.
  6. J

@forester oon niin pahoillani:cry: Voimia! Täällä olis huomenna testipäivä, kyllä melko aikasin mutta ei pysty odottamaan. :whistle:
  7. J

Pahoittelut kaikille joilla alkoi uusi kierto. :unsure: Katotaan kuinka täällä käy. Nyt on vasta dpo6, keskiviikkona aion testata kun silloin on dpo10. Miks nämä piinapäivät tuntuu niiiin pitkiltä! :rolleyes:
  8. J

Onpa ihanaa! Paljon onnea vielä!(y) Toivotaan että täältä tullaan kaikki perästä. Itellä näytti lauantai-iltana clearbluen digi ovistesti pysyvää hymynaamaa joten ovis tais olla eilen, nyt dpo1. Alkaa taas piinaavat ajat odotella vaan. :cautious:
  9. J

Mä oon ollut hiljainen täällä, anteeksi. Jospa sitä aktivoituisi nyt. Täällä olis ovis varmaan loppuviikosta, katsotaan saadaanko hyödynnettyä. Kovasti on välillä mieli maassa kun tuntuu raskausuutisia satelevan joka puolelta.. vaikka tietenkin oon onnellinen heidän puolestaan mutta varsinkin...
  10. J

Onpa täällä monella ollut rankkoja kokemuksia! :unsure: Mä oon pitänyt vähän hiljaiseloa, oon kyllä käynyt täällä välillä lukemassa. Ihmeen hyvin oon saanut pidettyä nyt vauvajutut poissa mielestä. Tai tottakai sitä vähänväliä ajattelee mutta ei oo ollut ihan kokoajan mielessä. Täällä on nyt...
  11. J

@Karvakorvat me oltiinkin tuolla syyskuisissa, harmi kun sullakin kävi näin! :cry: Toivotaan meille kaikille nyt plussatuulia! Oon yrittäny mahdollisimman paljon olla miettimättä vauvaa ja sitä että jos raskaudun jälleen niin että taas tulisi km. Eikö kolme km peräkkäin oo jo tosi huonoa...
  12. J

Hei, tuun uutena tänne ketjuun. Elokuisissa ja syyskuisissa olin mutta eipä vieläkään tullut meille toista lasta. :cry: Yritys aloitettiin huhtikuussa ja ensimmäinen plussa tuli ihan joulukuun alussa mutta tuli varhainen km rv5+. Tulin uudestaan heti raskaaksi mutta tällä viikolla tiistaina...
  13. J

Syyskuiset 2019

Tietääkseni siellä fb muutkin kuin ylläpitäjä voi lisätä jäseniä? Pystyisitkö sä hoitamaan tämän nyt? Että jotka haluaa liittyä sinne niin laittais sulle sähköpostia.
  14. J

Syyskuiset 2019

Maaliskuussa jätin pillerit pois ja varsinaisesti huhtikuussa aloitettiin yrittämään tätä toista. Yhtäkään plussaa ei tullut kunnes joulukuun alussa plussasin. Viivat oli silloinkin tosi haaleita kokoajan kunnes rv5+ alko vuoto ja kävin silloin pari kertaa mittauttamassa hcg eli kesken meni...
  15. J

Syyskuiset 2019

Mulla tais olla kemiallinen tai taas varhainen km.. meille ei vieläkään tullut toista lasta. :cry: Erosin jo fb-ryhmästä ja siellä oon uusi ylläpitäjä. Joku teistä joka on täällä ja fb saa ottaa vastaa sähköpostilla uusia jäseniä jotka haluaa fb-ryhmään. Hitto elämä on epäreilua.
  16. J

Syyskuiset 2019

Ja kuvailkaa myös profiilikuvaanne että osaa pyytää kaveriksi oikeaa henkilöä. :D
  17. J

Syyskuiset 2019

Mä laitoin sulle fb:ssä kaveripyynnön. Mun pitää lisätä yks kaveri ryhmään ensin jotta saan sen perustettua.
  18. J

Syyskuiset 2019

Ihanaa kun muilla on oireita noin! Itellä ei niin mitään, tai no välillä on ollut jotain juilintaa.. Hirveesti pelottaa jälleen km mutta jospa tällä kertaa testien viivat vahvistuis kunnolla! Huomenna taas testaan. :) Mä voin perustaa sen salaisen ryhmän fb. Mulle voi halukkaat laittaa...
  19. J

Syyskuiset 2019

Joo mut saa lisätä listaan. :) Ovisplussan mukaan LA olis 22.9 mutta vuodon mukaan 19.9 joten eiköhän sillä mennä ultraan asti! LA 19.9 / jjjessma / molemmat 23 / toinen lapsi
  20. J

Syyskuiset 2019

Hei, uusi ilmoittautuu varovasti tänne syyskuisiin. Toista lasta ollaan yritetty huhtikuusta asti. Olin elokuisissa hetken mutta tuli varhainen keskenmeno rv5+.. Heti alettiin uudestaan yrittämään ja ovisplussan sain 29.12 Eilen tein ensimmäisen selvän haamun dpo10. Tänä aamuna oli jo hieman...

Yhteistyössä