Hakutulokset

1. Unimaa

Elokuu 2017

Ohhoh, toiset kaksosuutiset, onnea niistä @Sokeripala ! :) Tervetuloa uudet! Aika hurjat oireet @Jemmis , ootko pystyny olemaan töissä? Mulla on nyt pari päivää menny toistaseks ihan hyvin töissä, etominen alkaa kun työt loppuu eli tässä vaiheessa on ainaki auttanu se et ei ehdi miettimään...
  2. Unimaa

Elokuu 2017

Kiitos @Summer2 ja @Kiiltokuva , nyt helpottaa vähäsen ;):ROFLMAO: ja onnea Kiiltokuva tuplauutisista! Tervetuloa uudet, meitähän on mukavankokoinen porukka täällä :) Ihanaa uutta vuotta kaikille! Täällä vuodenvaihtumista on "juhlistettu" rauhallisissa merkeissä, taidan kohta mennä jo nukkumaan :)
  3. Unimaa

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Nyt vasta jotenkin älysin tämän ketjun, liityin vaan tuonne kuukausipinoon. Mutta tännekin olisi mukava kirjoitella, ja kiva kun on eri vaiheissa olevia odottajia niin vauvauutisiakin tulee useammin samalla kun odottaa omaa kuukautta :) Meillä siis toinen lapsi tuloillaan ja tärppäsi heti yk1...
  4. Unimaa

Elokuu 2017

@Jutska muistankohan ihan väärin jos sanon että ne viuh viuh-äänet tulis istukasta. Tai näin muistelen edelliseltä kerralta et neuvolassa ois sanottu kun kuunneltiin sydänääniä. En oo kyllä yhtään varma. Varasin nyt yksityiselle ar-ultra-ajan ja se menikin 9.1. asti eli sillon olis 8+0 jo. Ekat...
  5. Unimaa

Elokuu 2017

Tervetuloa uusille :) Mulla kans on alkanu huono olo todenteolla nostaa päätään muutaman päivän ajan, pahenee pienesti mutta varmasti päivä päivältä. Nyt on ollu muutaman päivän silleen et alkaa aamulla ja kestää noin 17-18 et saa ruuan syötyä, illalla ei mitään. Ja ens viikolla alkais taas...
  6. Unimaa

Elokuu 2017

Täällä kans tänään 6+0 ja digiin tuli 3+ :love: Olipa vähän haastavaa testailla aamulla kun ollaan kylässä, mutta pakko oli kun en jaksa oottaa kotiin :LOL: mulla on ovulaatio yleensä vähä myöhemmin niin en aiemmin viittiny tehä digiä. Tsemppiä @Nachsal oloihin! Onneksi kuitenkin jotkut ruuat...
  7. Unimaa

Elokuu 2017

Hyvää joulua kaikki elokuiset :love: Meillä ei pukki vielä käy, ihmetellään vaan telkkarista "tonttua" :) Ihanaa kun on saanut nukkua! Viime yönä varmaan 9-10h ja nyt pienet päikkärit päälle :)
  8. Unimaa

Elokuu 2017

Argh, kirjottelin eilen pitkän pätkän ja just kun olin lähettämässä niin tää kirjautui ulos.. Rokotteesta vielä niin en niinkään oo itestäni tai influenssarokotuksen vaikutuksista itseeni huolissani vaan et voiko vaikuttaa alkioon..mutta täytyy tätä vielä pohtia. En oo koskaan tietääkseni saanu...
  9. Unimaa

Elokuu 2017

Okei, kiitos vastauksestasi Jäin nyt kuitenkin vielä miettimään rokotteen ottamista kun sen ehtii kuitenkin vielä myöhemminkin ottaa. Mies ja esikoinen otti kuitenkin. Meillä siis esikoinen reilu 2v eli ikäeroa tulisi n 3vuotta. Onko teillä muuten kellä jo toinen tai useampi tulossa niin oireet...
  10. Unimaa

Elokuu 2017

Ilmottaudun myös mukaan :) Ekan haamun sain viikko sitten maanantaina ja tänään digiin 2-3 joten suht luottavaisin mielin tällä hetkellä tästä raskaudesta olen. Toivotaan että kaikki menisi hyvin elokuuhun saakka :love: 21.8./Unimaa/31/2.lapsi Ootteko muuten ottanu influenssarokotusta?? En...
  11. Unimaa

Toiveena vauva 2017-2018

Digitestiin tuli pregnant 2-3, joten minut voi siirtää plussanneisiin. Toivotaan että tämä pikkuinen pysyy mukana loppuun asti :love: ja toivotaan myös että saisin lukea pian teidän kaikkien juttuja myös odotuspuolella! Jään kyllä seurailemaan teitä vielä :) Oireita ei ollut ovulaation jälkeen...
  12. Unimaa

Toiveena vauva 2017-2018

@Thalassatar mietti sitä ovislimapäivää. Oon aatellu et silloin kun limat on runsaimmillaan niin ovis olis käsillä. Toisaalta jostain taas muistan lukeneeni et kun lima on sellasta venyvää ni ovis oiskin jo ohi.. @Rivaa sullahan on sitten jo aika pitkällä raskaus! Nyt saakin olla vaaleenpunaset...
  13. Unimaa

Toiveena vauva 2017-2018

Ooh, nyt kahden päivän jälkeen tää palsta haluaa taas tehdä yhteistyötä, sain kuvat lisättyä! Tuossa siis ma ja ke tehdyt testit. Digit ei tulleet eilen postissa joten vielä täytyy alkuviikkoon ootella testausta, en kestä odottaa niin kauan..ehkä käyn nyt viikonloppuna taas apteekissa...
  14. Unimaa

Toiveena vauva 2017-2018

Pahoittelut uusista kierroista :( toivotaan että nyt olis mahdollisimman monella joulun taikaa ilmassa ja tässä kuussa saataisiin vielä paljon lisää plussia :) Tuuhan sit @Rivaa kertomaan kuinka kävi. Laitoinkin just äsken viikkonäytölliset tilaukseen:LOL: ja päivällä kävin niin pikapikaa...
  15. Unimaa

Toiveena vauva 2017-2018

@Mijau ei oo helppoo kyllä ajatusten pitäminen poissa tästä vauvatouhusta, ei oo siis mitään varsinaisia vinkkejä siihen..mulla ainakin on pahinta just vapaa aika, kun ei oo parempaa tekemistä ni tää pyörii mielessä. Itsenäisyyspäivän pitkä viikonloppu oli kyl paha :LOL: treeni-ilta kuulostaa...
  16. Unimaa

Toiveena vauva 2017-2018

Vähän varovaisesti vielä suhtaudun tuohon tulokseen, mutta toiveikkaasti :) tuo oli vika testi kaapissa, joten täytyy tilailla/käydä ostamassa lisää, kunhan ehtii. Töissä on just ihan älyttömän kiire viikko meneillään.. Joo stressasin itekin noista ovistesteistä @Tiituu . Mulla ne ei oikein...
  17. Unimaa

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea @Bassets :love: Hyvä kun @Rivaa pääset ultraan, se varmasti selventää asiat. On se kumma tää naisen keho kun se välillä toimii niin oudosti. Ootko @Tiituu testannu ovistesteillä? Mittasin aamulla lämmön, 36.5 ja aattelin et en kyllä testaa. No testasinpa kuitenkin ja ihan kuin olis väriä...
  18. Unimaa

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille! Tännehän oli tullut paljon juttua viime kerrasta kun kirjoitin :) Luen ne myöhemmin vielä ajatuksen kanssa. Täällä kp 28/26-28. N. viikko sitten "heitin hanskat tiskiin" tän kierron suhteen ku ei ollu mitään oireita. Nyt parina päivänä on taas toivo...
  19. Unimaa

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea @Kirjanoppinut :love: @Josia älä välitä tosta miehes kommentista, miusta tuntuu ettei ne oikein osaa miettiä/murehtia näitä asioita etukäteen niinku naiset ehkä enemmänkin tekee. Ja ihan samaa mieltä edellisten kanssa oon, että kyllä siinä plussauksen hetkellä ja sen jälkeen kaikenlaiset...
  20. Unimaa

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea @Nachsal :love: on kyllä tosi selkeät viivat!:)

Yhteistyössä