Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä! täällä myös hirveä yöhikoilu taas, kiva herätä yöpaita märkänä nukun myös paljon levottomammin. Mitään tuntemuksia nyt mihinkään plussan suuntaan ainakaan ole.
  2. M

Haaveena vauva 2023

Ihmeellisen kosteat paikat tässä vaiheessa kiertoa dpo7, herättää vähän toiveita tietysti mutta yritän olla ajattelematta. Mä en ikinä näe noissa liuska testeissä mitään en haamun haamua, teidän muiden täytyy olla tosi harjaantuneita näkemään 😄
  3. M

Haaveena vauva 2023

Irrotuspiikistä nyt viikko ja tein testin ei näy ainakaan enää onko sitten aiemmin näkynyt🤔 Onkohan toi shatavari vähän sama kuin geleet että tasoittaa hormonitoiminnan liekö sitten hyötyä jos on normi kierto
  4. M

Haaveena vauva 2023

Okei täytyy kokeilla tehdä, en tosiaan tiennyt että aina näyttää
  5. M

Haaveena vauva 2023

Täällä ehkä dpo3 jos irrotuspiikki olisi vaikuttanut keskiviikkona lasken siitä. Kauhea väsymys, reissussa ollaan ja suurelta osin ajatellut kaikkea muuta. Unohdin eilen jo ottaa terolutinkin illalla, mulla muutenkin vaikeuksia muistaa lääkkeitä ottaa. En ole kertaakaan tehnyt raskaustestiä...
  6. M

Haaveena vauva 2023

Saako kysyä mitä ultrassa selkeästi näkyy ihan alussa kun ei sikiötä vielä näy? Onnea☺️
  7. M

Haaveena vauva 2023

Niin se on helppo sanoa jos on aikaa lapsen yrittämiseen mutta olen jo 43 ja aika jos ei nyt lopussa niin ihan kohta kuitenkin ja yhdessä tähän yrittämiseen lähdettiin. Jätetäänkö nyt tämä aihe kiitos ☺️
  8. M

Haaveena vauva 2023

Mulla on se käsitys että nyt ei ole haluttomuudesta kyse vaan suorituspaineista tärkeinä päivinä, jos hänen sanomansa pitää paikkansa eli siinähän lääke voi auttaa, eri asia on onko totta että ei Niina päivinä kykene vai ei, luottamus aika nollissa 🤔 Mutta en nyt halua vatvoa tätä tekee vaan...
  9. M

Haaveena vauva 2023

Aion ehdottaa miehelle että hakee jonkin lääkkeen josta apua, ei vaikuta ainakaan välittömästi simppoihin. Eri asia sitten suostuuko jos ei oikeasti halua yrittää. Sunnuntaina siis oltiin ja maanantai ja eilinen ruiskulla, näillä mennään. Aivan poikki olen kahden yön valvomisesta että ei...
  10. M

Haaveena vauva 2023

Täytyy kyllä rehellisesti sanoa että petielämä on jo pitkään ollut ihan näiden yrityspäivien varassa ei siis mitään normi elämää, onhan tää ollut rankkaa ja vasta viime vuonna sain sen pettämisestä kiinni Annoin kyllä nyt vihaisuutta ihan täyslaidallisen en vaan voinut mitään enpä tiedä...
  11. M

Haaveena vauva 2023

Mä en kyllä pystyisi tohon, mulla on niin loukattu olo, yritin vaikka mitä seksileffaa ym mutta ei ja jotenkinhan se kuppiinkin tulee ja nyt tässä odotellessa näyttää pahasti siltä että pystyykö siihenkään
  12. M

Haaveena vauva 2023

Voi v..😡😡 se ei kykene taaskaan musta tuntuu jo että tää on tahallista, täähän on siis toistunut joka yrityskierrossa mutta yllättäen normipäivinä toimiikin, onko sitten ihme jos ei tärppää en itse usko että ruisku ajaa ihan saman asian. En vaan tiedä mitä enää tehdä. Nyt on jo multa aika...
  13. M

Haaveena vauva 2023

Musta Ilman muuta voit vaatia toisen hoitajan joka ei ole asiaton, tsemppiä ☺️
  14. M

Haaveena vauva 2023

Meni illalla ruiskumenetelmään, olin kyllä vihainen ei mahda mitään, edellisenä päivänä onnistuu ja seuraavana muka yhtäkkiä ei. Saa nähdä miten tänään käy. Ihan pelottaa jos tästä jää kiinni en halua enää yrittää tosi vaikeaa oli olla ihan raivostumatta ☹️
  15. M

Haaveena vauva 2023

Eipä tässä muuta kuin että mies ei kyennyt 😭😭 tekis mieli niin huutaa sille että miksi hitossa just tänään. Auttaakohan enää huomenna 😥
  16. M

Haaveena vauva 2023

Vähän niinkuin arvelin sain heti lääkärikäynnin jälkeen pistää irrotuspiikin, limakalvo ja kaikki hyvin, epäili oviksen olevan ihan lähellä ja hommat tietysti käyntiin lähipäiviksi. Nyt taas laskelmoin kannattaisko olla tänään huomenna ja keskiviikkona vai tänään ja keskiviikkona 🤔 n 36h siis...
  17. M

Haaveena vauva 2023

Mulla on tullut noita oireita myös, käsittääkseni tekee vähän valeraskaus oireita mulla kyllä tullut vasta lähempänä uutta kiertoa eikä heti pistosta
  18. M

Haaveena vauva 2023

Vilkkuva hymiö bongattu, selkeästi alkaa myös ovislimoja olemaan, saa nähdä ehtiikö ovis ennen kuin maanantaina lääkäri toivottavasti ei, koska ei varmaan ultrassa näy ovista Onnittelut plussanneille ☺️
  19. M

Haaveena vauva 2023

Täällä viides piikki tänään nyt on mies saanut pistellä että on vähän enemmän näinkin osallisena, eilen aloitin ovistestit vielä ei odotetusti edes vilkkuva hymiöitä. Mua ahdistaa raskaana olevat mutta ei läheskään yhtä paljon kuin aiemmin onko mieli ehkä vaipumassa luovuttamiseen pikkuhiljaa
  20. M

Haaveena vauva 2023

Onnittelut plussanneille! Tilasin clearbluen liloja testejä ja oli iloinen yllätys että ne tuli jo tänään ehdin siis hyvin tehdä niitä ennen irrotuspiikkiä jonka toivon kovasti olevan jo ensi maanantaina kun ultra on, tää olisi hyvä kuukausi tärppikierroksi 🙂 greippimehua otan lasillisen...

Yhteistyössä