Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Täällä kierto hyvässä alussa mutta nyt oon joutunut napsimaan Buranaa flunssaan joten saa nähdä estääkö oviksen jonka pitäisi olla ensi viikolla mutta ilmankaan ei pysty olemaan. Kyllähän se kaduttaa ihan hirveästi ettei alkanut yrittää jo paljon aiemmin mutta vauva kuume ei ole mulle iskenyt...
  2. M

Haaveena vauva 2023

Täällä kp1 vasta tänään muutama päivä oli vain tiputtelua kiva kun kestää yhteensä viikon verran. Eihän omalla kohdalla tilanne kovin toiveikas enää ole ikää 43, en tiedä kannattaisiko omilla enää lapsettomuus klinikallakaan yrittää, no marraskuun hoito tulossa gynellä ja sitten se ainakin...
  3. M

Haaveena vauva 2023

Vuotoa ei tullutkaan kuin se muutama tippa kirkasta illalla mutta liian myöhäinen aika kiinnnittymisvuodolle? Tein kyllä uuden testinkin että olisi pitänyt jo näkyä varmasti siinä..tää on taas tätä toiveajattelua. Terolutin nyt lopetin kuitenkin
  4. M

Haaveena vauva 2023

Täällä myös aloitettu tänään, saa nähdä tuleeko mitään sivuvaikutuksia, 🤔 otathan aterian jälkeen niinkuin siinä suositellaan
  5. M

Haaveena vauva 2023

Nyt jo näköjään alkamassa uusi kierto jopa terolutin läpi huomenna varmasti eka päivä, nyt menee pieleen siirto ja ovis voi osua jo reissun ajalle silloin ei onnistu kun ollaan kaikki samassa makkarissa ☹️ nyt kierto jää 28pv vähän lyhyt. Kovasti mietin ottaako yhteyttä johonkin klinikkaa...
  6. M

Haaveena vauva 2023

Onko muut shatavari tilaajat saaneet hyvin tilauksen? Mulla ei ole tullut mitään tietoa ihmettelen kun yleensä joku lähetys ilmoitus tulee, ei kyllä kiire ole vielä, vähän siirrän kierron alkua syömällä vielä terolutia ei osuisi ovis reissun ajalle
  7. M

Haaveena vauva 2023

Ei aavistustakaan, varmasti parempi jos kysyt, mä otan riskin mulla marraskuu joka tapauksessa ihan viimeinen hoitokerta
  8. M

Haaveena vauva 2023

Mäkin laitoin shatavarit tilaukseen, otan kuuriluontoisesti kun lokakuussa ei hoitoa, pakko katsoa tämäkin keino. Olivatkin parissa paikassa loppu, onko joku osto buumi 🤔
  9. M

Haaveena vauva 2023

Nega testattu äsken dpo11.. eipä tässä mitään voi aika turta olo, ei ollut yhtään sellainen olokaan että olisi tärpännyt mutta kai sitä aina vähän toivoo kuitenkin 😭
  10. M

Haaveena vauva 2023

Tekisi mieli jo testata, huomenna dpo10 omien laskujen mukaan, mutta en kestä pettymystä ja nyt jos on nega niin tyhmä mieli ei kuitenkaan vielä usko sitä vaan vasta vuoto lopettaa toiveajattelun. Onnittelut kaikille plussanneille 🙂

Yhteistyössä