Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Lueskelin tässä illalla nettiä törmäsin dhea valmisteeseen minkä pitäisi korjata munasoluja kellään kokemusta tosta?
  2. M

Haaveena vauva 2023

Samanikäisiä ollaan, oliko sulla amh otettu?
  3. M

Haaveena vauva 2023

Onko sulle sanottu että lyhentynyt kierto on jo merkki alkavista vaihdevuosista? Mietin vain kun olet varmasti mua nuorempi toki nehän alkaa yksilöllisesti mutta voisiko niihin olla muu syy? Mulla limakalvo ym kaikki ok mutta ei vain onnistu niin pidän ikää syynä. Omalla kohdalla ei varmasti...
  4. M

Haaveena vauva 2023

Joo tiedän kyllä mutta nyt oli pakko valinta enkä varmaan olisi ottanut jos edes epäilisin plussaa mutta näillä dpo en siihen enää usko mutta joka tapauksessa oli vain pakko ☹️
  5. M

Haaveena vauva 2023

Jouduin taas ottaa buranaa kovaan kipuun ilmeisesti en parane ollenkaan luin että voi vaikuttaa myös kiinnittymiseen mutta mitään tuntemuksia ei edelleenkään ole ollut ja tietysti vertaan kaikkea kevään plussaoireisiin😥
  6. M

Haaveena vauva 2023

Tiedän tunteen☹️ voimia ❤️
  7. M

Haaveena vauva 2023

Voi miksi pitää alkaa aina lukemaan raskausoireista, yhtään tuntemuksia ei ole, nyt dpo5 joten ihan itsensä rääkkäämistä mutta kun ei voi mitään pitäisi laittaa estot vauvakuume sivuille 🙄
  8. M

Haaveena vauva 2023

Sama juttu että mullakin limakalvo ollut useassa kierrossa ultrassa tosi hyvä joten taitaa munat olla vain vanhentuneita, niille kun ei voi mitään☹️ jos on noin yksi hyvä munasolu vuodessa se ei ole paljon Tsemppiä eikä todellakaan ole väärin ottaa taukoa täältä❤️ itsekin varmaan taas ensi...
  9. M

Haaveena vauva 2023

Onko punaviini mennyt jo pois muodista käyttääkö kukaan enää oviksen jälkeen? Tänään vähän menkkamaisia kipuja..liekö hyvä merkki näin oviksen jälkeen ja rinnoissa tuntunut kylmä takinkin läpi 🤔
  10. M

Haaveena vauva 2023

Joo varmasti on näin vaikkei saisi olla, laskelmoivat tietysti että tulisi poissaoloja lasten hoidosta ☹️ tietääkseni työnantaja ei ainakaan saa kysyä onko lisää lapsia tulossa tai toiveissa, tai mä en edes vastaisi
  11. M

Haaveena vauva 2023

Onnittelut ☺️
  12. M

Haaveena vauva 2023

Vähän tullut kirkasta verta tänään muutamaa tippaa, ei taida olla vielä kiinnittymiseen sopivaa? Voi myös olla huonot limakalvot yhdistettynä kolmen päivän touhuun 🙄 tai ennenkin ollut välivuotta mutta yleensä silloin ennen ovisaikaa
  13. M

Haaveena vauva 2023

Kohta 5v on kuopus. Toivottavasti pääset pian testaamaan ☺️
  14. M

Haaveena vauva 2023

Riittääköhän kahden päivän tallettelut ovisplussa päivänä ja eilen🤔 nyt mies niin kipeä että tuskin jaksaa. Mulla hikoilu nyt melkein joka yö pahana en osaa liittää mihinkään kierron vaiheeseen, voi aina olla oire myös dB mulla kuopuksen jälkeen jäi se pysyväksi kun aiemmin oli vain radi. Mä en...
  15. M

Haaveena vauva 2023

Puhuiko lääkäri erosiko se nesterakkula jotenkin sellaisesta joka tulee puhkeamattomaksi jääneestä rakkulasta? Joka sitten yleensä poistuu seuraavan kierron aikana. Mullakin muistaakseni näkynyt noita joskus mutta yhtään en muista mitä niistä on sanottu 🤔
  16. M

Haaveena vauva 2023

Eilen illalla näkyi pysyvä hymiö, en tiedä onko ollut jo edellisenä päivänä että miten nyt lasken, tänään ehkä dpo0, mies sai flunssan reissulla täytyy toivoa että jaksaisi vielä tänään
  17. M

Haaveena vauva 2023

Toihan kuulostaa tosi hyvältä kannattaa yrittää vielä ☺️
  18. M

Haaveena vauva 2023

Jaksamista menetyksen kokeneille❤️ Me ollaan reissussa ja olen näköjään niin epätoivoinen että ostin hedelmällisyyteen auttavan onnenkiven, se sitten tyynyn alle 😄 Hyvät limat menee nyt varmaan hukkaan kun ei täällä ole voinut toimia, huomenna kotiin niin täytyy toivoa ettei ole myöhäistä...
  19. M

Haaveena vauva 2023

Käytän toki panadolia mutta nyt ollut niin kova kipu ettei auttanut yhtään toivon että nyt kun kuuri alkoi ei tarvii mitään kohta enää ottaa. Äsken tuli jo vähän ovistyyppistä limaa 🤔 onko näin etuajassa vai vaan limat tässä kohtaa ja varsinainen ovis vasta loppuviikosta harmi kun en ikinä...
  20. M

Haaveena vauva 2023

Kellään kokemusta että ovis tulisi antibiootista ja buranasta huolimatta normaalisti? Tänään sain kuurin harmittaa hitosti, varmaan loppuviikosta ovis mutta kuuri päällä 10pv 😥 ovistestit teen vasta reissun jälkeen ei nyt kipeänä edes kannata tehdä ja reissussa ei kuitenkaan onnistu, ei ihan...

Yhteistyössä