Hakutulokset

1. EneriK

Syyskuiset 2018

Tervetuloa uusille! Miten uusi vuosi meni? Me katsoimme alkuillasta lasten raketit taloyhtiön pihalla ja sitten mies lähti kiertämään kavereita, enkä oikein osannut nukkua yksin. Haistan asunnon toisesta päästä, jos joku syö kylmää nakkia. Aikamoinen hajuaisti. 5+0 neuvolan hyväksymän arvion...
  2. EneriK

NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

Oletteko jatkaneet jossain muualla kirjoittelua? Plussasin juuri neljännen kerran. Pojat ovat 4-, 6- ja 8-vuotiaat. Nyt on pojat jo aika hyvin hallittavissa, olen saanut levätä työelämässä, kroppa on melkein täysin palautunut edellisistä raskauksista jne., joten tämä raskaus tai tulevaisuus ei...
  3. EneriK

Syyskuiset 2018

EneriK / 34 / 4. / OYS. LA, no, ei aavistustakaan, mutta 3.9. ois hyvä veikkaus.
  4. EneriK

Ketju jälleenmyyjille!

Espoossa tai Helsingissä voin pitää luonasi Tupperware-kutsut tämän viikon to iltana ja su aamupäivällä, ensi viikolla ma-ti iltoina tai su-aamupäivällä ja siitä lähtien lähes milloin vain. Tupperware on erilaisten säilytysratkaisujen lisäksi ruoan lämmitystä, tarjoilua, mikrokokkaamista...
  5. EneriK

Neljännen kuumeilijat!!!

Meillä varmaan ihmiset pistäisivät raskautumisen "hyväksyttyyn" tytön yrittämisen piikkiin.
  6. EneriK

The ketju

Nuo on kuin pieniä enkeleitä eläinten kanssa. Itse vain olen enemmän lintujen, hamstereiden ja muiden pikkuelukoiden ystävä.
  7. EneriK

The ketju

Aina ikävää tuo. :(
  8. EneriK

The ketju

Vitsit, oon yrittänyt monta päivää saada päähäni yhtä Beatlesin biisiä, joka on vähän kuin pöllyssä kirjoitettu. Yhtään en muista sanoja enkä säveltä.
  9. EneriK

The ketju

Meille kai on tulossa jossain vaiheessa kissa. Ainoa eläin, mihin mies suostuu, ja joku tuntuu olevan pakko lasten rauhoittumiseksi hankkia.
  10. EneriK

Toiveena vauva 2017-2018

Kone on rikki, ja mieskin häilyväinen ajatustensa kanssa, niin ja oviskin jäi kai tulematta (ja joka tapauksessa hyödyntämättä).

Yhteistyössä