Hakutulokset

1. EneriK

Syyskuiset 2018

Vau.fi ja kaksplus netissä antavat mulle saman 12+4 nyt laskettuna viimeisten kuukautisten ensimmäisest vuotopäivästä ja kuukautiskierrolla 28 pv. (mikä ei oikeasti pidä paikkansa, mutta huomisessa ultrassa sitten mulle tarkentuu, ja todennäköisesti olen oikeastikin syyskuinen). Kaksplus ja...
  2. EneriK

Syyskuiset 2018

Mulla on monta appia puhelimessa, mutta lasken kuukautisten alkamispäivästä (torstai 23.11.) viikkoja eteenpäin niin, että tämän viikon torstai on 13+0, seuraava torstai 14+0 jne. Appeissa ainakin vau.fi ja Vauva-lehden Odotus pitävät paikkansa (antaen nyt 12+4).
  3. EneriK

Elokuisia varovasti huhuilen..

Mulla oli hcg-b 71, kun olisi pitänyt olla korkeintaan 70, ja pappa jotain 330, kun olisi pitänyt olla 750, joten huomista niskaturvotusta odotan kovasti. En ole edes ihan nätisti noudattanut kaikkia suosituksia, joten pienetkin epämuodostumat tai vammat saa kyllä sellaisen syyllisyyden, että.
  4. EneriK

Syyskuiset 2018

Oon alkanut katsella vaunuja, mutta luultavasti kannattaa jättää viime tippaan, jotta näkee, miten nuo kaksi nykyistä nuorinta jaksaa kävellä silloin. Minä liikun paljon tapahtumissa ym. riennoissa, ja tuplarattaita tarvittiin vielä siime syksy näidenkin kanssa, koska tarvitsivat välillä lepoa...
  5. EneriK

Minulla ruokahimot kertovat siitä ruoka-aineesta, mikä kulloinkin varmuudella pysyy sisällä.
  6. EneriK

Syyskuiset 2018

Ai niin, la on(kin) kuukautisten mukaan 30.8.2018. Varmasti sitten ultrassa tarkennetaan. Toisaalta kuulemma jossakin kunnassa tehdään muutos laskettuun aikaan vasta, jos sikiö näyttää 10 vrk isommalta/pienemmältä, joissakin kunnissa seitsemän päivän kohdalla, ja yhden kerran minulla on tehty 5...
  7. EneriK

Nt-ultra on tiistaina ja äitini tulee mukaan. Jännittää ehkä äidin läsnäolo eniten. Tehdäänkö ultra alakautta vai mahan päältä? Vaikuttaako ylipaino (eli vatsaläskit) siihen?
  8. EneriK

Syyskuiset 2018

Paha olo ei ainakaan vielä aio jättää minua. Sykkeet löytyi tänään helposti, ja olen helpottunut. Vähän nuhainen ja lämpöinen olen, ja silti pitäisi viedä eskari kouluun aamulla. Voi että, mitenköhän jaksan? 11+6
  9. EneriK

Syyskuiset 2018

@Mininen85 :cry: Kovasti voimia jatkoon!
  10. EneriK

Kokemuksia OYS:sta

Pitävätkö huhut paikkansa, ettei tänä vuonna saisi enää nukkua vauvan kanssa vierekkäin perhepedissä?
  11. EneriK

Syyskuiset 2018

En ole oksennellut enää muutamaan päivään, mutta välillä etoo. Väsyttää monta kertaa päivässä, ja on pakko lepuuttaa silmiä ainakin bussissa, odotushuoneissa, työpöydän päällä, kotona heti kotiin tullessa... 9+4
  12. EneriK

Syyskuiset 2018

Noita viikkoja hämmentää vielä sekin, että jotkut puhuvat suomen kielellä järkevästi yhdeksännestä viikosta, kun ollaan vaikka 8+3, mutta jotkut appit ja sivustot taas vasta 9+0 alkaen. Sitten tänään huomasin tosi isoja heittoja vaikka alkion koossa eri maiden appien kanssa. Tiedä sitten, mitä...
  13. EneriK

Syyskuiset 2018

Mulla kaukonäkö heikkenee välillä, enkä enää näe bussin numeroita kyllä ikinä kovin kaukaa. Värien kanssa on autoja häiriöitä. Saatan siis nähdä jonkun sävyn aivan toisena jonkin aikaa ennen kuin näkö palautuu. Aivan ihmeellistä, enkä ole ikinä edes lukenut tällaisesta. LA muuttui neuvolan...
  14. EneriK

Syyskuiset 2018

@Lumikko84 kovasti voimia jännityksen keskellä. Jokainen raskaus on uusi mahdollisuus. Hyvin saattaapi näkyä pieni ihmisalku sykkeineen.
  15. EneriK

Syyskuiset 2018

Oi, @Lallastiina. Oiskohan ollut vain kiinnittymisyritystä? Tuossa tilassa joku oli saanut lääkäristä verikokeet parin päivän välein, josta näkyi, oliko lähtenyt nousemaan arvot.
  16. EneriK

Syyskuiset 2018

Mä oon taas jäänyt sivulle kuusi, eli hirveästi luettavaa. Mua kyllästyttää kaikki ihan hirveästi. Ahdistaa, kun jotain haluaisi puuhastella normaaliin tapaan, mutta mikään ei kiinnosta. Netflixistä ja Viaplaystä oon katsonut kaikki luonnostaan kiinnostavat sarjat, ja nyt sieltä voisi katsoa...
  17. EneriK

Syyskuiset 2018

Vain kipeät rinnat tällä hetkellä. Todella kipeät. Rintsikoiden riisuminen sai parahtamaan. No ehkä vähän enemmän väsymystä kuin tavallisesti, mutta oon kyllä nukkunut vähän huonosti viime päivät. Toissayönä oli yksi päätön uni, mitä raskausaikana tulee (ja aikanaan tupakoinnin lopettamisen...
  18. EneriK

Syyskuiset 2018

Uskaltaudun mukaan heti. Oon sen verran luottavainen tähän(kin) raskauteen, koska kolme edellistä on päättynyt kolmeen terveeseen vauvaan. Jotain mama-vitamiineja. Leivän päällä olevasta levitteestä ja kalasta saan omegoja, mutta voishan niitä vaikka viikonloppuna ostaa, kun on enemmän rahaa...
  19. EneriK

Syyskuiset 2018

Uusi oire on raskaat rinnat. Piti oikein testata jonkun perhesuunnittelusivun mukaan, ja pomppia muutaman kerran, että tulevathan varmasti kipeiksi. :D 5+1
  20. EneriK

Syyskuiset 2018

Mun pitää koko ajan muistutella, että tää ei välttämättä ole tällaista hermojen menetystä koko 9 kk, vaan kaikille käy hermoille lasten joululomat. En käsitä, miten jaksoin olla vuosikausia kotiäitinä.

Yhteistyössä