Hakutulokset

1. almond

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Ei siitä enää saa kuvaa kun ei näy edes se vaakaviiva kunnolla ku ehti kuivua :/
  2. almond

neIHM kyllä nään selvää haamua kaikissa noissa :) mulle tuli cb:n testiin selkee vaaleensininen haamu mut en jaksa luottaa siihen ku kuullu et siihen tulee ihan turhia haamuja herkästi. Nyt lähden viikon reissuun ja sielä en varmaan missään pysty testata :/ höh, no menkkojen pitäs viimestään...
  3. almond

Tänne on tullut tosi paljon tekstiä pahoittelut kaikille negailijoille! Tsemppiä uusille kieroille ja haamuilijoille vahvistumisia. Empuska täälä peukut pystyssä että tulis se toivottu tulos! neIHM mä oon kyllä kans tosi surullinen sun puolesta :( Sit mitäs tikuttelijat on mieltä onko...
  4. almond

Empuska kyllä mä nään kaikissa testeissä viivaa :) neIHM kyllä se on viivanpaikka siis toi valkonen,mulla oli varmaankin ovis sillon ku ne r-testit haamuili ja oli ne kivut eli nyt olis dbo 6. Onnea kaikille kunnon viivan saaneille :)
  5. almond

Jomppe75 kyllä tossa ihan selvästi on jotain :) Mariska on plussa <3 neIHMvoi jee sielä on sulla ihan värillinen haamulainen :) nyt vahvistumisia sille!!! Nyt tiiän miltä se aito oikea viivanpaikka näyttää :D image
  6. almond

muumin kyllä se on haamu ja värillinenki vielä :)
  7. almond

Kalla76 ja äiskä-73 jotain hailuraa mäkin nään,jospa ne siitä vahvistuu ;)
  8. almond

Salliina85 hieno viiv sielä näkyy :) Empuska kyllä mä näen ihan haamun enkä esiäitiä :)
  9. almond

Nii ja tosiaan ton kolmannen aikaan mulla oli aivan selvä ovis ja tein testin dbo8 missä haamu,ultrassa kuitenkin LA siirty vajaalla viikolla eli haamusin jo dbo2. Yritin sillon keksii siihen selitystä mutta en kyllä keksiny.
  10. almond

neIHM haaleeta mäkin nään mut heikosti, mut miksei se periaattees vois näkyä,eikö se hcg lähde nousseen heti kun kiinnittyy kun voi kerran nousta pelkästä hipaisustakin? :)
  11. almond

Jennyliini no toivoa on kunnes täti kurvaa paikalle :) toivotaan et vielä tulis plussa sieltä :)
  12. almond

Mitähän tästä nyt pitäs sitte päätellä,ainut asia oikeastaan mistä ressaan on tää tupakointi,en missää nimessä halua polttaa jos oon raskaana ja sen takia halusi sen kunnon tuloksen eikä tollasta ihme hailua :/
  13. almond

neIHM mulla tuli eilen kans semmosta vaaleanpunaista valkkari tyyppistä limaa :o tollasta tullu viimeksi sillon ku synnytys lähtenyt käyntiin ja limatulppa tullu,ihme hommaa tää kyllä.
  14. almond

image En mä saa näitä kuvaan näkymään sillee ku livenä näkyy.
  15. almond

neIHM mä näen tossakin taas jotain,kummallisia nää meidän testit :o Leonella viivanpaikkaa ainakin näkyvissä,josko se siitä vahvistuisi :) äiskä-73 sulla kans jotain haaleeta oon näkevinäni :) Mä tein sen pc:n puikon eilen kun halusin samalla millä sen hailakan haamulaisen sain sillon...
  16. almond

image Tuolta se digi näytti sisältä,eli jos pitäs olla tummia kaikkien viivojen nii varmaan se oli oikein se eka teksti.
  17. almond

neIHM en ollu kajonnut testiin mitenkään ku tollasta teki,en ees liikuttanu paikaltaan,täytyy reklamoida kyllä toi kun ei mikää halpa tosiaan oo. Sunflower5 mulla on avattuna ihan samanlainen paitsi noi viivat ei oo noin tummia :o No täytyy yrittää kaupasta ostaa viikonloppuna ihan perus...
  18. almond

Joo toi tupakka aski sopii raskaustestin kaa hirmu hyvin yhteen :D Joo siis jos ei mun tikuista ota selvää niin ei ota kyllä digistäkään.. RAASTAVAA!! Leonella mäkin nään nyt jotain :)
  19. almond

Apuja tarvisin nyt digitestin tekijöiltä tai niistä tuetäviltä,eli tein digin johon tuli ensin ei raskaana ja sitten alkoi vilkuttaa tällasta: image Mitähän tää nyt sitten on? Sitte se Sammu koko paska ja avasin sen katsoakseni onko patteri sielä sisällä kunnolla,no sielä oli jotai...
  20. almond

Mimmi92 no nii vois olla ei vaan aiemmin oo ollu mulla mitää oviskipuja ja sut ku tää olotila on nyt 4:ttä päivää ja ihan järkyttävä paineen tunne,jos oisin viimeisilläni niin menisin näytille kun luulisin et synnytys on alkanu käynnistyä. Yrittäjä J toivottavasti olis vaan valemenkat...

Yhteistyössä