Hakutulokset

1. almond

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

adell jotai mäki nään :) Tervetuloahaikara joo plussaa näkyy :) Nadene onnea :) image Näkyykö mitää?
  2. almond

Pisamapeikko joo nega toi on,mulla on täälä ketjus jossai kuva muistaakseni avatusta digistä ja mulla oli tostakin vahvemmat 3 viivaa ja nega oli :/ Empuska mikäs sulla on dbo? :) Mä innostuin tosta ovisviivasta ja testasin davidin ja se oli nega tosin dbo vasta 5 :D
  3. almond

Mimmi92 voithan sä käydä veritesteissä kun ainahan se hcg ei ala erittyä virtsaan välttämättä koko raskaudessa mut veressä sit näkyy. Pihlaja onnea ja tarrasukkia :)
  4. almond

Oon tehny nyt muutamassa kierrossa testejä ja noi ovistestit sen plussan jälkeen kyllä ihan negoja..
  5. almond

Mistäköhän johtuu kun tein positiivisen ovistestin kp 15(oli ihan selkee kun viiva oli tummempi kun se toinen viiva) testasin sitten et lähti haalenemaan ja päivän päästä oli jo täysin nega vain yksi viiva) nyt testasin dbo 5 ovistestillä ja viiva on lähes yhtä tumma kun toinen. ??? En saa kuvia...
  6. almond

Heissan taas! Mä oon taustaillu tän kierron ajan et pysyis nää testaushimot kurissa :D Onnea plussaneille :) Vahvistumisia haamuilijoille :) Ja plussatuulia uuteen kiertoon siirtyneille :) Mimmi92: toivottavasti se plussa ny tulis sieltä! :) Kultsipallo: tee digi niin saat sen...
  7. almond

Dark76 mulla on raskausaikoina viivat ollu mitä sattuu,luulen et johtunu pissan laadusta mutta on räikeän plussan jälkeen haalennu ja silti pysy matkassa. Sit taas kun meni kesken niin digi nosti viikkoja koko ajan kunnes meni kesken ja vuoto oli alkanut niin pysähty ja vasta 2vk siitä alko...
  8. almond

neIHM voi ei :( oisin niin toivonut sulle sitä plussaa! Mutta kaikkea hyvää sulle ja niinhän sitä sanotaan että kaikella on tarkoituksensa :) riikunen höh,no uuteen kiertoon tärppionnea sitten :) Legu kyllä mäki jotain nään :)
  9. almond

empuska tärppionnea uuteen kiertoon ja hyvä jos ei suurempia masiksia iskenyt :) Täytyy koittaa jotenki tuola reissussa päästä tekeen testi :D HooKoo-82 voi tosiaan olla ihan raskauteenkin liittyvää :)
  10. almond

Yritin saada purettuna näkyyn mut on niin vaalee toi sininen et en tiiä näettekö mitään? image

Yhteistyössä