Hakutulokset

1. Edith_87

Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

@mekkuli81 Joo niin täälläkin :D Kauhuleffat ja muut yliahdistavat elokuvat on pannassa. Mies totes tänään, että hän laittaa kohta koneelle ja mun puhelimeen sellaisen asetuksen, että saan lukee vain ja ainoastaan Feissarimokia, kun kaikkialla muualla on kuitenkin jotain mikä herättää mun...
  2. Edith_87

Pahoitteluni Siruliina :unsure: ei voi muuta todeta kuin elämä osaa olla todella epäreilu. Täällä mies uhkaa kuulemma laittaa jonkun lapsilukon koneelle, etten stressaisi itseäni netin kauhutarinoilla :LOL: Kolme viikkoa np-ultraan ja se tuntuu niiiin p i t k ä l t ä ajalta, varsinkin kun koko...
  3. Edith_87

Mä näin viime yönä unta, että synnytin tytön tuosta noin vain :LOL: Olisipa enneuni, vaikka oikeastaan mulla on poikaolo o_O Näin myös heti plussan teon jälkeen unta, että olin jo pitkällä raskaana ja joku vanha nainen totesi minulle että kaikki menee hyvin. Joten jospa nämä olisi jotain...
  4. Edith_87

Ultraan vain @Happyellow saa mielenrauhaa. Toivottavasti kaikki on hyvin. Huomaan muuttuvani jakomielitautiseksi. Välillä olen onnellinen ja varma onnistuneesta raskaudesta, välillä aivan varma että km vuoto alkaa ihan justiinsa ja välillä sitä mieltä että nt-ultasta löytyy eloton alkio. Ei oo...
  5. Edith_87

Neuvolassa käyty. Oli kyllä mielenkiintoinen ja kiva käynti. Pää vaan ihan sekasin että mihin pitääkään mennä ja koska, mutta onneksi kaikki on ylhäällä :giggle: Mulla oli paino tippunut kaksi kiloa, kun ruokahalu on ollut plussasta saakka aika heikko ja tulen nopeasti täyteen. Nyt vasta tuntuu...
  6. Edith_87

Onko kaikilla pahoinvointia? Itse en ole oksentanut kuin kolme kertaa ja välillä on etovaa oloa. Kuitenkin suurimmasta osasta aikaa olo on hyvä (n) Rinnat on arat ja siinä se melki onkin. Melkein alkaa taas huolettaa, vaikka vasta eilen ultrassa todettiin kaiken olevan hyvin :LOL: Tänään...
  7. Edith_87

Ultrassa jälleen käyty. Siellä oli viikkoja vastaava möllykkä hyvän sydämensykkeen kanssa :love: Kohdun ulkoseinällä on kuulemma hematooma ja myooma, jotka tässä vielä vuotelevat. Siksi kuulemma joudun lääkärin seurantaan eli kaikki ultraukset tekee lääkäri eikä kätilö. Tai näin jotenkin...
  8. Edith_87

@Uuna mulla oli rv5-6 pientä vuotoa. Ihan kirkasta verta teelusikallisesta ruokalusikalliseen ja muutaman päivän tuhrua päälle. Vuodot oli yksittäisiä hulauksia. Syyksi paljastu myooma. Rv 6+4 se oli kadonnut ja ilmeisesti limakalvoilya tuli tuhrua enää. Nyt on rv 8+2 eikä tiputtele enää...
  9. Edith_87

Joo varhaisultraa suosittelen minäkin. Mukavampaa lähteä reissuun, kun tietää mikä tilanne on :) Ite ainakin aattelin jäädä tänne kirjottaan toistaiseksi. Katsotaan nyt liitynkö myöhemmin faceen mutta toistaiseksi mieluummin täällä :)
  10. Edith_87

Terveisiä Itävallasta! Oli pakko tulla sopivan hetken tullessa lukemaan mitä tänne kuuluu :D vilkasta keskustelua ainakin:) Täällä pärähti rv 8+1 käyntiin. Viime viikolla tuli oksennettua kaksi kertaa muuten hyvä olo koko ajan. Jos rinnat ei olisi arat koko ajan ja öisin välillä repäistkipuja...
  11. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Toivottavasti kaikki on hyvin @Pupiini73 . Onko mitään uutta kuulunut? Täällä ei onneksi ole vuotoja ollut sen enempää. Satunnaista ruskeaa tuhrua. Olen koittanut päätellä, että se voi myös johtua herkistä limakalvoista, kun vessassa tulee kuitenkin juostua koko ajan ja limakalvot on...
  12. Edith_87

Maaliskuiset 2018

No mä päädyin kertomaan ystävälle. Ollaan kuitenkin niin samoissa, että se jos mikä on parasta vertaistukea, vaikka huonosti kävisi. Ihan samallalailla ystävänikin voi olla tulilinjalla kuin minäkin. Puolentoista viikon päästä on taas ultra ja jos siellä on kaikki hyvin niin varmaan taivuttelen...
  13. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Tekisi hirveästi mieli samaan aikaan kertoa kaikille ja samaan aikaan ei yhtään. Sain juuri tietää, että ystäväni olisi aika samoilla viikoilla kanssani. Ja nyt mietin viittinkö kertoa, vaikka omalle perheelle ei ole tullut sanottua vielä mitään (äitiä lukuunottamatta). On tää vaikeaa, kun ei...
  14. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Voi ei @pienimatkassa :( toivottavasti ultraavat sairaalassa vielä uudestaan ennen lääkkeiden antoa, jotta tuulimuna on varmasti tuulimuna. Täällä ei onneksi öistä ruskeaa tulvahdusta enempää ole vuodellut. Ruskeaa tuhnua tulee paperiin mutta ei housuihin. Aamun oksennus ja päivällä taas...
  15. Edith_87

Maaliskuiset 2018

On tää alkuaika vaan hermoja raastavaa aikaa... Yöllä oli tullut loraus ruosteenpunaista vuotoa... Nyt ei toistaiseksi mitään. Ei taaskaan kipuja paitsi jo pari viikkoa vaivannut paineentunne alaselässä, joka tulee ja menee omia aikojaan. Ja sitten kuitenkin tuli yhtäkkiä oksennettua tyhjään...
  16. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Mulla vaivaa koko ajan pelko siitä, koska tää menee kesken. Jotenkin vaikea uskoa, että kaikki menisi hyvin. Vaikka tiistaina gyne vakuutteli ettei näe mitään mikä viittaisi keskenmenoon niin silti on koko ajan varuillaan oleva olo. Vessassa syynätään edelleen paperia. Jokainen alaselän särky...
  17. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Joo suu kuivuu todella helposti. Vessassa saa rampata. Varsinaista huonoa oloa ei ole ollut mutta välillä etoo. Esim. eilen oli tosi kiva käydä kaupassa ja miettiä viikon ruokia, kun ajatus ruuasta etoi :rolleyes: Ennen rakastin lohta kaikessa muodossa mutta nyt ajatus lohesta inhottaa. Samoin...
  18. Edith_87

Maaliskuiset 2018

@Tuut1kk1 mulla on kans välillä vasemmalla puolella pistävää kipua, joka menee aika nopeasti ohi. Veikkaisin sen olevan keltarauhanen joka pistelee. Ainakin eilen gyne sellaisen bongasi vasemmasta munasarjasta eli ovulaatio oli sieltä lähtenyt. Myös oikealla puolella tuikuttaa välillä, vaikka...
  19. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Yksityisellä ultrassa käyty. Näkyi alkio joka vastasi viikkoja rv 6+4 kuten pitikin ja sydän siellä sykki <3 :love::love::love: Tämä lekuri ei nähnyt mitään merkkejä keskenmenosta vaikka mitään ei tietenkään vielä voida pois sulkea. Rusehtavaa vuotoa näkyi mutta tämä ei nähnyt lähdettä sille...
  20. Edith_87

Maaliskuiset 2018

Täällä vuodot jatkuvat. Mysteeriset sellaiset (n) Aina kun vähääkään itseäni rasitan tulee teelusikallinen kirkasta ja sitten ei tunteihin/päiviin mitään kunnes tulee hieman ruskeaa. Eilen illalla tuli taas isompi satsi ja tänään aamulla on tullut rusehtavaa vuotoa. Ei kipuja. Huomenna on taas...

Yhteistyössä