Hakutulokset

1. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Onnea @tahuna <3 Nyt hurjasti toivotaan vahvistumista viivalle ja että ei oo kemiallinen tai mitään vaan ihan kunnon raskaus ja kestää loppuun asti! Ihana juttu et plussasit! :) Mulla ollu tänä keväänä kaks kemiallista. Eivät oo kivoja, ei :(
  2. M

Mulla tänään kp11/28-32 ja joo.... Aika matelee munkii mielestä vaikkei oo edes piinapäivät. Eikä toivoa aikaisesta oviksesta ainakaa, ajattelin silti kp14 eteenpäin tikuttaa, jos siel jotain sattus tapahtuu.. eihän se mahdotonta gynenkää mukaa ollu et ovuloisin vaik johtofollia ei ollukaa :D...
  3. M

Nonih. Kävin gynellä. Ultras munasarjat ja kohdun, kaikki muuten hyvin mutta johtofollia ei löytyny vaikka nyt kp9! Sanoi kyllä, et koska ovuloin yleensä vasta kp18-20, et ehtii vielä kasvaa eikä näy vaan vielä ultrassa... Ettei tää suoraan tarkoita, et ois anovulatorinen kierto, vaikka voi toki...
  4. M

Mä kyllä höpisen näistä vauvantekojutuista parin kaverin kanssa, heil myös yritys käynnissä. On pari muutakin hyvää kaveria joille päivittelen, mut en nii tiheään.. eniten varmaanki tääl, ni enbkavereita liiaks tylsistytä :D Mä kyl ajattelen et ei se mene niin et mitä kovemmin yrittää ni...
  5. M

Munkin puolesta tervetuloa @Infinity ja @anscu ! Toivotaan teille pikaista tärppiä! :) Ja voi @Tiituu , mulla tuo fiilis on yleensä tullu about dpo6-7... Vaikka kaikki on mahdollista, mut sit se usko jotenki loppuu. Vaik ku mäki itteeni mietin, nyt vasta yk6 ja kuitenki yk3 oli seki kemiallinen...
  6. M

@Miljamaaria tsempit tosiaan et nyt lääkkeet alkaa puree ja plussa löytäis tiensä teille! :) @Tiituu voihan niitä anovulatorisia kiertoja olla. Varsinkii meil ku ikää +30v :D Nuorethan saattaa periaatteessa ovuloida missä vaiheessa kiertoa vaan, ja mitä enemmän ikää tulee ni ovulaatiot...
  7. M

Mulla tuota esikkoa yrittäessä oli prolaktiinit koholla, mut ilmeisesti ei sit kuites liikaa, kun raskaus alkoi suht nopsaa. Nytkin helmikuulla mun prolaktiinit mitattii, ku gyne epäili, et voisivat olla koholla. Mut olivat ihan normitasolla. Mulla on siis hyvälaatuinen aivokasvain tai...
  8. M

@Miljamaaria ootko ikinä käyttäny bbt-menetelmää? Eli mitannu lämpöä? Mun kaveri sivisti mua vähän aikaa sitte, et sillä pystyy todentaa, onko munasolu irronnut vai ei. Raskautumiseen ei toki auta kun lämpötila nousee vasta oviksen jälkeen, mut ainakin tietää, onko ovuloinut. Mulla nyt 7...
  9. M

Meillä viikonloppu menee hyvin arkisissa puuhissa.. laps laitetaa ny unille ja grilli kuumaks :D Ja tsempit täältäki Mirille piinailuun! Piiiiitkiä on piinapäivät. Vaik välii pitkiä on myös nää alkukierron päivät.. voi vain odotella et päivät kuluu. Kp5 nyt, menkat just loppumas, mut ovista...
  10. M

Mulla alkoi menkat kunnolla vasta joulun tienoilla kun lopetin imetyksen. Siitä lähtien on kierto ollu noin 27-31pvää, mut luteaalivaihe vain 10-11 päivää!!! Ovis yleensä kp18-19. Sen takia gyne mulle luget kirjoittikin, kun tuo luteaalivaihe liian lyhyt. Tämä ongelma ollut vain nyt synnytyksen...
  11. M

Pitää vielä päivitellä, että meillä kaveriporukassa joku toisen lapsen saamisen vaikeus :O Meitä neljä mammaa, kolmella meistä esikoinen saanut alkunsa yk2, yhdellä yk1. Nyt pikkukakkosta yksi meistä yritti 6kk, kunnes yk7 toi tärpin, hälla 8/17. Muut ollaan vielä yritysaateella, mulla menossa...
  12. M

@Tiituu meillä sama tallettelujen suhteen. Mies sanoo että jos tikutanki ovista ni en saa hälle kertoa plussasta, et tulee just paineita ja tallettelut ei onnistu :/ Sit ku mun pitäs tikuttaa ovis koska luget ja koska pitäs tietää ovis.. mut se kyl vie kaiken rentouden yrityksenki touhusta...
  13. M

Mä tässä lueskelin näitä viestejä, mitä aiempien viestien kirjoittajille kuuluu? @tahuna @Marjee ? Olikos muita joista ei hetkeen ollu kuulunut? :)
  14. M

Minäkin liityn mukaan! Eli ikää 31v ja menossa mukana 3/16 syntynyt esikoinen. Nyt juurikin tänään alkoi yk6, pikkukakkonen näköjään antaa odottaa itseään kauemmin kuin esikko, joka tärppäsi jo yk2:sta. Mulla on ollut oikea haamujengi mukana, nimittäin kahdessa edellisessä kierrossa olen...
  15. M

Kun toinen antaa odottaa! Kokemuksia!

Otsikko kertoo jo kaiken! Meillä esikoinen nyt 1v, synt 3/16, sai alkunsa lähes yrittämättä toisesta yrityskierrosta. Nyt menossa pikkukakkosen yk6, takana yksi kemiallinen raskaus oli yk4, mut muutoin ei mitään! Alkaa jo hermo mennä Vertaistukea? Tuntuu, että muilla toinen tulee niin helpolla :(
  16. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Näin hailakka oli haamu apteekin testid. Ei meinaa saada kuvaa ja näkymään edes käsittelemällä. En tiiä, ehkä mä kuvittelen ja haaveilen turhia.
  17. M

Ja pitääpä vielä päivittää. Olin nakkaamas aamukuudelta tehtyä apteekin testiä roskiin, ni haamuhan se siinäki kummitteli. Hyvin hailakka, mut vähintään viivanpaikka. Mitäs tässä ny uskois :O Rfsun testissä edelleen näkyy samainen haamu ku eilenkii.
  18. M

Tänään apteekin testillä ihan puhdas nega. Onko nuo rfsun testit tosiaan noin onnettomia, että antavat noin selkeitä haamuja, ku mulla eilen? Noiden molrmpien herkkyyshän pitäisi olla sama 25iu, eli luulis näkyvän kummassakin testissä jos ois oikea plussa. Vai onno nyt vaan liian aikaista testata :o
  19. M

Tässä alkuperäinen :)
  20. M

Rfsun testi dpo10. Onko viivanpaikka vai haamu? Punertaa kyllä. Lisäsin kuvaan kontrastia, et näkyis paremmin. Mitä ootte mieltä?

Yhteistyössä