Hakutulokset

1. P

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Nonsk Aika hurjaa! Ei oo kyl mulla tullut uniin millään tavalla. Ja raskauteen liittyen, olin lukenut että yks raskausoire on poikkeuksellisen vivahteikkaat unet, ja kun niitä ei tullut niin sekin alko itseä epäilyttämään. Mulla kun yleensä tulee aika herkästikin unia.
  2. P

@tylleröinen_21 Meille sanottiin että heti voi alkaa yrittää uutta raskautta kun vuoto loppuu. Ja näin tehtiin. Mulla jäi vaan soimaan päähän kätilön sanat että joskushan ne menkat ei tuu kun on jo heti uudestaan raskaana :) Näin tietenkin toivon! @Ninnu118 Mullakin ovis tais mennä jo, tai sit...
  3. P

Osaisko joku auttaa? Mä oon nyt ekaa kertaa tikuttanut ovista liuskoilla, aiemmin oli käytössä cb:n digitaalinen joka näytti hymynaamalla jos ovis on tuloillaan. Nyt en oikein ymmärrä noista liuskoista että jos on haalee viiva niin tarkottaako se että on tuloillaan vai vaan ihan puhdas nega...
  4. P

@tylleröinen_21 Mulla vuotoa kesti 12 päivää. Ja sekin ihan tosi niukkaa muutaman runsaamman päivän jälkeen. Eikä oo sen jälkeen mitään yllätysvuotoja tullu. @Keijukuningatar Voi ei! Miten kurja homma jos noin kävi :(
  5. P

Mulla eilen ovistestissä vain haalee viiva eli nega. Tänään kyl hyvänlaista limaa ja testaan uudestaan kunhan pääsen kotiin. Jee tuleepa hyvälle mielelle kun kroppa toimii :) Kunpa vaan osais sen hedelmöityksenkin (n) Ja toivottavasti mies olis tänään halukas :rolleyes: Kattelin muuten mun...
  6. P

@tylleröinen_21 Mulla oli kans sellanen fiilis että jotain on ehkä pielessä. Tää oli mun eka raskaus joten ei ollut mitään mihin verrata ja ajattelin että pieni tiputtelu on ihan normaalia. Mut koska raskausoireita oli kokoajan niin en sit kuitenkaan ajatellut että olis mennyt kesken. Mulla on...
  7. P

Ikävä kuulla @Shalley :( Kyllä se uus tärppi ihan varmasti tulee! Mä tein tänään aamulla testin, kyllä se nega jo oli, ihan ihan haalea haamu näkyi jos oikein tarkkaan kattoi. Mut nythän siis mulla 2vko keskenmenosta ja ohjeessa oli et testi vasta 4vkon päästä.
  8. P

Syöttekö muuten jotain ravintolisiä tms? Mä jatkan multivitaa ja nyt sit ostin macaa, kun olikohan siitä täällä vai jossain muualla puhe. Katotaan miten se vaikuttaa. Ois kiva jos tulis halujakin lisää kun ne on mul niin vähäiset ollu muutenki.
  9. P

Mä opin tunnistamaan ovulaation pari vuotta sitten. Olin luullut että suolistossa on joku ilmakupla tms kunnes tajusin että sama juttu on aina kerran kuussa eikä ikinä näyttänyt liittyvän mihinkään mitä oisin syönyt. Mulla se tuntuu siltä kun ois pieniä kiviä toisella puolella alavatsassa, niin...
  10. P

Kiitos kaikille sympatioista ❤️ Vertaistuki on kyl parasta tukea. @RUSKA82 Onnea!!! @sucrine Mä kans mietin että tekis mieli tehdä jo testi, että onko nega. Tänään oli eka päivä ettei tullut enää mitään vuotoa. Johan täs 13 päivää meni. Sit välillä tuntuu että ihan kun ois ovistuntemuksia...

Yhteistyössä