Hakutulokset

1. P

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Marlen Toivotaan parasta!! Ja joo, kurjaa että joutuu niin pitkään olemaan epätietoinen. Mutta ihanaa että kaikki ainakin näyttäisi sujuvan hyvin (y) Tätä on varmaan kysytty ennenkin, mutta kyselenpä taas:) Onko teillä ollu raskauskierrossa jotain selvästi erilaisia merkkejä kun muulloin...
  2. P

@kosmo Pidetään peukkuja!! On se jännä että mitä tahansa tuntemuksia kun on oviksen jälkeen niin miettii että oisko ne raskausoireita. Ja minkä tahansa oireen jos googlettaa niin aina löytyy joku keskustelupalsta jossa sitä puidaan :LOL: Itellä nyt dpo4(?) ja rinnat kipeet ja jalat ihan...
  3. P

@Marjusk Mulla pissatesti oli nega muistaakseni neljän viikon päästä keskenmenosta. Verikoetta ei otettu. Ja sitten kun vuoto loppui niin ei mennyt kun joku viis päivää niin tuli ovisoireet ja kaikki palautu täysin ennalleen. Ja me tosiaan alettiin yrittääkin heti sillon, ei odoteltu menkkoja.
  4. P

@Ninnu118 Ai sä olet kuullut tuollasta! Mä taas oon kuullut että km jälkeen nimenomaan yleensä raskaudutaan nopeasti, että kroppa olis jotenkin vastaanottavainen. Muistaakseni kätilökin niin puhui. Sellasta kyllä luin että WHO:n kansainvälinen suositus on että km jälkeen pitäis odottaa useita...
  5. P

Meille myös sanottiin että uuden yrityksen voi alottaa heti kun on saanut negan. Mulla ekat menkat km jälkeen oli ihan tavalliset. Nyt taas menkkaillaan, ei tullut vauvaa tästä kolmannesta yrityksestä km jälkeen. Oon aika maassa. Varsinkin kun seuraan tässä kaverini alkanutta raskautta...
  6. P

@Marjusk Onpa kurjaa! :cry: Täällä on kyllä saanut hyvää vertaistukea. Ihan vaan se tunne että ei olla yksin tän asian kanssa helpottaa. Onneksi päivät aina kuluu ja tulee uusia mahdollisuuksia. Toivottavasti tärppää pian uudestaan! @Ninnu118 Jännää jännää!!:) Pidän peukkuja. Täällä ei tunnu...
  7. P

@Päppyrä Harmin paikka :( Eipä tossa voi muuta kun koittaa olla ilonen siitä että kierto pelaa normaalisti. Tsemppiä uuteen kiertoon. @Ninnu118 Mites siellä? Täällä kans nyt kp29, menkat pitäis tulla siinä kp 32-33. Välillä ollut paha olo, eilen piti jäädä bussista pois aikasemmin kun oksetti...
  8. P

Voi @Salty ! :cry: Kyllä on kurja uutinen.
  9. P

@Päppyrä Kiva että saat ajatukset muualle! Kumpa mäkin.. Tohon liikunnan makuun oon kyllä nyt itsekin taas vaihteeks päässyt, ja se on hyvä :)
  10. P

@kosmo Kyllä mulla ainakin heilui pikkasen ne lämmöt, ennen ovulaatiota tyyliin 36.1-36.6 välillä ja oviksen jälkeen 36.7-37 välillä. Mä mittasin digitaalisella kainalosta joka aamu samaan aikaan ja pidin mittaria 10min, kun jostain luin niin. Nyt en oo enää jaksanut, kun mulla noi muut...
  11. P

@tylleröinen_21 Ihan kun olis ihan ihan hailu viivan paikka muodostumassa kun nyt oikein tihrustaa :) Täällä ovulaatio-oireita ollu nyt muutaman päivän ajan. Testissä ei oo viel näkyny. Nyt on poikkeuksellista stressiä päällä joten mitenköhän vaikuttaa..
  12. P

@Pieni haave Kiitos :) Ja tsemppiä sinne myös. @Salty Onneaaaa!!!!! :love:
  13. P

Täällä kp 10. Jotain pieniä ovistuntemuksia jo ollut. Vois huomenna alkaa tikuttamaan. Toivottavasti vaan ehditään tulevan viikon aikana paljon sekstailemaan! (me kun ei asuta samassa osoitteessa..) Tässä yks päivä tuli kyllä todella surkee olo kun yks kaveri joka kans nyt yrittää, niin...
  14. P

@kathii Pahoittelut ja tervetuloa. Joo tylsää on.. kp5. @tylleröinen_21 Mulla alko menkat tasan 5vkoa km jälkeen. Mulla kyllä kierto on normaalistikin noin 30-32 päivää. Mä alotin macan melkein heti km jälkeen. En tiedä vaikuttaako se mitenkään. Ainakin ovisoireet on tavallista voimakkaammat...
  15. P

@Marlen Äh, kurjaa. Mulla tässä nyt kp3 menossa. Ekat menkat siis km jälkeen. Aika normaalisti ollu vuotoa, ehkä tavallista enemmän särki vatsaa ku menkat alko ja mullaki mielialat heilui tavallista enemmän. Johan sitä ovista voi alkaa tikuttamaan sit viikon päästä! :rolleyes:
  16. P

Täällä alko menkat tänään, plääh. Ehdin jo elätellä toiveita kun nyt oli jo kp36. Ja tietty vaikka mitä oireitakin (flunssaa, nälkää, rakkula suussa niinku viimekskin, outoja vatsatuntemuksia..). Mut kun tää nyt oli eka kierto km jälkeen niin olin varautunut että voi olla pidempi. Enkä tosiaan...
  17. P

@tylleröinen_21 Mullakin tuli muutaman päivän ajan sellasta ihan vaalean ruskeaa ja jopa kellertävää vuotoa ja sitten lopulta loppui kokonaan, kunnes sit alkoikin ovistyyppinen vuoto noin viisi päivää siitä.
  18. P

Jännää @Noups !! Kerrohan sit tuleeko selkeempää viivaa :rolleyes:
  19. P

Mulla on nyt kulunut tasan 4vkoa keskenmenosta ja ihan puhdas nega tuli raskaustestistä, mikä on hyvä! Ens viikolla sit niitä menkkoja odottelemaan..
  20. P

@kosmo Mullaki pitäis alkaa menkat ens ke tienoilla, voidaan sit molemmat jännätä :LOL:

Yhteistyössä