Hakutulokset

1. J

Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

Täällä ollaan vielä ja jutut luettu, mutta ei oikein tuu enää tänne kirjoitettua, ku fb se on helpompaa. Tulin nyt kuitenkin poksumaan :) Janzku & pikkune 16+0 *PoKs PoKs*
  2. J

minbebis: Joo itte just rakastuin siks noihin gessleihin, koska niissä on ne vaihdettavat etupyörät. Kesällä sais pienet kääntyvät pyörät ja talvella sit neljät isot renkaat. Löytyy heitto aisa, mikä on ehdoton. Kaikki kankaat on helposti pestävissä. Toi käsijarru tietääkseni on lisäosa, jota en...
  3. J

Yhdistelmävaunut -suosituksia, kiitos!

Mä kans haluisin tietää. Ja jos jollain on kokemusta, teutonioista, hartaneista tai gessleineistä, nii haluan tietää kaiken :) Nämä vaihtoehdot kiinnostaa tällä hetkellä minua. Näistä pitäis jonkimoiseen valintaan päätyä.
  4. J

Heipsan :) Hankinnoista: Täällä kans kaikki täytyy ostaa, kun ei ennestään pikkusia ole. Käytettynäkin varmaan jotain sais halvemmalla, mutta ollaan päätetty että uutena varmaankin ostetaan. Ja turvakaukaloon+isofixiin+vaunuihin menee se vähän yli 1000e. Ajateltiin noi siis ostaa saksasta...
  5. J

Perhosia: Suuren suuri halaus myös täältä sinne :hug: Te ketkä olette jo kertoneet työpaikalla pomolle, nii miten sen olette kertoneet ja mitä pomo siellä sitten alkaa kyseleen? Eli mihin kaikkeen mun pitää tietää vastauksia :D Ja te ketkä ette ole kertoneet, nii milloin aiotte ja onko työ...
  6. J

Lykke: Eilen itse olin ultrassa rv eilen 13+2. Meillä äityiskorttiin kätilö heti kirjoitti tuon down riskiluvun joka oli meillä 1:17 000. Mäkin haluisin tietää että onko toi nyt iso riskiluku vai meneekö suurentunut riski vasta jossain satasissa :D Lakukissa: Petipuuhat meillä sujuu ihan...
  7. J

Täällä käyty kans tänään ultrassa :) Kaikki hyvin, siellä se pikkunen liikku ja heilutteli käsiään. Aivolohkot, munuaiset, vatsa, rakko, selkäranka kaikki ok. Ja olihan niitä muitakin, mutta enää en muista kaikkia :D Ja oli kaks kättä ja kaks jalkaa :D Näin unta että olis ollu kolme kättä :D...
  8. J

Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

Heipsan :) Täällä jännitetään huomista nt-ultraa :) Miten ihmees pystyn oleen vielä 6h töissä ennen sitä. Huh huh. Eilen poksuttiin, mutta en kerennyt täällä käymään :/ Mulla oireet ihan jees. Nännit on arat, eikä varmaan muuta.. Tai sit oon vaan tottunu jo muihin oireisiin niin hyvin. Ai...
  9. J

Heippa ! Paljon voimia surun kohdanneille. Toivottavasti näitä uutisia ei tulis enää.. Pää lyö tyhjää, mutta tulin kuitenki hehkuttamaan, että ma olis sit nt-ultra :) Tyhmää ku aika vasta 14.20 ja töissäki pitäs se aamu vielä olla. Mieskin näillä näkymin pääsee mukaan :) Onhan se varmaan...
  10. J

ttty: Muistelinki että täällä oli joku toinen kans, jolla on myöhäisillä viikoilla nt-ultra. Itellä siis kans ultra vasta 2.4 ja viikkoja sillo 13+2. Ei kyllä malttais millään odottaa ja olis nii ihana nähdä jo pikkunen ja saada kuvia :) Onko muita jolla nt-ultra menee 13.viikolle?
  11. J

Hepsan :) Täällä kans heti ekassa neuvolassa kysyttiin että oonko käyny papassa, mut ei tarvinu kans mennä ku olin syksyllä käyny. Nukkumisesta: Itte oon aina tottunu nukkuun mahallaan. Nyt onneks ei vielä vaikeuksia, mutta välillä tuntuu oudolta ku meen vatsalleni. Sillee kiristää, vai...
  12. J

Heippa hei kaikille ja ihanan aurinkoista päivää :) Tai no nyt se taitaa jo pikkuhiljaa laskee :) Tervetuloa uusille ja kaikille teille ihanille ihmisille paljon paljon tsemppiä ! Mulla meni tunti, ku taas luin kaikki viime käynniltä :D Jotenki olo on vähä laiskistunut tai sit oon nii...
  13. J

Hello ! minbebis: Mulla pari viikkoa sitten epäiltiin hiivaa, nii käski hakee siihen lääkkeet apteekista. Ja siis tuo canesten mullaki oli käytössä. Siis itte ymmärsin että sillä asettimella laitetaan vaan se lääkekapseli ja itte en sitä asetinta siihen käyttänyt, ku se tosiaan kielletään...
  14. J

anu84: Jos mä oon oikein ymmärtänyt nii se on keskeytynyt keskenmeno.
  15. J

Moikka ! On vähä jääny ny kyllä kirjoittelu vähemmälle. Jotenki ei vaan enää jaksa. Kauhee väsy iskeny päälle, vaikka ällötys etominen on loppunut. Unista: Ennen raskautta oon nähnyt todella usein unia ja laidasta laitaan kaikkea. N. pari viikkoa sitten mun unet on loppunut lähes...
  16. J

Todella paljon voimia ja iso halaus MiNalolle ! <3 Melkein itku tuli kun luin kirjoittamaasi :( Tuntuu nyt itsestä typerältä alkaa hehkuttaan omaa onnea, mutta sitä varten täällä ollaan että kaikki ilot ja surut saadaan yhdessä jakaa. Sain itse nyt varattua ajan nt-ultraan. Aika olis 2.4...
  17. J

Moikka ! Facebookissa jo kerroinki, mutta kun kaikki ei oo siellä, nii täytyy täälläkin kertoo hyvät uutiset :) Eli tänää käyty neuvolassa. Niitä näitä juteltiin ja sit tuli puhetta jotain vauvan sykkeestä ja neuvolatäti sit sano mulle et haluanko että kokeillaan dopplerilla sykkeitä...
  18. J

Huomenta ! Calumet & Piiti: Täällä kans neuvola tiistaina. Monen aikaa teillä on? Itte sain ajan puol yhdeksi. Ääh, huono olo, oksettaa ja ei huvittais yhtään lähteen töihin nyt yökkimään.
  19. J

Heippa hei :) IMN: Täällä kans yks jolla on tosi paha närästys. Ihmettelen kyllä että raskauden aikana ei oo pahentunu. Oon kyl nii jo tottunu siihen närästys kohtaukseen, että on jo nii arkipäivää ku närästää. Mulla on noin 5 kertaa menny nii pahaks närästys et oon joutunu oksentaa. Tai siis...
  20. J

Heippa :) nellinu: Toivottavasti kaikki olis hyvin. Toi on nii kauheeta ku on vklp edessä eikä pääse lääkäriin, paitsi sit yksityisille taitaa päästä. Itte menin eilen sit syömään fetaa ihan ajatuksissani. Tai oikeestaan kaupasta ostin tiskiltä kreikkalaista salaattia ja enhä mä ny tiä...

Yhteistyössä