Hakutulokset

1. H

Joulukuun 2016 muruset <3

Olen kiinnostunut kanssa fb ryhmästä mutta vielä odotan kun saan varmuuden kyytiläisestä :)
  2. H

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Juu sitä tarkotin kun viiva vaaleempi mitä ollut.. Olen hermoheikko, kiitos mun painajaisten ni musta tullu ihan hirveen pelokas :o onneks te sanotte oman mielipiteenne ni rauhottuu taas hetkeks :)
  3. H

En mäkää :D vähän toi masensi tuo alimmainen. Ylimmäinen tosiaa dpo 21 ja alin dpo 23
  4. H

Yritä täs nyt lopettaa himotestaaminen kun hyvään vauhtiin pääsi.. No olis kannattanu koska http://aijaa.com/kC9OQL pitäiskö tästä olla huolissaa??
  5. H

Tsemppiä ultriin menevät :) tervetuloa uudet ja onnea :) Itsekkin haluan sen äitiyspakkauksen koska esikoinen kyseessä :) Omaa napaa: tissit on aivan järkyttävän kipeät ja turvonneet!! Mieskin sano et herranjumala et ne on kasvanu yhtäkkiä.. Päätä särkee, mahassa repäisykipuja ja pientä...
  6. H

Jennii-- kiitos vastauksestasi :) tietää vähän mitä siellä tehdään etukäteen eikä tarvii niin jännittää mitä siellä on! Onneksi neuvolatäti kuullosti puhelimessa älyttömän mukavalta ni sekin sai mut paremmalle mielelle
  7. H

Itse en ole ostanut mitään vielä, ehkä sitten kun ultra näyttää et jotain kasvaa masussa :) bola-korun tilasin jo, sen verran uskalsin :D
  8. H

Mitä mahdetaan ensimmäisella neuvola käynnillä tehdä? Siihen on nyt reilu vko ja kovasti mietityttää mitä siellä tehdään. Pissas käskettiin pidättää 3 tuntia ennen sinne menoa.
  9. H

Mizzim: voi hyvin olla! En muista yhtään mitä se sano mut jotain se siitä sano. Mitkä semmoset makeutusaineet on? Tiedätkö/osaatko sanoa?
  10. H

En mäkään sitä nyt hirvittäviä määriä juo mutta juon kuitenkin enkä lopeta :) mulla ei erityisemmin ole pahaoloa ollu, ajoittaista huonovointisuuskohtauksia ja päässä pyörii/silmissä tähtiä välillä ja tuo juoma auttaa noihin kohtauksiin vaikkei sokeria olekkaan! Kuulun tähänkä kastiin kun ei voi...

Yhteistyössä